Ako vytvoriť úspešnú online marketingovú stratégiu
Tvorba marketingovej kampane od stanovenia cieľov, cez technickú prípravu až po finančné plánovanie
Termín: 4. 8. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Chcete osloviť potenciálnych zákazníkov na internete? Poradíme vám ako na to! Zistite ako funguje online marketing! Ako definovať cieľové skupiny, kde ich nájsť a ako na ne zacieliť? Ako stanoviť ciele a merať ich v online prostredí? Povieme si aký obsah tvoriť pre účely marketingovej kampane. Prejdeme si nástroje, ktoré vám pomôžu získať dáta o cieľovej skupine. Dozviete sa, ktoré marketingové kanály a formáty majú na Slovensku zmysel, ich výhody, nevýhody a ako ich správne uchopiť aby priniesli výsledky!
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je pochopiť ako funguje marketing v online prostredí, čo všetko tento typ marketingu obnáša, ako kampane pripraviť, spustiť a vyhodnotiť.
Účastníci sa dozvedia ako stanoviť reálne ciele a merať ich v online prostredí. Naučíme sa ako definovať cieľové skupiny, kde ich nájsť, ako na ne zacieliť a vybrať vhodné marketingové kanály
Zistíte, ako si vyrátať potrebný rozpočet. a jeho rozdelenie do jednoltlivých online marketingových kanálov. Účastníci sa zároveň naučia ako zbytočne nevyhadzovať peniaze z okna na neefektívne kampane.
Zameriame sa tiež na najčastejšie chyby, kvôli ktorým kampane zlyhávajú a ako sa týmto chybám vyhnúť.
Ukážeme si online marketingový framework SEE-THINK-DO-CARE a 2 základné prístupy k návrhu online marketingovej stratégie.
Naučíte sa pracovať s nástrojmi Google Keyword Planner, Facebook ads, Ahrefs a Google analytics, spísať si marketingový plán a exekuovať ho.
Kliknite sem na detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Ako vytvoriť úspešnú online marketingovú stratégiu“ je určený pre zakladateľov, alebo marketingových manažérov malých a stredných podnikov, či internetových obchodov pôsobiacich na Slovenskom trhu. Je určený tiež všetkým, ktorí sa zaujímajú o tvorbu online marketingovej stratégie.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 – 15:30 hod.):
- Úvod do online marketingu
- Čím sa odlišuje od off-line marketingu
- Aké existujú marketingové kanály v online prostredí
- Ako sa správajú používatelia na internete
- Stanovenie si plánu
- Definovanie cieľovej skupiny
- Kde sa cieľová skupina nachádza
- 4 fázy nákupného procesu podľa marketingového frameworku SEE-THINK-DO-CARE
- Stanovenie si cieľov (KPIs)
- Výpočet investície do kampaní a návratnosť
- Ako si stanoviť rozpočet
- Rozloženie rozpočtu do jednotlivých online marketingových kanálov
- Vzorec na výpočet návratnosti investície do reklamy (ROAS) a podiel nákladov na obrate (PNO)
- Príprava marketingovej kampane
- Ako vytvoriť obsah pre cieľové skupiny vzhľadom na daný marketingový kanál
- Príprava webovej stránky na kampaň
- Vyhodnocovanie efektivity kampaní
- Úvod do webovej analytiky
- Orientácia v nástroji Google Analytics
- Vysvetlenie online marketingových metrík v jednotlivých nástrojoch
- Tipy a Triky
- Aké sú najčastejšie chyby v online kampaniach
- Ako nakupovať reklamu čo najlacnejšie
- Zdroje na získavanie ďalších informácií
- Záver
Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (5. poschodie)
Seberíniho 1, Bratislava 821 03
Školiaca miestnosť sa nachádza v administratívnej budove na 5. poschodí.
MHD:
Z hlavnej stanice
trolejbus č. 201
zastávka Gagarinova, potom pešo alebo zastávka Hraničná a potom prestup na autobus č. 96, jedna zastávka na Nevädzová
Zastávka Nevädzová
autobusy: 66, 75, 96, 196
Zastávka Gagarinova
trolejbusy: 201, 202
Zastávka Tomášikova
električky: 8, 9
Autom:
GPS súradnice:
48° 9' 14.3661808" N
17° 9' 59.949646" E
Parkovanie
Bezplatné parkovanie je možné v priľahlých uliciach.