Seminár v Bratislave: Manažérsky reporting a controlling vo firemnej praxi

Seminár v Bratislave: Manažérsky reporting a controlling vo firemnej praxi

Ako podporiť kvalitné manažérske rozhodovanie.

Termín: 17. 12. 2019 – 18. 12. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

V dnešnej dobe už nestačí riadiť firmu intuitívne a v prípade núdze „zosekávať“ náklady. Majiteľ a vedenie firmy by mal sledovať jej finančno-ekonomické zdravie a udržiavať ho na správnej úrovni. K tomu je potrebné vedieť aj ktoré náklady, produkty a zákazníci prinášajú zisk a ktoré ho znižujú. Na seminári získate balík praktických návodov, ako na to!

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom 2-dňového seminára je poskytnúť účastníkom praktické a prehľadné informácie o tom, aké informácie je potrebné mať vo firme v podobe reportov, ak chcete firmu efektívne riadiť, vyhnúť sa rizikám a dosiahnuť plánovaný alebo čo najvyšší zisk.

V prvý deň sa naučíte rozlišovať medzi užitočnými prehľadnými reportmi a zbytočne detailnými a komplikovanými tabuľkami, ktoré neposkytujú návod na riešenie.

Počas druhého dňa účastníci získajú návod, ako vytvoriť ucelený kontrolingový a reportingový systém tak, aby sa vyhli chybám pri jeho vytváraní a zavádzaní do praxe.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

2-dňový seminár Manažérsky reporting a controlling vo firemnej praxi“ je určený najmä finančným manažérom a ekonómom. Pomôže aj majiteľom a riaditeľom menších firiem, ktorí chcú mať  účinný kontroling a reporting.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM 2-DŇOVÉHO SEMINÁRA

 

1. DEŇ (9,00 - 15,30 hod.):

  1. Základné reporty, ktoré nesmú chýbať v žiadnej firme

  2. Reporty finančného zdravia

  3. Nákupný reporting

  4. Reporting nákladového riadenia

  5. Reporting procesov

 

2. DEŇ (9,00 - 15,30 hod.):

  1. Od nákladového k ziskovému kontrolingu

  2. Kalkulácie v reportingu

  3. Manažérska výsledovka

  4. Produktový a zákaznícky ziskový reporting

  5. Racionálne plánovanie a budgetovanie

 

Dr. Milan Veščičík

Milan Veščičík je skúsený odborník so skvelými prezentačnými zručnosťami a dlhoročnou praxou nielen vo vedení seminárov, ale najmä v oblasti tvorby podnikateľských plánov, stratégií, implementácií kontrolingových a kalkulačných systémov, podnikových analýz, optimalizácií a podobných projektov. Vyše 20 rokov je riaditeľom poradenskej spoločnosti GRADIENT 5. Je znalcom v odbore ekonómia a manažment odvetvie kontroling.

Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (6. poschodie)

Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (6. poschodie)

Seberíniho 1, Bratislava 821 03

 Školiaca miestnosť sa nachádza v administratívnej budove na 6. poschodí v priestoroch vydavateľstva Eurostav.

 

MHD:

Z hlavnej stanice 

trolejbus č. 201

zastávka Gagarinova, potom pešo alebo zastávka Hraničná a potom prestup na autobus č. 96, jedna zastávka na Nevädzová

Zastávka Nevädzová

autobusy: 66, 75, 96, 196

Zastávka Gagarinova

trolejbusy: 201, 202

Zastávka Tomášikova

električky: 8, 9

 

Autom:

GPS súradnice:

48° 9' 14.3661808" N
17° 9' 59.949646" E

 

Parkovanie

Bezplatné parkovanie je možné v priľahlých uliciach. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout