Pohotový spoločník personalistu Pohotový spoločník personalistu

Pohotový spoločník personalistu

Editovateľné vzory pre HR manažment a ich výklad s príkladmi

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi. Publikácia tiež približuje aktuálne legislatívne zmeny v oblastiach týkajúcich sa práce personalistu.

 

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi. Publikácia tiež približuje aktuálne legislatívne zmeny v oblastiach týkajúcich sa práce personalistu.
PRÉMIOVÁ VERZIA produktu v sebe kombinuje výhody tlačenej príručky s online prístupom.

Autor:

Výhody prémiovej verzie

`

169 EUR
bez DPH a expedičných nákladov

225 EUR
bez DPH a expedičných nákladov

Popis produktu:

Cieľom multimediálnej príručky Pohotový spoločník personalistu je uľahčiť HR manažérom, personalistom a zamestnávateľom praktickú aplikáciu právnych noriem do každodennej praxe. Všetky dokumenty pracovnoprávneho charakteru sú v elektronickej podobe, čo umožňuje ich editáciu podľa konkrétnych podmienok jednotlivých organizácií a firiem.

V tlačenej časti publikácie nájdete prehľadne spracované predzmluvné vzťahy a povinnosti zamestnávateľa pri vzniku pracovného pomeru. Dozviete sa, ako postupovať pri zmene pracovných podmienok, napríklad pri preradení zamestnanca na iný druh práce. Oboznámite sa so zásadami odmeňovania zamestnancov a povinnosťami pri spracovaní a výplate mzdy. Prečítate si, aké povinnosti vyplývajú zamestnávateľovi počas trvania pracovnoprávneho vzťahu a aké pri jeho skončení.

V príručke nájdete praktické vzory pracovnoprávnej dokumentácie, ako sú pracovné zmluvy, interné predpisy zamestnávateľa, dohodu o zmene pracovných podmienok, dohodu o preradení na inú prácu, dohodu o zrážkach zo mzdy či o zavedení konta pracovného času, ale aj dohody o ručení, dohodu o poskytovaní naturálnej mzdy či o výkone práce nadčas. Nájdete tu aj rôzne druhy oznámení, napríklad o čerpaní materskej dovolenky, o zmene pracovného pomeru z doby určitej na dobu neurčitú, ale aj oznámenie o skončení pracovného pomeru v skúšobnej dobe alebo oznámenie o preradení na iný druh práce. Ďalšou oblasťou sú dokumenty súvisiace so skončením pracovného pomeru z rôznych dôvodov vrátane prechodu práv a povinností a veľa ďalších potrebných písomností.

Jednotlivé oblasti sú spracované podľa požiadaviek praxe a v súlade s platnou legislatívou. Dokumentácia a vzory tlačív sú vypracované tak, aby ich bolo možné ľahko upravovať a dopĺňať podľa konkrétnych potrieb a okamžite využiť na vaše potreby.

Všetky dokumenty a vzory sú spracované na podklade Zákonníka práce a súvisiacich právnych predpisov. Súčasťou produktu je aktualizačný servis, ktorý 4x ročne zabezpečuje aktuálnosť zmlúv a ostatných dokumentov v súlade s platnou legislatívou.

Ukážku publikácie si môžete pozrieť po kliknutí na link tu.

Podrobný obsah multimediálnej publikácie Pohotový spoločník personalistu nájdete v záložke s označením obsah.

 

Výhody produktu:

    • Na jednom mieste nájdete všetky zmluvy, predpisy a ďalšie dokumenty pracovnoprávneho charakteru, ktoré potrebujete vo svojej každodennej praxi.
    • Vašu prácu uľahčia profesionálne spracované vzory v elektronickej podobe, ktoré jednoducho zeditujete podľa konkrétnych potrieb Vašej organizácie.
    • Získate istotu, že pracovnoprávna dokumentácia je vo Vašej organizácii spracovaná v súlade s platnou legislatívou.
    • Budete vždy informovaní o aktuálnych zmenách, ktoré sú odborne komentované a doplnené príkladmi z praxe.
    • Súčasťou predplatného je ZDARMA VIDEOKURZ na tému: AKO RIEŠIŤ ŠKODY SPÔSOBENÉ ZAMESTNANCOM - lektorkou je odborníčka Inšpektorátu práce: JUDr. Lucia Sabová Danková.

 

Komu je produkt určený:

Multimediálna príručka Pohotový spoločník personalistu je určený predovšetkým zamestnávateľom, personalistom, mzdovým účtovníkom a vedúcim zamestnancom.

