Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015
Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie
Termín: 16. 12. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Legislatívne zmeny sa od 1. 11. 2014 a 1. 1. 2015 dotkli aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien sadzieb stravného pri tuzemských pracovných cestách a v právach vysielania na pracovné cesty u zamestnancov pridelených k užívateľským zamestnávateľom.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ webinára:
Cieľom webinára je oboznámiť účastníkov s aktuálnym stavom legislatívy súvisiacej
s poskytovaním cestovných náhrad, ktoré sú platné a účinné od 1. 11. 2014 a významne ovplyvnia daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca aj zamestnávateľa v roku 2015.
V priebehu webinára budú rozobraté problémové oblasti poskytovania cestovných náhrad, odpovieme Vám na najčastejšie otázky a rozuzlíme sporné prípady. Venovať sa budeme aj cestovným náhradám „štatutárov“ a paušálnym výdavkom na cestovné z pohľadu daní a odvodov.
Na webinári nezabudneme ani na súvislosti cestovných náhrad so stravnými lístkami a zaoberať sa budeme aj použitím súkromného vozidla pri pracovnej ceste v nadväznosti na cestnú daň platenú v januári 2015. V rámci webinára lektorka odpovie aj na vaše konkrétne otázky z praxe.
Kliknite sem pre detailný Program webinára. S obchodnými podmiernkami sa oboznámite tu.
Komu je webinár určený:
Webinár „Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015“ je určený nielen pracovníkom, ktorí sa zaoberajú spracovaním cestovných príkazov (ich kontrolou, účtovaním a pod.) a mzdovým účtovníkom, ale je vhodný aj pre vedúcich pracovníkov, ktorí rozhodujú o vysielaní podriadených na pracovné cesty, alebo sa sami nachádzajú v pozícii vyslaného zamestnanca a potrebujú poznať aktuálne možnosti cestovných náhrad.
Ďalšie informácie:
Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť
vo Vašom CV v časti o doplnkovom vzdelávaní. V cene webinára je nahrávka webinára dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane.
Program ONLINE webinára (10,00 – 11,30 hod.):
Webinár sa skladá z hodinovej prednášky a polhodinovej diskusie k Vašim otázkam. 1 deň pred konaním webinára od nás dostanete emailovou poštou internetový odkaz so všetkými inštrukciami pre prihlásenie sa do našej virtuálnej webinárovej miestnosti.
- Nárokové porovnanie tuzemskej a zahraničnej pracovnej cesty.
- Cestovné náhrady pri kombinácii tuzemskej a zahraničnej pracovnej cesty.
- Paušálne výdavky na cestovné.
- Cestovné náhrady štatutárov.
- Cestovné náhrady verzus stravné lístky.
- Použitie súkromného vozidla pri pracovnej ceste verzus cestná daň platená v januári 2015.
- Daňová uznateľnosť výdavkov spojených s pracovnou cestou.
- Zmeny v daňovom a odvodovom zaťažení zamestnanca a zamestnávateľa od 1. 1. 2015, vyplývajúce z poskytovania cestovných náhrad.
- Praktické rady a odporúčania.
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).