Webinár: Organizovanie času pre sekretárky a asistentky
Ako optimálne organizovať čas sebe aj šéfovi
Termín: 27. 9. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Je váš šéf príliš akčný a samostatný a zabúda vám oznámiť zmeny vo svojom diári? Dáme vám užitočné nástroje a zoznámime vás s technikami, ako dosiahnuť efektívnejšiu spoluprácu v tomto smere a ako plánovanie času šéfa optimalizovať.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ webinára:
Problémom aj najšikovnejšej asistentky / sekretárky je zladiť svoj čas s časom svojho nadriadeného. Potrebujete vedieť o zmenách a posunoch nielen kvôli ďalšiemu plánovaniu, ale aj kvôli sebe. Mať aktuálny prehľad o dianí je jedna z najdôležitejších priorít vašej práce. Šéfovia však často zabúdajú oznamovať svojim asistentkám zmeny či presuny, čo celú situáciu komplikuje.
Na webinári Organizovanie času pre sekretárky a asistentky sa zameriame na to, ako môžeme zdokonaliť plánovanie vášho času i času vášho nadriadeného tak, aby všetko prebiehalo k vašej spokojnosti. Zoznámime vás s účinnými nástrojmi a technikami organizovania času, ktoré môžete začať používať hneď na druhý deň.
Absolvovaním webinára, rýchleho a praktického preškolenia online formou, začína váš nový prístup k organizovaniu času. Naučíme vás lepšie stanovovať priority, rozlišovať úlohy z hľadiska dôležitosti a naliehavosti a eliminovať časové straty.
Kliknite sem pre detailný Program webinára! S obchodnými podmienkami sa zoznámite TU!
Komu je webinár určený:
Webinár Organizovanie času pre sekretárky a asistentky je určený asistentkám
a sekretárkam z verejného aj súkromného sektora.
Program ONLINE webinára (10,00 – 11,30 hod.):
Webinár sa skladá zo 45 minútovej prednášky a 45 minútovej diskusie k Vašim otázkam. 1 deň pred konaním webinára od nás dostanete emailovou poštou internetový odkaz so všetkými inštrukciami potrebnými pre prihlásenie do našej virtuálnej webinárnej miestnosti.
Z obsahu webinára:
- Prečo organizovať svoj čas
- Ako efektívne organizovať svoj čas
- Stanovovanie priorít
- Rozlíšenie úloh z pohľadu dôležitosti a naliehavosti
- Hľadanie najväčších časových strát
- Nástroje na plánovanie času
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).