Seminár: Excel pre účtovníkov
Zjednodušte si svoju prácu a majte viac času pre analýzu čísel
Tabuľkový editor Excel patrí medzi najrozšírenejšie programy v oblasti ekonomiky, štatistiky a manažmentu, pričom väčšina používateľov využíva sotva desatinu jeho možností. Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát a zároveň je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Spoznajte prostredníctvom nášho seminára, ako jednoducho Vám tento zdanlivo známy editor môže zjednodušiť Vašu prácu v oblasti účtovníctva.
Každý účastník bude mať počas seminára k dispozícii vlastný počítač, kde si naučené úkony prakticky vyskúša!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je predstaviť účastníkom efektívne metódy spracovania dát prostredníctvom tabuľkového editoru, zvýšiť úroveň ich počítačových zručností, urýchliť a zefektívniť im každodennú prácu.
Na praktických príkladoch z oblasti podvojného účtovníctva a finančnej analýzy sa naučíte ako efektívne využiť informácie z účtovníctva v rámci informačného a riadiaceho systému firmy, vyskúšate si úpravu podkladov získaných z účtovného softvéru do požadovanej podoby, tvorbu jednoduchších vzorcov a ich výpočet, ich aplikáciu na veľké množstvo dát a prezentáciu dosiahnutých výsledkov v grafickej podobe.
Zavedením automatických postupov si významne zjednodušíte prácu, budete tak mať viac času venovať sa analýze dát a prezentácii výsledkov. Z Excelu si urobíte svojho praktického pomocníka
Tento najznámejší tabuľkový editor má oveľa väčšie praktické využitie, ako si bežní užívatelia myslia. Ovládnite prostredníctvom nášho seminára pokročilú úroveň spracovania dát.
Klinknite sem pre detailný Program seminára!
Komu je seminár určený:
Seminár „Excel pre účtovníkov“ je určený predovšetkým samostatným účtovníkom, ekonómom alebo začínajúcim finančným analytikom, ktorí by si svoju bežnú rutinnú účtovnícku prax chceli obohatiť o efektívne spracovanie informácií z účtovníctva prostredníctvom prehľadných tabuliek, rátaní výsledkov a štatistík, či sprehľadnením týchto informácií.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00 – 15:30):
1) Zoznámenie sa s aplikáciou Excel
- o programe MS Excel, pracovný priestor prostredia
- navigácia a ovládanie, základy správy súborov
2) Práca s hárkami (základy orientácie v hárkoch)
- rozloženie dát v riadkoch a stĺpcoch
- hárok s importovanými dátami, priestor pre nové dáta
- práca s hárkom (pohyb v oblastiach, správa hárkov, výber dát, vkladanie dát)
3) Formátovanie a úprava hárkov(úprava hlavnej knihy, odberateľského a dodávateľského saldokonta, pohybov na účtoch do požadovanej podoby, tvorba vlastných vzorov účtovných výkazov – Súvaha, Výkaz ziskov a strát, poznámky, tvorba formulárov – cestovný príkaz, kniha jázd, odpisový plán majetku, tvorba vzorov faktúr, dobropisov, ostatných účtovných dokladov)
- príkazy kopírovať, vystrihnúť a vložiť
- vkladanie a odstraňovanie, úpravy obsahu buniek
- vyhľadávanie a nahradzovanie položiek
- automatický formát, komentáre
4) Vytváranie vzorcov a prevádzanie dátových analýz
- základy tvorby vzorcov, práca so vzorcami
- výpočty v hárku
- prehľad práce s funkciami, vkladanie funkcií
5) Správa informácií v tabuľkách (analýza neuhradených pohľadávok a záväzkov na partnera, inventarizácia účtov, párovanie prijatých a odoslaných platieb, analýza dokladov pre daňové účely – cestná daň, DPH, daň z príjmu, príprava podkladov pre audit)
- filtrovanie údajov
- druhy tabuliek, práca s rozsiahlymi tabuľkami
- zoradenie údajov, automatický filter
- úvod do kontingenčných tabuliek
6) Grafy(vizualizácia predbežných mesačných účtovných výsledkov, vývoj nákladov, výnosov, príjmov a výdavkov, spracovanie omeškania pohľadávok, štruktúra majetku a záväzkov)
- Tvorba grafu
- Možnosti s prácou grafu
7) Tlač
- Hárku, zošita, tabuľky alebo grafu
- Nastavenie a možnosti tlače