 

Špecifikácia produktu:

Multimediálna publikácia obsahuje editovateľné vzory zmlúv, písomností a ostatných dokumentov, ktoré sú praktickou pomôckou pre HR manažment. V jednotlivých dokumentoch nájdete odkaz na príslušnú aktuálnu legislatívu, ako aj plné znenie súvisiacich zákonov. Publikácia obsahuje on-line prístup pomocou aplikácie FlippingBook, CD a sprievodnú textovú časť (formát A5). Publikácia je aktualizovaná na základe legislatívnych zmien a nových povinností. Výhody aktualizačného servisu si prečítajte tu.

 

Popis produktu:

Cieľom multimediálnej príručky Pohotový spoločník personalistu je uľahčiť HR manažérom, personalistom a zamestnávateľom praktickú aplikáciu právnych noriem do každodennej praxe. Všetky dokumenty pracovnoprávneho charakteru sú v elektronickej podobe, čo umožňuje ich editáciu podľa konkrétnych podmienok jednotlivých organizácií a firiem.

V publikácii nájdete prehľadne spracované predzmluvné vzťahy a povinnosti zamestnávateľa pri vzniku pracovného pomeru. Dozviete sa, ako postupovať pri zmene pracovných podmienok, napríklad pri preradení zamestnanca na iný druh práce. Oboznámite sa so zásadami odmeňovania zamestnancov a povinnosťami pri spracovaní a výplate mzdy. Prečítate si, aké povinnosti vyplývajú zamestnávateľovi počas trvania pracovnoprávneho vzťahu a aké pri jeho skončení.

V príručke nájdete praktické vzory pracovnoprávnej dokumentácie, ako sú pracovné zmluvy, interné predpisy zamestnávateľa, dohodu o zmene pracovných podmienok, dohodu o preradení na inú prácu, dohodu o zrážkach zo mzdy či o zavedení konta pracovného času, ale aj dohody o ručení, dohodu o poskytovaní naturálnej mzdy či o výkone práce nadčas. Nájdete tu aj rôzne druhy oznámení, napríklad o čerpaní materskej dovolenky, o zmene pracovného pomeru z doby určitej na dobu neurčitú, ale aj oznámenie o skončení pracovného pomeru v skúšobnej dobe alebo oznámenie o preradení na iný druh práce. Ďalšou oblasťou sú dokumenty súvisiace so skončením pracovného pomeru z rôznych dôvodov vrátane prechodu práv a povinností a veľa ďalších potrebných písomností.

Jednotlivé oblasti sú spracované podľa požiadaviek praxe a v súlade s platnou legislatívou. Dokumentácia a vzory tlačív sú vypracované tak, aby ich bolo možné ľahko upravovať a dopĺňať podľa konkrétnych potrieb a okamžite využiť na vaše potreby.

Všetky dokumenty a vzory sú spracované na podklade Zákonníka práce a súvisiacich právnych predpisov. Súčasťou produktu je aktualizačný servis, ktorý 4x ročne zabezpečuje aktuálnosť zmlúv a ostatných dokumentov v súlade s platnou legislatívou.

 

Ukážku publikácie si môžete pozrieť po kliknutí na link tu.

Podrobný obsah multimediálnej príručky Pohotový spoločník personalistu nájdete v záložke s označením obsah.

 

Výhody produktu:

    • Na jednom mieste nájdete všetky zmluvy, predpisy a ďalšie dokumenty pracovnoprávneho charakteru, ktoré potrebujete vo svojej každodennej praxi.
    • Vašu prácu uľahčia profesionálne spracované vzory v elektronickej podobe, ktoré jednoducho zeditujete podľa konkrétnych potrieb Vašej organizácie.
    • Získate istotu, že pracovnoprávna dokumentácia je vo Vašej organizácii spracovaná v súlade s platnou legislatívou.
    • Budete vždy informovaní o aktuálnych zmenách, ktoré sú odborne komentované a doplnené príkladmi z praxe.
    • Súčasťou predplatného je ZDARMA videokurz na tému: AKO RIEŠIŤ ŠKODY SPÔSOBENÉ ZAMESTNANCOM - lektorkou je odborníčka Inšpektorátu práce: JUDr. Lucia Sabová Danková.

 

Výhody prémiovej verzie:

      • online prístup k informáciám z mobilu, tabletu či počítača
      • fultextové vyhľadávanie a využívanie interaktívnych odkazov
      • pre užívateľa jednoducho ovládateľná a prehľadná aplikácia
      • vždy aktuálna a komplexná publikácia, z ktorej si vytlačíte iba to čo práve potrebujete

PRÉMIOVÁ VERZIA produktu v sebe kombinuje výhody tlačenej príručky s online prístupom. Vďaka online aplikácii dokážete pohodlne využívať fulltextové vyhľadávanie a interaktívne odkazy. Aplikácia je dostupná z mobilu, tabletu, ako aj z počítača.

