Workshop: Vedenie problémových zamestnancov v praxi
Ako si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?
Termín: 27. 5. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Problémoví či demotivovaní zamestnanci neprinášajú požadovaný výkon a negatívne pôsobia na celý tím. Často bývajú strojcami konfliktov a napätej atmosféry. Je možné ich zmeniť? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny. Ponúkame Vám praktické školenie, ktorého súčasťou sú námety, ako nastaviť zamestnanecké prostredie, systém, ako aj praktický nácvik riešenia konfliktných či problémových situácií v praxi. Pozor, iba spokojní zamestnanci prinášajú zisk!
Cieľ workshopu:
Cieľom workshopu je pomôcť účastníkom „nájsť“ vo svojich tímoch neprispôsobivých zamestnancov a poradiť im, ako ďalej postupovať. Naučíme Vás, ako správne pristupovať k zamestnancovi, ktorý má vysokú absenciu, nedostatok schopností alebo neustále kladie odpor.
Ukážeme Vám tiež, ako ochrániť ostatných ľudí v tíme pre negatívnymi vplyvmi problémových kolegov, ako predchádzať konfliktom, resp. ich správne riešiť. Poskytnem Vám návod, ako cielene stabilizovať „želateľných“ zamestnancov a poradiť si s tými „neželateľnými“.
Okrem správnych techník zameraných na efektívne vedenie ľudí si prejdeme aj zásady motivácie, hodnotenia a efektívnej komunikácie. Poradíme Vám, ako nastaviť efektívny hodnotiaci systém či riadiť výkon a správanie zamestnancov.
Získate tiež praktické rady, ako zväčšiť svoj vplyv na podriadených, ako pracovať s asertivitou a viesť náročné rozhovory či podávať negatívnu spätnú väzbu tak, aby mala pozitívny efekt na zamestnanca.
Kliknite sem na detailný Program workshopu.
Komu je workshop určený:
Workshop Vedenie problémových zamestnancov v praxi je určený majiteľom a riaditeľom spoločností či organizácií, manažérom, vedúcim zamestnancom, majstrom a predákom, supervízorom, tímlídrom, HR manažérom a personalistom v súkromnom, ale aj verejnom sektore.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO WORKSHOPU (9.00 – 15.30 hod.):
1. Firma/organizácia – hodnoty – požadované správanie zamestnancov
- Firemná kultúra – hodnoty, prostredie, manažéri – čo je "dobrá firemná kultúra?"
- Náš biznis vs. kompetencie – ako sa majú ľudia správať?
- Požadovaný štýl riadenia a rola manažéra
- Želateľný zamestnanec
- Vízia a hodnoty firmy/organizácie – ich transformácia do denno-denného pracovného života
- Ako merať a riadiť správanie zamestnancov
- Typológia ľudí a komunikácia s nimi
- Úspešné vedenie problémových ľudí
- Čo s neprispôsobivými zamestnancami – môžem ich zmeniť?
- Ako odhaliť, zvládať a riadiť konfliktné a problémové situácie v tíme
2. Hodnotenie a riadenie výkonu i správania
- Efektívne nastavený hodnotiaci systém
- Personálny staffing – cielená práca s ľuďmi
- Riadiť podľa cieľov alebo kompetencií?
- Čo je nežiaduci výkon?
3. Frustrácia vs. motivácia
- Podniková kultúra vs. motivácia ľudí
- Koho a ako motivovať
- Každý z nás na niečo počúva – rôzne generácie vyžadujú rôzny prístup
- Ako môžem správne ovplyvňovať? Ako zväčšiť svoj vplyv?
4. Náročná komunikácia, riešenie konfliktov a úspešné vyjednávanie
- Asertivita a jej využitie v praxi
- Umenie počúvať a klásť otázky
- Ako komunikovať s neprispôsobivými, konfliktnými a nevýkonnými zamestnancami
- Ako komunikovať, keď ide o veľa – vedenie ťažkých a zásadných rozhovorov
- Ťažké rozhovory (negatívna spätná väzba, vytýkací rozhovor, riešenie konfliktov...)
- Prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
- Naučte sa zaobchádzať s problémovým zamestnancom
- Ako riešiť konfliktné situácie
- Ako sa pripraviť na komunikáciu a vyjednávanie
- Metóda win-win – dá sa nájsť konsenzus pre obidve strany?
- Kto je zodpovedný?
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.