Seminár: Vedúci i „parťák“ – manažérske zručnosti pre majstrov vo výrobe

Seminár: Vedúci i „parťák“ – manažérske zručnosti pre majstrov vo výrobe

Špičkovo a úspešne vedený tím už od najdôležitejšej - prvej línie

Termín: 25. 11. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Musíte sa ako majster / predák / team leader často a rýchlo prispôsobovať zmenám vo výrobnom procese? „Bojovať „ neustále so svojimi ľuďmi?

Naše praktické školenie Vám poskytne námety, ako komunikovať s podriadenými, viesť ich úspešne k očakávaným výsledkom a podporovať ich motiváciu a spokojnosť. Od líniových manažérov sa očakáva, že firemné ciele pretransformujú do konkrétnych úloh, zreteľne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. To si vyžaduje, efektívnu komunikáciu,

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Účastníci kurzu si osvoja techniky a nástroje vedenia ľudí a účinnej komunikácie:

  • získajú odporúčania dôležité pri vedení ľudí – aká je ich rola a čo firma i ľudia od nich očakávajú
  • získajú istotu a sebadôveru pri komunikácii
  • pretrénujú si rôzne type rozhovorov a dávanie spätnej väzby
  • budú mať impulzy pre tvorbu nových návykov.

 

Ponúkneme návod, ako môže manažér efektívne  a cielene pracovať so svojimi podriadenými.

 

Účastníci budú mať príležitosť porovnať svoje praktiky s teoreticky podloženými postupmi. Poskytneme odpovede na Vaše otázky. Teóriu si vyskúšame na rôznych modelových situáciách.

 

Kliknite sem na detailný Program seminára.

 

Komu je seminár určený:

Seminár  Vedúci i „parťák“ – manažérske zručnosti pre majstrov vo výrobe je určený manažérom prvej línie, majstrom a predákom, vedúcim pracovných tímov, supervízorom a teamleadrom.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 15.30 hod.):

  1. Vedenie ľudí
  • Vízia a hodnoty firmy - jednoducho a zrozumiteľne pre všetkých ľudí a ich transformácia do denno-denného pracovného života
  • Rola manažéra – z jednej strany očakávania vedenia a z druhej tlak zamestnancov...- čo s tým?
  • Tri kruhy manažmentu
  • Štýly riadenia, autorita a jej uplatňovanie
  • Preferencia vlastného štýlu riadenia, typy pre efektívne vedenie tímov, resp. prečo tímy niekedy zlyhávajú?
  • Timemanažment - kompas alebo hodinky?
  • Zvládanie stresu a sebariadenie
  1. Riadenie výkonu ľudí vo robotníckych kolektívoch
  • Plánovanie a organizovanie práce
  • Zadávanie úloh
  • Hodnotenie zamestnancov, jeho význam v procese riadenia a účinná kontrola
  • Motivácia / sebamotivácia
  • Cielená práca s ľuďmi – ako si vyberať a udržať zamestnancov, pracovať s ich silnými stránkami a čo robiť so slabými
  • Konflikty na pracovisku, ako ich zvládať a riešiť
  1. Komunikačné zručnosti
  • Ako komunikovať s podriadenými / s nadriadeným
  • Aktívne počúvanie
  • Prezentovanie a presviedčanie; používanie otázok v rozhovore
  • Asertívna komunikácia
  • Rozhovory so zamestnancami – typy rozhovorov
  • Spätná väzba
  • Ako povedať aj nepríjemnú správu; Vytýkací rozhovor
Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout