Seminár: Správa registratúry a archív organizácie v roku 2019
Legislatívna povinnosť pre verejný sektor od 1. 3. 2019 – Výklad zákonov – Evidencia, hodnotenie a vyraďovanie záznamov – Registratúrny poriadok a plán
Termín: 12. 9. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Poznáte, aké povinnosti Vám vyplývajú zo zákona v oblasti registratúry a archívu firmy či organizácie verejného sektora? Pre verejný sektor navyše od 1. 3. 2019 pribudli nové povinnosti. Priniesla ich novela Vyhlášky MV SR č. 410/2015 Z. z., podľa ktorej bolo do 30. 6. 2019 potrebné upraviť registratúrne poriadky. Príďte si spraviť jasno vo svojich povinnostiach na seminár s odborníčkou zo Štátneho archívu SR.
Seminár obsahuje aktuálny prehľad právnych predpisov upravujúcich správu registratúry a archívnu činnosť. Ponúka podrobný návod na manipuláciu s listinnými a elektronickými registratúrnymi záznamami a archívnymi dokumentmi. Skúsená lektorka vysvetlí, ako správne evidovať záznamy, vypracovať registratúrny poriadok a plán a pripraviť registratúrne záznamy na vyradenie.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s právami a povinnosťami na úseku správy registratúry a archívu organizácie.
Účastníci získajú informácie o právnych predpisoch upravujúcich správu registratúry a činnosť archívov a o zásadách manipulácie s listinnými a elektronickými registratúrnymi záznamami od ich vzniku až po ich vyradenie.
Vysvetlíme si ako správne evidovať záznamy, vypracovať registratúrny poriadok a plán a pripraviť registratúrne záznamy na vyradenie.
Kliknite sem na detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Archív organizácie a správa registratúry v roku 2019“ je určený:
- Orgánom verejnej moci, podnikateľskej sfére
- Správcom registratúry a archivárom
- Zamestnancom prichádzajúcim do styku s registratúrou organizácie
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 – 15.30 hod.)
1. časť:
Výklad právnych predpisov upravujúcich správu registratúry a archívnu činnosť v organizáciách v aktuálnom znení
-
Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
-
Vyhláška MV SR č. 628/2002 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov
-
Vyhláška č. 410/2015 Z. z. o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej moci a o tvorbe spisu
2. časť:
Správa registratúry
- Evidencia záznamov, manipulácia so záznamami a spismi
- Zásady tvorby registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu
- Význam a funkcia registratúrneho strediska
- Hodnotenie a vyraďovanie záznamov
Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (5. poschodie)
Seberíniho 1, Bratislava 821 03
Školiaca miestnosť sa nachádza v administratívnej budove na 5. poschodí.
MHD:
Z hlavnej stanice
trolejbus č. 201
zastávka Gagarinova, potom pešo alebo zastávka Hraničná a potom prestup na autobus č. 96, jedna zastávka na Nevädzová
Zastávka Nevädzová
autobusy: 66, 75, 96, 196
Zastávka Gagarinova
trolejbusy: 201, 202
Zastávka Tomášikova
električky: 8, 9
Autom:
GPS súradnice:
48° 9' 14.3661808" N
17° 9' 59.949646" E
Parkovanie
Bezplatné parkovanie je možné v priľahlých uliciach.