 

Komu je produkt určený:

Multimediálna príručka Pohotový spoločník personalistu je určený predovšetkým zamestnávateľom, personalistom, mzdovým účtovníkom a vedúcim zamestnancom.

 

Špecifikácia produktu:

Multimediálna publikácia obsahuje editovateľné vzory zmlúv, písomností a ostatných dokumentov, ktoré sú praktickou pomôckou pre HR manažment. V jednotlivých dokumentoch nájdete odkaz na príslušnú aktuálnu legislatívu, ako aj plné znenie súvisiacich zákonov. Publikácia obsahuje on-line prístup pomocou aplikácie FlippingBook a sprievodnú textovú časť (formát A5). Publikácia je aktualizovaná na základe legislatívnych zmien a nových povinností. Výhody aktualizačného servisu si prečítajte tu.

 

Rámcový obsah tlačenej publikácie:

 

Kapitola A) Úvodné informácie a komentár k aktuálnym zmenám v legislatíve

Kapitola B) Pracovnoprávne vzťahy a ich charakteristika

  • Predzmluvné vzťahy
  • Vznik pracovného pomeru
  • Osobitné spôsoby výkonu práce
  • Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru

Kapitola C) Zmeny pracovného pomeru a ochrana práv účastníkov pracovnoprávneho vzťahu

  • Zmeny pracovného pomeru
  • Zabezpečenie práv a povinností z pracovnoprávnych vzťahov
  • Ochrana súkromia zamestnanca a oprávnené záujmy zamestnávateľa pri zavádzaní kontrolných mechanizmov

Kapitola D) Pracovný čas a odmeňovanie

  • Odmeňovanie
  • Mzdové zložky a príplatky
  • Prekážky v práci
  • Pracovný čas a dovolenka

Kapitola E) Skončenie pracovného pomeru, nároky účastníkov za trvania pracovnoprávneho vzťahu a pri jeho skončení, prechod práv a povinností

  • Skončenie pracovného pomeru
  • Nároky vyplývajúce z pracovného pomeru

Kapitola F) Pracovné podmienky a kontrola účastníkov pracovnoprávneho vzťahu

  • Pracovné podmienky osobitných kategórií zamestnancov

 

Ing. Peter Varga

oddelenie služieb pre občana a zamestnávateľa | odbor sprostredkovateľských služieb | sekcia služieb zamestnanosti

JUDr. Andrej Bebjak

Člen advokátskej kancelárie Havrilla & Co. Venuje sa najmä stavebnému právu, sporovej a korporátnej agende, k čomu momentálne pribudlo viacero oblastí z občianskeho, obchodného a rodinného práva ako aj príprava zmluvnej dokumentácie.

JUDr. Jakub Pavčík

JUDr. Jakub Pavčík

Problematike ochrany osobných údajov a kybernetickej bezpečnosti sa dlhodobo venuje aktívne. Je spoluzakladateľom spoločnosti osobnyudaj.sk, s.r.o., v rámci ktorej pôsobí ako vedúci právneho oddelenia. V súčasnosti pôsobí ako zodpovedná osoba pre viacerých prevádzkovateľov nielen z verejného, ale aj súkromného sektora a tiež zastáva funkciu viceprezidenta Národnej asociácie na ochranu osobných údajov. Rovnako, v rámci svojej práce, pomáha prevádzkovateľom dosahovať súlad s požiadavkami zákona o kybernetickej bezpečnosti.

JUDr. Kamil Košík

Je absolventom Právnickej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Od roku 2012 pôsobí na Národnom inšpektoráte práce na právnom odbore (2012 – 2015), odbore riadenia inšpekcie práce a odbore pracovnoprávnych vzťahov (2016 – 2024). Podieľa sa na koncepčných a metodických činnostiach, pričom odborne zastrešuje najmä agendu nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania, agendu administratívnej spolupráce v oblasti vysielania zamestnancov v členských štátoch Európskej únie a agendu pracovnoprávnych a štátnozamestnaneckých vzťahov. Podieľa sa tiež na medzinárodnej spolupráci v oblasti inšpekcie práce - zastupuje Slovenskú republiku v Európskej platforme na posilnenie spolupráce pri riešení problému nedeklarovanej práce ako stálej pracovnej skupine Európskeho orgánu práce (ELA).

JUDr. Lucia Váryová, PhD.

JUDr. Lucia Váryová, PhD. vyštudovala právo na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. V súčasnosti pôsobí ako advokátska koncipientka v Advokátskej kancelárií SEMANČÍN & PARTNERS s.r.o. Dlhšiu dobu pôsobila ako interná právnička/GDPR a AEO špecialistka v kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. Od roku 2022 pôsobí na akademickej pôde ako externá spolupracujúca na Katedre Pracovného práva a Práva sociálneho zabezpečenia na Trnavskej univerzite v Trnave na Právnickej fakulte. Vo svojej praxi sa zameriava na oblasť pracovného práva a BOZP, ochrany osobných údajov a poštového práva. Od roku 2019 je vedená ako sprostredkovateľka na riešenie kolektívnych sporov v zozname Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR na roky 2022 – 2024. V roku 2023 získala ocenenie Zodpovedná osoba („DPO“) z hľadiska GDPR za rok 2022. Je publikačne aktívna, prednáša na slovenských konferenciách a zároveň je autorkou mnohých článkov na tému pracovného práva a ochrany osobných údajov, ako aj komentára k zákonu o poštových službách, ako aj spoluautorkou komentára k zákonu o združovaní občanov, ktorí vyšli vo vydavateľstve Wolters Kluwer SR.

JUDr. Tatiana Mičudová, PhD.

JUDr. Tatiana Mičudová, PhD.

Pôsobí ako zodpovedná osoba a konzultant pre oblasť ochrany osobných údajov a whistleblowingu. Pracovala aj ako advokátsky koncipient, externý vysokoškolský učiteľ a pôsobila aj na Úrade na ochranu osobných údajov SR. V prednáškach a publikačnej činnosti sa venuje téme ochrany osobných údajov, whistleblowingu, pracovného práva, autorského práva, občianskeho a správneho práva.

JUDr. Zdeňka Dvoranová

JUDr. Zdeňka Dvoranová

Špecialista na pracovné právo s dlhoročnou praxou v tejto oblasti, lektorka. Vyštudovala Právnickú fakultu UK, Bratislava – právo. Absolvovala postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Karlova, Praha, ČR – pracovné právo, právo sociálneho zabezpečenia, personálna práca a postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Komenského Bratislava – pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Pracovala ako právnička, neskôr ako HR Manager a následne pracovala ako expert v oblasti pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia, niekoľko období bola vedená na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Bratislava a vykonávala činnosť sprostredkovateľa a rozhodcu na riešenie kolektívnych sporov podľa zákona o kolektívnom vyjednávaní.

Júlia Pšenková

Júlia Pšenková je odborník na sociálne poistenie, zdravotné poistenie a daň z príjmov zo závislej činnosti.

Mgr. Beáta Kartíková

Beáta Kartíková je advokátkou a konzultantom, pričom poskytuje poradenstvo s primárnou špecializáciou na oblasť pracovného práva a s ním súvisiacich pracovnoprávnych vzťahov a oblasť ľudských zdrojov.

Mgr. Marián Mészáros, PhD.

Mgr. Marián Mészáros, PhD. vyštudoval Trnavskú univerzitu v Trnave, Právnickú fakultu. Od roku 2014 pôsobí v advokátskej kancelárií FAIRSQUARE. V rámci profesijnej, odbornej a publikačnej činnosti sa zameriava na oblasti práva súvisiace s činnosťou korporácii podnikateľskej povahy, najmä na pracovné právo, obchodné právo, správne právo, medzinárodné právo súkromné (vrátane riešenia cezhraničných sporov a transakcií) a otázky digitalizácie a informatizácie. Je spoluautorom publikácií ako Organizačné zmeny zamestnávateľa a skončenie pracovného pomeru, Okamžité skončenie pracovného pomeru, Repetitórium z pracovného práva a Komentára k zákonu o združovaní občanov.

Získajte z produktu maximálny úžitok

Prémiový variant kombinuje výhody elektronickej a papierovej formy tak, aby Vám priniesol maximálny možný úžitok z daného produktu. S prémiovým predplatným získate okrem iného tieto výhody:

 

  prémiová štandardná
tlačená publikácia R R
online zložka so vzormi a legislatívou R R
on-line prístup z akéhokoľvek zariadenia R S
fulltextové vyhľadávanie R S
lupa a interaktívne odkazy R S
cena 225 EUR
169 EUR
  • okamžitý prístup z akéhokoľvek počítača alebo mobilného zariadenia so systémom iOS či Android
  • vždy najaktuálnejší produkt, pohotové aktualizácie bez nutnosti čakať na ich fyzické dodanie
  • rýchle fulltextové vyhľadávanie v celej publikácii
  • interaktívne odkazy na iné miesta v publikácii či na webe
  • ľahkú orientáciu a možnosť lupy v prostredí optimalizovanom na danú platformu

 

Prémiové predplatné si môžete bezplatne vyskúšať tu: www.forum-media.sk/premium/sl2s-demo 

169 EUR
bez DPH a expedičných nákladov

225 EUR
bez DPH a expedičných nákladov

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout