Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2013 (2)

Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2013 (2)

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Termín: 23. 1. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Od 1. januára pribudli firmám, obciam aj mestám viaceré povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch (135 novelizačných bodov). Aké povinnosti z nej vyplývajú? Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je poskytnúť účastníkom praktické informácie o aktuálnej legislatíve platnej v oblasti odpadov a obalov, predostrieť požiadavky kladené jednotlivými predpismi na firmu a ukázať, ako sa s týmito požiadavkami vysporiadať, aby ste predišli možným sankciám zo strany kontrolných orgánov a štátnej správy za ich neplnenie.

Seminár je postavený na požiadavkách praxe, predstaví povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch, ktorá okrem iného, prináša nové vymedzenie rozsahu pojmu odpad v nových inštitútoch „vedľajší produkt a stav konca odpadu“ čo bude dôležité pre pôvodcov odpadov, ďalej nový obsah Programov odpadového hospodárstva, ako aj limity pre nutnosť jeho spracovania.

Dozviete sa o povinnostiach, ktoré sa týkajú každého, kto tvorí odpad, alebo koho predmetom podnikania je nakladanie s odpadmi a kto prichádza do styku s obalmi, ako výrobkom alebo odpadom. Ide o povinnosti, ktoré zahŕňajú vedenie evidencie, podávanie hlásení, plnenie technických podmienok pri nakladaní s odpadmi a obalmi, platenie do Recyklačného fondu a možnosti jeho zníženia, vybavenie rôznych súhlasov, prípadne autorizácie…, v rámci diskusie budete mať možnosť konzultácie konkrétnych problémov z Vašej praxe.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2013 je určený všetkým firmám a podnikateľom, ktorí pri svojej výrobnej činnosti produkujú odpady, balia výrobky, dovážajú výrobky v obaloch, firmám, ktoré v rámci svojej podnikateľskej činnosti nakladajú s odpadmi a odpadmi z obalov, obciam a mestám, ako aj širokej odbornej verejnosti.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00-15,30)

 

1.    Prehľad právnych predpisov v odpadovom hospodárstve (povinnosti vyplývajúce z novely zákona)

2.    Evidencia odpadov - vyplnenie evidenčného listu

3.    Hlásenie o vzniku odpadov a nakladaní s nim - vyplnenie hlásenia

4.    Hlásenie o objeme výroby, dovozu, vývozu a reexportu

5.    Ostatné hlásenia v oblasti odpadového hospodárstva

6.    Termíny podávania jednotlivých hlásení

  1.  Diskusia - konzultácie o konkrétnych problémoch podľa potreby účastníkov

Ing. Peter Gallovič

Peter Gallovič je odborníkom v oblasti odpadového hospodárstva. Vysokoškolské štúdium absolvoval na Vysokej škole technickej v Košiciach. Pracoval ako banský geológ a od roku 1991 sa venuje problematike odpadového hospodárstva. Najprv na Okresnom úrade životného prostredia Košice - okolie, neskôr v súkromnej sfére.

V rokoch 2002 – 2007 bol riaditeľom odboru odpadového hospodárstva na Ministerstve životného prostredia SR. Od roku 2007 pôsobil v rôznych manažérskych pozíciách. V súčasnosti pracuje v poradensko-konzultačnej firme, pôsobiacej v oblasti životného prostredia. Venuje sa lektorskej a publikačnej činnosti. Je spoluautorom viacerých odborných publikácii z oblasti legislatívy v odpadovom hospodárstve. Je odborne spôsobilou osobou oprávnenou na vydávanie odborných posudkov pre odpadové hospodárstvo a interným audítorom podľa normy ISO 14001:2004.

Banská Bystrica, Hotel LUX

Banská Bystrica, Hotel LUX

,

Hotel Lux, Banská Bystrica

Hotel LUX otvoril brány pre svojich hostí 20. marca 1970. Od tých čias patrí medzi miesta, kde sa stretávali ľudia z rôznych sfér, ktorí očakávali profesionálny servis. Vďaka výberu kvalitného personálu a osobnému prístupu sa veľa hostí rado vracalo späť. Pre mnohých z nich sa stal Hotel LUX druhým domovom, tzv. "domovom na cestách". Práve preto sa majitelia hotela rozhodli vybrať si ako motto ich práce práve tento slogan a udržiavať štandard služieb na vysokej úrovni.

 

 

Adresa:

HOTEL LUX B&B, s. r. o.
Námestie slobody 2
P. O. BOX 197
971 01  Banská Bystrica

Zväčšiť mapu

 

Doprava:

Hotel LUX, Banská Bystrica sa nachádza v blízkosti autobusovej aj železničnej stanice.

 

Parkovanie:

Bezplatné parkovanie pred Hotelom LUX, Banská Bystrica.

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout