Seminár: Verejné obstarávanie a jeho úskalia – ako na to?
Praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní
Termín: 22. 10. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Ako funguje praktická aplikácia zákona o verejnom obstarávaní? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje vo väzbe na zákon o verejnom obstarávaní? Na našom seminári sa tiež zameriame na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je poskytnúť osobám povinným verejne obstarávať, dodávateľom, poskytovateľom a zhotoviteľom, ktorí majú záujem dodávať/poskytovať/uskutočňovať verejné zákazky, ako aj odbornej verejnosti praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní v praxi.
Zaoberať sa budeme aj praktickými aspektmi zadávania zákaziek, ktoré nepríjemne ovplyvňujú a komplikujú prácu zúčastnených osôb na verejnom obstarávaní.
Seminár vám ponúkne výklad zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, informácie a praktické skúsenosti súvisiace s procesom verejného obstarávania, ktoré vám umožnia ľahkú orientáciu v zákone o verejnom obstarávaní s tým, že všetky prezentované postupy budú zo strany lektora podložené konkrétnym ustanovením zákona o verejnom obstarávaní, ako aj výkladovým judikátom.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Verejné obstarávanie a jeho úskalia – ako na to?“ je určený osobám povinným verejne obstarávať podľa § 6 a § 7 zákona o verejnom obstarávaní (t.j. napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov...) - procesným garantom, ktorí sú zodpovední za vedenie postupov verejného obstarávania a za spracovanie dokumentácie z verejného obstarávania v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, ako aj odborným garantom, ktorí rozhodujú o podmienkach konkrétnych zákaziek, t.j. sú zodpovední za správne a úplné zadefinovanie opisu predmetu zákazky, požiadaviek na záujemcov, uchádzačov a kritérií na vyhodnotenie ponúk a pravidiel ich uplatnenia. Taktiež je tento seminár určený záujemcom, uchádzačom a odbornej verejnosti.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00-15,30)
- Legislatíva pre oblasť verejného obstarávania
- Finančné limity
- Nový limit 5 000 EUR bez DPH – zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona pre niektorých verejných obstarávateľov
- Zmäkčenie zadávania zákaziek - osoby podľa § 7 ZVO
- Členenie zákaziek – nadlimitné a podlimitné zákazky, zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona
- Požadovanie a preukazovanie kvalifikácie
- Vypustenie ustanovenia § 26a (Preukazovanie majetkovej účasti) z celého znenia zákona
- Konečný užívateľ výhod
- Register konečných užívateľov výhod
- Preukazovanie podmienok účasti čestným vyhlásením
- Náležitosti súťažných podkladov
- Nastavenie hodnotiacich kritérií, hodnotenie ponúk
- Súťažné podklady, opis predmetu zákazky
- Predkladanie ponúk a otváranie ponúk
- Možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí
- Nadlimitné zákazky a postupy ich zadávania
- Na verejnú súťaž sa teraz vzťahujú aj ustanovenia o elektronickom trhovisku
- Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní nadlimitných zákaziek vrátane povinností súvisiacich s uverejňovaním dokumentov a informácií na profile verejného obstarávateľa
- Podlimitné zákazky – spôsob ich zadávania
- Elektronické trhovisko
- ET sa novelou zákona dostáva do prvej časti zákona
- Novinky v zadávaní zákaziek v rámci ET
- S čím a v akých limitoch sa obchoduje na elektronickom trhovisku,
- Kto na elektronickom trhovisku nakupuje a kto ponúka tovary, stavebné práce a služby bežne dostupné na trhu
- Nástroje elektronického trhoviska
- Postupy zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska
- Vplyv novely zákona na zadávanie podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska
- Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní podlimitných zákaziek
- Zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona
- Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní – po novom
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.