Seminár: Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek

Seminár: Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek

Jednoduchosť, rýchlosť a transparentnosť vo verejnom obstarávaní v praktických príkladoch

Termín: 19. 11. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Elektronické trhovisko prináša vo verejnom obstarávaní zásadné zmeny. Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce  sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so zadávaním podlimitných zákaziek s využitím elektronického trhoviska a priniesť informácie o postupnom sprístupňovaní funkcionalít elektronického kontraktačného systému (EKS).

Dozviete sa aký je postup pri registrácii dodávateľa, aj to či sa môže dodávateľ, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie zaregistrovať na portáli elektronického trhoviska. Oboznámime Vás s postupom pri registrácii objednávateľa, zistíte, či môže elektronické trhovisko použiť na zadávanie zákaziek aj súkromná firma. Dozviete sa, v akej lehote bude zriadený profil záujemcu/uchádzača od ich registrácie, aj to, či systém umožní spätnú väzbu a hodnotenie spokojnosti objednávateľov s nakupovanými tovarmi a službami.

Na seminári Vás zároveň Vás naučíme ako vypĺňať jednotlivé formuláre, ako možno namietať ponuku, aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač, či ako zvládnuť jednotlivé procesy, ktoré elektronické trhovisko ponúka.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára!

Komu je seminár určený:

Seminár „Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek“ je určený osobám povinným verejne obstarávať podľa §  6 a § 7 zákona o verejnom obstarávaní (t. j. napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov), ako aj osobám, ktoré budú na strane objednávateľa na báze dobrovoľnosti obchodovať na elektronickom trhovisku, tiež dodávateľom, ktorí majú záujem o obchodovanie na tomto trhovisku a širokej verejnosti.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15,30h):

 

      • Elektronický kontraktačný systém - elektronický informačný systém verejnej správy
      • Tri podsystémy elektronického kontraktačného systému (eks)
      • Elektronické trhovisko - prínosy/výhody elektronického trhoviska pre objednávateľa (verejného obstarávateľa, osobu podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní a nepovinné osoby), dodávateľa a širokú verejnosť
      • S čím sa obchoduje na elektronickom trhovisku – tovary stavebné práce a služby bežne dostupné na trhu
      • V akých finančných limitoch sa obchoduje na elektronickom trhovisku
      • Kto na elektronickom trhovisku nakupuje a kto ponúka tovary, stavebné práce a služby bežne dostupné na trhu
      • Nástroje elektronického trhoviska
          • Formuláre
          • Registre
      • Postupy zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska
          • postup podľa § 96 zákona o verejnom obstarávaní (zadávanie výberom z katalógu ponúk s predbežnou akceptáciou ponuky)
          • postup podľa § 97 zákona o verejnom obstarávaní (zadávanie vytvorením objednávky, ak nie je možné uplatniť postup podľa § 96 zákona o verejnom obstarávaní)
          • postup podľa § 98 zákona o verejnom obstarávaní (zadávanie zákazky na základe rokovania ak je splnená niektorá zo zákonných podmienok)
      • Jednotlivé procesy pri zadávaní zákaziek s využitím elektronického trhoviska
      • Reportingové, štatistické a archivačné úkony
      • Praktické ukážky
          • Registrácia objednávateľa
          • Registrácia dodávateľa
          • Registrácia širokej verejnosti
          • Vytvorenie objednávky – objednávkový formulár
          • Vytvorenie ponuky – ponukový formulár
          • Vytvorenie opisného formuláru
          • Vytvorenie zmluvného formuláru
          • Vytvorenie referenčného formuláru

Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková pôsobila na ŽSR, Ministerstve Financií SR a Ministerstve vnútra SR.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout