Júlia Pšenková

Júlia Pšenková je odborník na sociálne poistenie, zdravotné poistenie a daň z príjmov zo závislej činnosti. Pôsobila ako expert, manažér v oblasti HR a gestor ex patriotov v sektore bankovníctva a poisťovníctva. V uvedenej oblasti pôsobí dlhé roky. V súčasnosti pracuje v renomovanej  poradenskej spoločnosti pre oblasť miezd, účtovníctva, daní a auditu, venuje sa aj lektorskej a publikačnej činnosti.

Ďalší autori

Ing. Igor Seifert

Technický riaditeľ v spoločnosti Allplan Absolvent stavebnej fakulty ČVUT v Prahe. Po štúdiu pracoval ako samostatný projektant na projektoch pozemných stavieb a rekonštrukciách historických budov. Následne sa osamostatnil a cez 10 rokov prevádzkoval vlastnú projekčnú a technickú kanceláriu a spoluvlastnil stavebnú firmu. Pre podporu projektov založil IT divíziu so zameraním na podporu produktov firmy Nemetschek (dnes Allplan). To bol aj jeho začiatok na poli BIM. V rámci spoločnosti sa zákazníkom snažili ponúknuť podporu pre celý životný cyklus stavby od návrhových systémov, cez správu dokumentov až po CAFM riešenie. Po úspešnej spolupráci s lokálnym zastúpením firmy Nemetschek sa v roku 2006 obe spoločnosti zlúčili a od tej doby zastáva p. Seifert vo firme ALLPLAN funkciu technického riaditeľa. Príspevok: Ako zvládnuť BIM? Digitalizácia stavebníctva je spájaná najmä s pojmom BIM. Všetko sa točí okolo dát digitálneho modelu (digitálne dvojča), prepojených dokumentov, procesov, vzájomnej spolupráce a zdieľanie informácií. Aký pohľad má na túto problematiku spoločnosť Allplan? Aký je ich inovatívny prístup k riešeniu digitalizácie stavebníctva a aký bude ďalší vývoj BIMu vám vo svojej prezentácií prezradí Ing, Igor Seifert.

Ing. Jan Tichý, PhD.

Od roku 2002 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte dopravnej ČVUT v Prahe, kde vyučuje predmety zamerané na ekonomiku dopravy, najmä potom na kalkulácie nákladov dopravy vo väzbe na financovanie verejnej dopravy. V súčasnosti tiež spolupracuje s ČESMAD Bohemia, SAČM a ďalšími subjektmi. Od roku 2004 pôsobí tiež ako IT analytik v spoločnosti ČSAD Praha holding a.s. Od roku 2013 je predsedom IODA, z.s.

Mgr. Jozef Varga

Jozef Varga pracuje ako poverený Regionálny hygienik a vedúci oddelenia epidemiológie a hygieny detí a mládeže na RÚVZ so sídlom v Rožňave. Od nástupu na RÚVZ Rožňava pracoval na oddelení hygieny detí a mládeže a vykonával štátny zdravotný dozor v zariadeniach v celom okrese. Študoval na Lekárskej fakulte UPJŠ Košice a Trnavskej univerzite v Trnave, momentálne študuje špecializáciu zdravie pri práci na SZU, Master of Public Health na Trnavskej univerzite a rigorózne konanie na VŠ sv. Alžbety Bratislava. Dlhodobo sa venuje hygiene detí a mládeže a obzvlášť problematike infekčných ochorení v zariadeniach pre deti a mládež a ich opatreniami. Zároveň lektor vyučuje na Strednej zdravotníckej škole v Rožňave predmet preventívne lekárstvo.

Vladimír Kocian

Vladimír Kocian má dlhoročné skúseností v oblasti grafiky a dizajnu z niekoľkých reklamných agentúr na Slovensku aj v Rakúsku. Ako grafik televízie Markíza sa podieľal na grafickej podobe najsledovanejších relácií, ako Televízne noviny, Reflex, Šport. Momentálne sa venuje video animáciám a fotografii.

Ing. Milan Luciak

Lektor je dlhoročný pracovník v problematike uplatňovania zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie (zákon EIA). Má nielen teoretické znalosti z danej legislatívy, ale i praktické skúsenosti s jeho uplatňovaním v praxi, vrátane práce s verejnosťou. Lektor má za sebou množstvo prednášok z danej oblasti pre všetky skupiny subjektov, ktoré sa zúčastňujú procesu posudzovania vplyvov, takže jednotlivé prednášky sú špecificky vytvorené pre daný okruh poslucháčov.

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajiteľom reklamnej agentúry, kde pôsobí ako konzultant a šéf klientskeho servisu. Jeho zameraním je tvorba komunikačných stratégii, budovanie značiek a práca s dátami a prieskumami trhu. Má skúsenosti s prácou v medzinárodných tímoch, aj s lokálnymi firmami a značkami. Je lektorom v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktiež prezentačných zručností a vyjednávaní aj v anglickom jazyku.