Filip Škultéty
Filip Škultéty má niekoľko rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred pár rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.
Ďalší autori
Bc. Pavel Andrle
Pavel Andrle sa špecializuje na problematiku krátkodobého trade finance, predovšetkým na dokumentárne akreditívy a ich financovanie.
Pôsobí ako poradca a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraničné skúsenosti. Je častým lektorom seminárov poskytovaných IFC (členom Svetovej banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajomníkom Bankovej komisie pri ICC ČR.
V rámci svojej činnosti v bankovej komisii ICC (tvorca medzinárodných pravidiel pre dokumentárne akreditívy, záruky, inkasá a standby akreditívy) pôsobil v konzultačnej skupine pre revíziu Jednotných zvyklostí a pravidiel pre dokumentárne akreditívy UCP 600 (skupina sa skladala cca zo 40 špecialistov z celého sveta). Je členom expertnej skupiny pri Centre for Expertise pri rozhodcovskom súde ICC, v rámci ktorého experti z radov Bankovej komisie ICC riešia sporné prípady z oblasti dokumentárnych akreditívov, bankových záruk a dokumentárnych inkás.
Pavel Andrle je v súčasnosti členom poradnej skupiny pripravujúcej pravidlá ICC pre Forfaiting a súčasne členom poradnej skupiny ICC pre oblasť záruk.
František Frýdl
František Frýdl, lektor s mnohaletou působností na pozici senior konzultanta a vedoucího projektů patří k nejzkušenějším pracovníkům společnosti Asseco Solutions. Za dobu svého působení má na svém kontě vedení projektů, implementace systému Helios Orange, údržbu systému, péči o zákazníky i podporu partnerské sítě. V místě svého předchozího působení zastával pozici správce IS Helios Orange, dokáže proto na problematiku velmi dobře pohlížet i očima zákazníka.
Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.
Ladislav Tyll pôsobí od roku 2005 v obchodnej a konzultačnej firme TYLLCO s.r.o. s orientáciou na podnikanie v Ruskej federácii. V rámci consultingu sa zameriava okrem iného na optimalizáciu podnikových procesov, finančné plánovanie a transferové ceny.
Súčasne prednáša na českých a zahraničných univerzitách (VŠE Praha, CMI-ESMA Barcelona, State University of Karaganda, Kazachstan).
Ing. Milan Luciak
Lektor je dlhoročný pracovník v problematike uplatňovania zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie (zákon EIA). Má nielen teoretické znalosti z danej legislatívy, ale i praktické skúsenosti s jeho uplatňovaním v praxi, vrátane práce s verejnosťou. Lektor má za sebou množstvo prednášok z danej oblasti pre všetky skupiny subjektov, ktoré sa zúčastňujú procesu posudzovania vplyvov, takže jednotlivé prednášky sú špecificky vytvorené pre daný okruh poslucháčov.
JUDr. Ivan Syrový, PhD.
Ivan Syrový pôsobí ako advokát a poskytuje právne služby v oblastiach občianskeho, obchodného, trestného, správneho aj ústavného práva. Je členom I. disciplinárneho senátu rozhodujúceho o disciplinárnych konaniach sudcov. Ivan Syrový pôsobí ako lektor na rôzne témy, osobitne so zameraním na občianske právo a publikuje v Justičnej revue alebo v Bulletine Slovenskej advokácie. Vydal knižnú publikáciu Môj domáci právnik určenú širokej verejnosti, v ktorej sa snaží zrozumiteľnou formou priblížiť čitateľovi bežné životné situácie, v ktorých je dobré sa orientovať a mať právne povedomie.
Ing. Maroš Pánik
Maroš Pánik je online konzultant v najväčšej PR agentúre na Slovensku. Venuje sa brand buildingu, sociálnym sieťam a marketingovej komunikácii. Má dlhoročnú prax vo vytváraní obsahu na sociálnych sieťach, riadení online kampaní a komunikácii. Medzi jeho klientov patria spoločnosti rozličnej veľkosti a odvetvového zamerania. Zodpovedá za aplikovanie nástrojov online marketingu, ktoré pomáhajú rozvíjať biznis klientov. Má rád jednoduché a efektívne riešenia, ktoré fungujú.