Seminár: Nové postupy zadávania zákaziek vo verejnom obstarávaní od 1. 7. 2013
Ako sa vyhnúť porušeniam zákona v praxi: Špecifiká, zmeny, prechodné obdobie
Termín: 14. 8. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Aké zmeny priniesli novelizácie zákona o verejnom obstarávaní v roku 2013? Ako zadávať nadlimitné a podlimitné zákazky a zákazky, ktoré nespĺňajú podmienky podľa príslušných limitov stanovených v zákone a ako ich zadávať v prechodnom období? Ako vypracovať súťažné podklady, ako otvoriť ponuky a ako ich vyhodnotiť? Ako postupovať v prípade revíznych postupov a vykonať nápravu z vlastnej iniciatívy v rámci revíznych postupov? Ako uzavrieť zmluvu s druhým a tretím v poradí? Ako postupovať v prípade certifikácie a akreditácie? Ako využiť ex ante kontrolu? Ako sa vyhnúť porušeniam zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na novely zákona prijaté v roku 2013? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom seminári priamo z praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je získať praktické skúsenosti s aplikáciou novelizovaného zákona o verejnom obstarávaní, najmä s úpravou finančných limitov vo väzbe na jednotlivé postupy zadávania nadlimitných a podlimitných zákaziek, ako aj zadávania zákaziek mimo limitov uvedených v zákone.
Krok za krokom Vás oboznámime so skutočnosťami súvisiacimi s nastavením podmienok účasti, s ich preukazovaním čestným vyhlásením, ako aj so spôsobom preukazovania splnenia podmienok osobného postavenia vyžiadaním si údajov zapísaných v zozname podnikateľov, s možnosťou uzatvoriť zmluvu s druhým a tretím v poradí, so zavedením inštitútu bežnej dostupnosti na trhu, s ustanovením inštitútu elektronického trhoviska pre obstarávanie bežných tovarov, stavebných prác a služieb po uplynutí prechodného obdobia, so zmenami v revíznych postupoch vrátane využívania inštitútu autoremedúry, ako aj zmenami súvisiacimi so zavedením sankcie zákazu účasti na obstarávaní, zavedením správnych deliktov aj pre dodávateľov, zavedením a využívaním ex ante kontroly na projekty financované z prostriedkov EÚ. Účastníci seminára získajú aj prehľad o metodických usmerneniach Úradu pre verejné obstarávanie vo väzbe na aplikáciu novelizovaného zákona o verejnom obstarávaní.
kliknite sem pre detailný Program seminára!
Komu je seminár určený:
Seminár Nové postupy zadávania zákaziek vo verejnom obstarávaní od 1. 7. 2013je určený osobám povinným verejne obstarávať podľa § 6 a § 7 zákona o verejnom obstarávaní (napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov a pod.).
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00 – 15,30):
1) Zmeny v legislatíve pre oblasť verejného obstarávania pre rok 2013
- finančné limity
- bežná dostupnosť na trhu (bežné tovary, stavebné práce a služby)
- členenie zákaziek - zjednotenie úpravy pre podlimitné, podprahové zákazky a zákazky s nízkou hodnotou
- postupy zadávania zákaziek nespĺňajúce podmienky podľa príslušných limitov
- postupy zadávania podlimitných a nadlimitných zákaziek
- proces verejného obstarávania (krok za krokom - nadlimitná verejná súťaž a podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska)
- náležitosti súťažných podkladov (rozšírenie náležitosti súťažných podkladov):
- predpokladaná hodnota zákazky a jej vyjadrenie
- zábezpeka ponuky
- požadovanie a preukazovanie splnenia podmienok účasti
- hodnotiace kritériá, hodnotenie ponúk
- náležitosti ponuky vo väzbe na zmenu spôsobu ich predkladania
- otváranie ponúk – zmena spôsobu otvárania ponúk
- definícia mimoriadne nízkej ponuky
- elektronická aukcia
- možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí
- revízne postupy
- povinnosti verejného obstarávateľa
- harmonogram
2) Ďalšie inštitúty verejného obstarávani
- centrálne obstarávanie nadlimitných zákaziek – nové pravidlá
- elektronické trhovisko pre obstarávanie bežných tovarov, stavebných prác a služieb
- certifikácia a akreditácia
- ex ante kontrola na projekty financované z prostriedkov EÚ
- správne delikty aj pre dodávateľov; sankcia zákazu účasti na obstarávaní
- prechodné ustanovenia.
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)