Seminár: Nakupujte lepšie a lacnejšie - jasná dohoda bez konfliktov
Praktické návody ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky
Termín: 2. 7. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Na našom seminári sa dozviete, ako udržať podnikový nákup transparentný, pod absolútnou kontrolou a vyhľadávať priestor pre možné úspory. Ukážeme si, ako optimalizovať nákupné procesy, zvýšiť ich flexibilitu, znížiť nákupné riziko či podporiť inovácie a vývoj.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je priniesť poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti riadeného nákupu a investícií, naučiť účastníkov používať metódy a postupy prípravy na vyjednávanie s dodávateľom, hodnotenie dodávateľov a produktov. Ukážeme si, ako tvoriť, kontrolovať nákupné procesy a vyhľadávať priestor pre možné úspory.
Na seminári sa zameriame na využívanie efektívnych nástrojov strategického nákupu ako Krajlič, Porter, prejdeme si metódy prieskumu trhu, Bostonskú maticu, ukážeme si prípadové štúdie z praxe, poukážeme na využívanie kvalitných analýz. Určite sa budeme zaoberať aj tvorbou a udržiavaním vzťahov s dodávateľmi (SRM) a využívania elektronických aukcií.
Účastníci budú mať možnosť zorientovať sa v identifikácii nových dodávateľov, pozrieme sa na kvalifikáciu potenciálnych dodávateľov, nákupný marketing, motiváciu dodávateľov, ale aj využitie dodávateľských dní, veľtrhov a konferencií.
Ak máte možnosť, prosíme, aby ste si na seminár doniesli notebook, pretože budete pracovať s excel tabuľkami.
Kliknite sem na detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Nakupujte lepšie a lacnejšie - jasná dohoda bez konfliktov“ je určený najmä majiteľom a riaditeľom firiem, nákupcom a strategickým nákupcom, ako aj ostatným pracovníkom oddelení nákupu a obchodu, manažérom nákupu, pracovníkov logistiky, juniorským a seniorským pozíciám nákupcov, finančným riaditeľom, manažérom nákupu a obstarávania, začínajúcim a skúseným pracovníkom nákupných oddelení, firmám podnikajúcim v službách.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 – 15.30 hod.):
- Strategický nákup
- Úloha moderného strategického nákupu v progresívnych firmách
- Rozdelenie nákupných činností, kompetencie, úlohy, procesy (vypracovanie procesných máp, ak je potrebné)
- Nástroje nákupu
- Definícia interných potrieb a nákupné kategórie
- Čo vyrábam a kto som na trhu?
- Prieskumy trhu, Bostonská matica, Prípadová štúdia
- Analýzy - čo a od koho pre náš podnik nakupujem?
- Paretovo pravidlo
- ABC XYZ analýza
- Celková analýza trhu na ktorom pracujem
- Porter
- Krajlič – vplyv na rast podniku, profit, fúzie
- Prípadová štúdia – prepojenie a využívanie všetkých nástrojov
- Suplier Relation Management - Fázy výberu dodávateľov a úpravy koncepcie SRM
- Identifikácia nových dodávateľov (target country > long list > short list / RFI & RFQ)
- Kvalifikácia potenciálnych dodávateľov – úrovne kvalifikácie, postupy, nástroje
- Info balík o potenciálnom dodávateľovi
- Riadenie dodávateľského portfólia SRM
- Nákupný marketing
- Motivácia dodávateľov
- Dodávateľské dni, veľtrhy, konferencie, spolupráce s R&D centrami
- Porovnávanie dodávateľov – hodnotenie dodávateľov, postupy, nástroje, metódy
- Riadenie nákupu
- Nástroje – SW, aplikácie, aukcie (typy a určenie nasadenia), procesné mapy
- Metódy a metodiky výberu – súťaž na generálneho dodávateľa (zlatý rozpočet + marža za prebratie komplexnej komunikácie a záruky), súťaž na logické celky, súťaže pre subdodávateľov, design to cost, TCO, Target costing, RFP, Dynamický nákupný systém
- Nákupný procurement (eProcurement)
- Zmluvy
- Presun zodpovednosti na dodávateľa
- Projektový nákup vs kontinuálny nákup
- Základy projektového manažmentu
- Rozdiely projektový nákup vs kontinuálny nákup
- Prepojenie projektového manažmentu a strategického nákupu
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.