Workshopy: Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek + Ako upútať potenciálny
Newsletter – Sociálne siete – PPC kampane – CRM a ich praktické využitie - Praktické cvičenia zamerané na odstránenie najčastejších chýb účastníkov
Termín: 17. 7. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Aj Vám denne prichádza množstvo e-mailov, po prečítaní ktorých musíte uvažovať, čo za človek je ich autorom? E-mailová komunikácia sa často stáva nielen neosobnou, ale chýba jej aj istá “štábna“ kultúra a mnohokrát nie je jasné, ako by mal e-mali vyzerať. Aké sú pravidlá písania e-mailov? Mali by sme používať diakritiku, alebo je lepšie sa jej vyhnúť? Je písanie e-mailov podobné ako písanie listov s pevne danou štruktúrou, alebo stačia jednoriadkové, stručné informácie? Ako môžeme byť efektívni a nič nepokaziť? Dozviete sa na našom prakticky zameranom workshope, kde si písanie e-mailov budete môcť vyskúšať a podrobiť ho kritike odborníkov z praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ workshopu:
Cieľom workshopu Copywriting - ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek je oboznámiť účastníkov so základnými zásadami správneho a efektívenho písania e-mailov v pracovných vzťahoch. Dozviete sa, ako napísať e-mail nadriadenému, podriadenému, obchodnému partnerovi, či dodávateľovi.
Zameriame sa na najčastejšie problémy a chyby, ktoré sa v pracovných e-mailoch objavujú a častokrát spôsobujú narušenie pracovných vzťahov. Naučíme Vás ako písať e-maily, rýchlo, efektívne a zároveň si získať svojho partnera aj v písomnom styku.
Dôraz budeme klásť na to, aby sa účastníci naučili, ako pôsobiť na prijímateľa priateľským, ale zároveň serióznym dojmom, ako utužovať vzájomné pracovné vzťahy v priebehu e-mailovej komunikácie, ako sa správne vyjadrovať, aké slová a frázy používať a naopak, na ktoré vyjadrenia, alebo „zlozvyky“ by ste mali ihneď zabudnúť.
Cieľom workshopu Ako upútať potenciálnych zákazníkov - efektívne využívanie nástrojov online marketingu je oboznámiť účastníkov s overenými technikami využívania najbežnejších nástrojov online marketingu, ktoré môžu ihneď aplikovať v praxi. Účastníci budú mať možnosť sami si vyskúšať zostavovanie newsletteru a získajú užitočnú spätnú väzbu od skúseného odborníka.
Na workshope sa dozviete, ako newsletter sformulovať, aké frázy používať, ktorým slovám a slovným spojeniam sa vyhýbať, kedy newsletter odosielať, ako si vybrať alebo určiť cieľovú osobu a ako zvýšiť efektivitu vašich online kampaní. Oboznámime vás so zásadami zrozumiteľnosti a adresnosti písania newsletterov a upozorníme na najčastejšie chyby.
V rámci workshopu budete mať príležitosť prediskutovať vaše zaužívane postupy, overiť si ich správnosť a spoznať nové trendy, ktoré sa v online komunikácii so zákazníkmi menia ako na bežiacom páse. Prinesieme vám prehľad aktuálne najviac využívaných techník online marketingovej komunikácie a naučíme vás ju efektívne používať.
Kliknite sem pre detailný Program workshopov!
Komu sú workshopy určené:
Workshopy „Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek“ z "Ako upútať potenciálnych zákazníkov - efektívne využívanie nástrojov online marketingu" sú určené zástupcom súkromného, ako aj verejného sektora, najmä pracovníkom marketingových oddelení a externej komunikácie organizácie, využijú ho aj obchodníci, produktoví manažéri či asistentky, ako aj všetci tí, ktorí si chcú rozšíriť obzory a zlepšiť svoju e-mailovú komunikáciu s klientmi či kolegami.
Ďalšie informácie:
Ako účastník workshopu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene workshopu sú zahrnuté podkladové materiály a občerstvenie v priebehu workshopu. S obchodnými podmienkami sa zoznámte tu.
Program workshopov (09,00 – 13,00 a 13,00 - 16,00 hod.):
Copywriting - ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek
- Ako si získať priazeň cez e-mail
- Efektívne využívanie zdvorilostných fráz
- Prehľadné členenie textu, ktoré zaujme a neodradí
- Zásady zrozumiteľného vyjadrovania sa
- Využívanie podpisového vzoru alebo záverečnej vizitky pre promotovanie vybraných produktov
- Kategorizácia prijímateľov podľa ich pracovného postavenia
- Interpretácia prichádzajúcich e-mailov a správna reakcia na ne
- Emotikony – áno či nie?
- Najčastejšie (nielen gramatické) chyby pri písaní e-mailov v business komunikácii
- Riziká vzniku právnych sporov a využívanie firemnej e-mailovej komunikácie ako dôkazového materiálu
- Účastníci budú mať možnosť odprezentovať svoje vlastné komunikačné schémy, ktoré používajú v e-mailovej komunikácii a dostať spätnú väzbu od odborníkov
Ako upútať potenciálnych zákazníkov - efektívne využívanie nástrojov online marketingu
- Newsletter
- Ako zaujať – štruktúra, tvorba názvu newslettera, predmetu a obsah e-mailu zasielaného zákazníkovi
- Na čo slúži – získavanie zákazníkov vs. budovanie značky
- Ako ho správne napísať – praktické rady a tipy
- Kedy ho rozposlať pre zaistenie najvyššej efektivity
- Obsahová a vizuálna forma (používanie obrázkov vs. texty; čo zaručene funguje)
- Účastníci budú mať možnosť vytvoriť si vlastný newsletter a získať spätnú väzbu od lektora
- Sociálne siete
- Facebook – ako ho správne využívať, ako komunikovať, kedy komunikovať, o čom komunikovať
- Google+
- PPC kampane
- Presné definovanie cieľov
- Určenie vhodných kanálov
- Systematické spravovanie kampane
- Správne nastavenie budgetu
- CRM - Customer relationship management
- Ako správne pracovať so CRM
- Ako sa vyhnúť zahlcovaniu zákazníkov spamom
- Presné cielenie makretingových akcií
- Správne načasovanie a efektívny výber cieľových skupín
- Prepojenie CRM a newslettera v praxi
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.