Webinár: Ako správne vybaviť reklamáciu?
Vyriešte efektívne sťažnosti zákazníkov a vyhnete sa sankciám
Termín: 27. 3. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Reklamácia znamená uplatnenie zodpovednosti za vady výrobku alebo služby a je právom spotrebiteľa. Najčastejšie predávajúci porušujú zákon pri vybavovaní reklamácie a preto je dôležité vedieť aké sú zákonné povinnosti predávajúceho od okamihu, kedy spotrebiteľ uplatní reklamáciu. Viac sa dozviete na našom webinári!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ webinára:
V dnešnej dobe informačných technológií spotrebitelia poznajú svoje práva a v prípade ich porušenia, neváhajú obrátiť sa s podnetom na orgán dozoru, na spotrebiteľské združenie a v krajnom prípade i na súd. Ako sa vyhnúť sankciám zo strany orgánu dozoru alebo sporu so spotrebiteľom?
Cieľom webinára je predstaviť práva spotrebiteľov a povinnosti predávajúcich odo dňa uplatnenia reklamácie. Ako a kedy je potrebné určiť spôsob vybavenia reklamácie, kam zaslať výrobok na odborné posúdenie, aké doklady predávajúci v súvislosti s vybavením reklamácie spotrebiteľovi vydáva ako aj ďalšie povinnosti, ktoré podliehajú kontrole orgánu dozoru – Slovenskej obchodnej inšpekcii.
Dozviete sa viac o právach plynúcich zo zodpovednosti za vady predanej veci podľa Občianskeho zákonníka, o uplatnení reklamácie, o ich možnostiach a spôsoboch vybavenia, viac o určenej osobe, o odborných posúdeniach a mnohé ďalšie dôležité informácie.
Kliknite sem pre detailný Program webinára!
Komu je webinár určený:
Webinár "Ako správne vybaviť reklamáciu" je určený podnikateľom, ktorí pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy konajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osobám konajúcim v ich mene alebo na ich účet.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program ONLINE webinára (10,00 – 11,30 hod.):
- Práva plynúce zo zodpovednosti za vady predanej veci podľa Občianskeho zákonníka
- Uplatnenie reklamácie
- Spôsoby vybavenia reklamácie
- Zákonná záručná doba a predĺžená záruka
- Vybavenie reklamácie uplatnenej do 12 mesiacov od zakúpenia tovaru
- Vybavenie reklamácie uplatnenej po 12 mesiacov od zakúpenia tovaru
- Určená osoba
- Odborné posúdenia
- Doklad o vybavení reklamácie
- Evidencia reklamácii
- Dozor Slovenskej obchodnej inšpekcie
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).