Seminár: Professional assistant with English language

Seminár: Professional assistant with English language

Termín: 21. 2. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Profesionálne vystupovanie asistentky, ktorá vie ako sa pohybovať v medzinárodnom prostredí, môže predísť prípadným problémom, zefektívniť plynulý chod vašej firmy, navodiť priaznivé podmienky pre Vaše vyjednávanie s klientom a preto priniesť neoceniteľné výsledky pre Vaše podnikanie.
Moderná asistentka potrebuje organizačné a diplomatické schopnosti a bez perfektnej angličtiny sa nezaobíde.
Nepodceňte úlohu Vašej asistentky pre úspešné podnikanie a prihláste ju na náš seminár.
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je skvalitniť vystupovanie asistentiek nielen pri internej komunikácii v rámci firmy, ale najmä pred zahraničnými zákazníkmi a klientmi firmy. Na seminári sa preto zameriame na zvýšenie efektívnej verbálnej a neverbálnej komunikácie (osobnej, telefonickej aj emailovej).

 

Na modelových situáciách sa naučíme, ako šikovne viesť bežný rozhovor s rôznymi typmi ľudí, ako si poradiť s výzvami v komunikácii v angličtine, povieme si ako predchádzať prípadným konfliktom, či ako diplomaticky viesť rozhovor aj vo vypätých situáciách.

 

Vďaka znalostiam etiky predídeme prípadným nedorozumeniam v budúcnosti a okrem toho Vám rozšírime slovnú zásobu o užitočné frázy, posunieme Vašu angličtinu o stupeň vyššie a dostanete tipy, ako samostatne pracovať na Vašej business English.

 

Kliknite sem pre detailný Program Seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Professional assistant with English language je určený predovšetkým recepčným a asistentkám, ktoré prichádzajú do styku s angličtinou na dennej báze, potrebujú zapracovať na svojich komunikačných schopnostiach a zároveň zlepšiť svoju business English.

 

Podmienkou účasti na seminári je level angličtiny B1 (rozumiete a viete reagovať pri rozhovore v angličtine, dokážete sa vyjadriť v písomnej forme).

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9:00-15:30)

 

 

1)      THE IMPORTANCE OF FIRST IMPRESSIONS AND THE POWER OF NONVERBAL COMMUNICATION .

  • Ako použiť  reč tela na efektívne odkomunikovanie Vašej správy?
  • Naučte sa čítať reakcie a gestá Vášho zákazníka.
  • Etiketa obliekania sa a sila farieb.
  • Nepodceňte dôležitosť prostredia.

 

2)      DIPLOMACY IN COMMUNICATION (PERSONAL, EMAIL, PHONE COMMUNICATION)

  • Verbálna komunikácia (práca s hlasom, ako byť pánom rozhovoru v každej situácie, konverzačná etiketa a etika, prezentačné schopnosti).
  • Ako si poradiť aj s problematickým alebo agresívnym zákazníkom. Ako byť príjemná a ústretová v situáciách, kedy by ostatní vybuchli. Ako sa orientovať v kultúrne odlišnom prostredí.
  • Ako správne telefonovať a písať email (predstavenie sa, časté frázy, zvládnutie náročného zákazníka).
  • Na modelových situáciách si vyskúšame použitie praktických fráz a výrazov, ktoré vylepšia Vašu schopnosť sprostredkovať informácie v rámci emailov a telefonických rozhovorov efektívnejšie.

 

Bonus: Ako vytvoriť dobrú powerpointovú prezentáciu.

 

3)      PRACTICE

  • Modelové situácie, s ktorými prichádzate dennodenne do styku. Precvičíme si bežné aj náročné situácie, ktoré potom v reálnom živote zvládnete s ľahkosťou. Venovať sa budeme nasledovným témam:

a) Zabezpečenie chodu kancelárie.

b) Vybavovanie telefonátov, starostlivosť o prijímané návštevy (vítanie hostí, problémový volajúci).

c) Organizácia stretnutí, služobných ciest (stolovanie, spoločenské podujatia, vítanie hostí, zasadací poriadok, oblečenie).

Mgr. Katarína Martinčeková

Mgr. Katarína Martinčeková vyštudovala medzinárodné vzťahy a európske štúdiá na fakulte sociálnych a ekonomických vied UK v Bratislave.

Bratislava Office Center, Záhradnícka 46

Bratislava Office Center, Záhradnícka 46

,

Office Center Bratislava, Záhradnícka 46

 

Školiaca miestnosť sa nachádza v budove Office Center na 2.poschodí VĽAVO

  

Adresa:

Záhradnícka 46, 821 08 Bratislava

 

MHD:

Zastávka Saleziáni
Električky: 8, 9

Trolejbusy: 201 a 209

Autobus: 68 

 

Zastávka Kvačalova:

Trolejbusy: 205 a 207 

 

Parkovanie:

Parkovanie je možné zdarma v priľahlých uliciach, prípadne platené parkovisko OC Central.

 

Mapa:

OFFICE CENTER

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout