Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková pôsobila na ŽSR, Ministerstve Financií SR a Ministerstve vnútra SR. Pracovala a v súčasnosti opäť pracuje v súkromnej spoločnosti, ktorá sa zaoberá poskytovaním komplexného, ako aj ad hoc poradenstva k procesom verejného obstarávania pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a dotovaných obstarávateľov, ako aj pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní. V roku 2001 sa stala odborne spôsobilou osobou na verejné obstarávanie. Počas svojej praxe realizovala desiatky verejných obstarávaní najmä v oblasti tovarov a služieb, pripravila mnohé interné smernice a manuály o verejnom obstarávaní, venuje sa aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, zároveň prednáša, školí a publikuje v oblasti verejného obstarávania. Je tiež školiteľkou Elektronického trhoviska.

Ďalší autori

JUDr. Ivan Syrový, PhD.

Ivan Syrový pôsobí ako advokát a poskytuje právne služby v oblastiach občianskeho, obchodného, trestného, správneho aj ústavného práva. Je členom I. disciplinárneho senátu rozhodujúceho o disciplinárnych konaniach sudcov. Ivan Syrový pôsobí ako lektor na rôzne témy, osobitne so zameraním na občianske právo a publikuje v Justičnej revue alebo v Bulletine Slovenskej advokácie. Vydal knižnú publikáciu Môj domáci právnik určenú širokej verejnosti, v ktorej sa snaží zrozumiteľnou formou priblížiť čitateľovi bežné životné situácie, v ktorých je dobré sa orientovať a mať právne povedomie.

Ing. Vladimír Čepelák, CSc.

Vladimír Čepelák absolvoval fakultu automatizácie a ekonomiky VŠCHT v Prahe. Vedeckú hodnosť získal v odbore technická kybernetika vo Výskumnom ústave matematických strojov v Prahe. Pracoval na rôznych pozíciách v odbore IT, naposledy vo firme BSC Praha, s. r. o., (1990 – 95), kde bol členom alebo vedúcim projektových tímov pre implementáciu bankových a podnikových informačných systémov. Od roku 1995 je samostatne činný v odboroch poradenstva IT a odborného prekladateľstva.

JUDr. Alena Gallo

V súčasnosti pôsobí ako riaditeľka právneho oddelenia spoločnosti podnikajúcej na národnom ako aj medzinárodnom trhu, je absolventkou Právnickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika Košice. Špecializuje sa na poradenstvo v oblasti obchodného práva, bankového práva, fúzií a akvizícií a v oblasti developingu. Pracuje ako konzultant pri výstavbe developerských projektov, v rámci ktorých má na starosti poradenstvo v oblasti povoľovacích procesov, zmluvné vzťahy a štruktúrovanie transakcií. Vo svojej praxi sa zameriava na problematiku vecných práv, developerskej výstavby a záväzkových vzťahov v stavebníctve.

Mgr. Tatiana Behrová

Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp. postupov verejného obstarávania a realizovala viacero súťaží návrhov a súťažných dialógov; v rámci svojej špecializácie dlhodobo intenzívne prednáša o verejnom obstarávaní. Tatiana Behrová bola vymenovaná do funkcie poradkyne vykonávajúcej odborné činnosti pre predsedníčku vlády Slovenskej republiky v oblasti verejného obstarávania. Je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie.

Mgr. Slavomír Trnkócy

Mgr. Slavomír Trnkócy pôsobí na katedre ústavného práva PF TU v Trnave od roku 2001. Vo svojej vedeckej a pedagogickej činnosti sa venuje najmä problematike Ústavného práva a jeho vzťahu s ostatnými odvetviami právneho poriadku, vzťahu práva a morálky a zabezpečuje výučbu predmetov Ústavné právo Slovenskej republiky I. a II. Rozhodovacia činnosť ústavných súdov I. a II. a Ústavný súd Slovenskej republiky a význam jeho rozhodovacej činnosti I. a II..

Karol Voltemár

Karol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant, zakladateľ online marketingovej agentúry Madviso a firmy, ktorá vyvíja ecommerce platformu, webstránky a aplikácie na mieru. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010 ako konzultant. Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov.