Workshop: Onboarding alebo Ako vylepšiť proces adaptácie nového zamestnanca
Čo všetko musíte pri nástupe nového človeka urobiť, aby ste si ho udržali?
Termín: 16. 5. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Adaptácia nového zamestnanca na nové pracovné prostredie je mimoriadne dôležitým procesom, ktorý má obrovský dosah na celú firmu či organizáciu. Ak ho správne zvládnete a efektívne naplánujete, ušetríte sebe aj spoločnosti veľa času, peňazí a energie. Vhodne nastavaným a prepracovaným onboarding procesom môžete predísť sklamaniu a komplikáciám na obidvoch stranách a výrazne tak obmedziť fluktuáciu z radov novonastupujúcich pracovníkov. Na našom seminári Vám ukážeme, ako ho správne nastaviť.
Cieľ workshopu:
Cieľom workshopu je ozrejmiť účastníkom, aké procesy, činnosti a aktivity sú potrebné na to, aby sa nový zamestnanec rýchlo a ľahko adaptoval v novom prostredí a začal aktívne plniť svoje pracovné úlohy. Naučíme Vás, ako pripraviť pracovné prostredie a okolie pre nového zamestnanca a ako ho správne uvítať vo firme či organizácii, aby sa cítil príjemne a vedel sa rýchlo zorientovať.
Na našom workshope dostanete tipy a triky, ako zvládnuť prvé hodiny nového zamestnanca na pracovisku bez stresu a dezorganizácie na oboch stranách a ako zabrániť jeho sklamaniu či nenaplneniu očakávaní v ďalších dňoch v novej práci.
Ukážeme si, čo všetko musíte mať pripravené pred príchodom nového človeka a ako inštruovať ostatných kolegov.
Dáme Vám návod, ako postupovať v prvý deň, aby nový zamestnanec získal čo najlepší dojem. Ukážeme Vám, akú pracovnú náplň na prvé dni zvoliť a ako správne vyškoliť nastupujúceho pracovníka, aby trval adaptačný proces čo najkratšie.
Ďalej Vás upozorníme na to, čoho sa v prvé dni vyvarovať a aké chyby pri onboardingu nerobiť.
Kliknite sem na detailný Program workshopu.
Komu je workshop určený:
Workshop Onboarding alebo Ako vylepšiť proces adaptácie nového zamestnanca je určený predovšetkým personalistom, HR manažérom, vedúcim oddelení, firemným psychológom, konateľom a riaditeľom firiem aj organizácií z verejného sektora.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO WORKSHOPU (9.00 – 15.30 hod.):
- ako zostaviť vhodný tím na ondoarding
- prvý dojem a jeho dôležitosť (+ správne podanie ruky ako základ)
- predstavovacia "prechádzka" po firme (ako to vyriešiť cez obľúbenca)
- “uvítací balíček”
- slovník “miestneho žargónu” a firemná kultúra
- potrebná administratíva a dokumentácia
- pracovná zmluva (dohoda a potrebné dodatky)
- účty, kódy, heslá, prístupy, kľúče
- intranet
- pracovná náplň v prvý deň
- pracovné miesto a pracovné pomôcky (a čo tak darček na privítanie?)
- úvodné zaškolenie alebo čo všetko musí v úvode zamestnanec absolvovať
- BOZP
- psychologické a osobnostné testovanie (čo je prospešné urobiť)
- firemné vzdelávanie a kariérny plán majte pripravené
- rozhovor o cieľoch (firmy, zamestnanca)
- benefity
- softvér na onboarding
- príručka na zvládnutie onboardingu
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.