Seminár: Efektívna asertívna komunikácia. Konflikt manažment
Alebo ako si poradiť v náročných situáciách?
Termín: 20. 4. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Potrebujete zvládať náročné situácie a naučiť sa efektívne komunikovať? Ste prvým kontaktom pre klientov, zákazníkov Vašej spoločnosti a veľakrát sa stretávate s nespokojnými a nepríjemnými zákazníkmi či klientami? Predchádzajte konfliktom a reagujte správne na vzniknuté konflikty. Naučte sa asertívne techniky, zvládať kritiku či problémovú komunikáciu, vďaka ktorým sa zefektívnite v práci i súkromí!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je naučiť účastníkov rozoznať asertivitu od agresivity a ako konflikty vplývajú na človeka, ako ich zvládať, ako sa správať asertívne a riešiť náročné situácie. Účastníci si rozšíria informácie o vzniku, pôsobení a dôsledkoch konfliktu. Oboznámite sa s formami, postupmi a spôsobmi ako konflikty riešiť a predchádzať im.
Na seminári sa naučíte ako zvládať kritiku či problémovú komunikáciu. Nepríjemní a nespokojní zákazníci už nebudú nočnou morou, ale budete vedieť, ako viesť rozhovor s nimi bez toho, aby ste sa dostali do patovej situácie.
V rámci seminára Vám priblížime problematiku konflikt manažmentu a identifikujete svoj štýl zaobchádzania s konfliktom. Osvojíte si tvorivé a konštruktívne postoje k riešeniu nezhôd medzi ľuďmi.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár “Efektívna asertívna komunikácia. Konflikt manažment“ je určený všetkým zamestnancom, ktorých práca vyžaduje spoločenskú obratnosť a bezprostrednú komunikáciu. Tým, ktorí sú vystavení psychickej záťaži v práci a musia byť schopní presadzovať svoje názory a pôsobiť na iných nekonfliktnou cestou.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):
- Konflikty na pracovisku a spôsoby ako ich riešiť
- Konflikt manažment
- Kritika a ako reagovať na kritiku. Ako ju prijímať
- Pochopenie pojmu asertivita
- Asertívne ľudské práva a formy správania
- Asertívne komunikačné techniky a efektívna komunikácia
Košice, Hotel Ambassador****
Hlavná 101, Košice 04001
Hotel Ambassador**** Košice
Rodinný Hotel Ambassador**** sa nachádza na území mestskej pamiatkovej rezervácie Košice. Pôvodná stará časť hotela je chránenou kultúrnou pamiatkou a jej vznik sa datuje do obdobia približne druhej polovice 13. storočia. Hotel je etablovaný v pešej zóne na Hlavnej ulici v blízkosti najstarších a najzaujímavejších kultúrnych pamiatok ako je katedrála Dóm sv. Alžbety, Štátne divadlo, Andrássyho palác a ďalšie.
Reštaurácia DIPLOMAT je vyhľadávanou business reštauráciou, kde jedlo nezaostáva za eleganciou interiéru. Je v nej možné ochutnať jedlá medzinárodnej a slovenskej kuchyne ako i kvalitné slovenské a zahraničné vína.
Adresa:
Hlavná 101
040 01 Košice
T: +421 905 220 430
Parkovanie:
Možnosť zaparkovať priamo v areáli hotela, príp. na verejnom parkovisku pri OD TESCO.