Ako získať zákazníkov podľa ich preferencií
Segmentácia, ako overená metóda identifikácie zákazníckych skupín a ich preferencií
Termín: 28. 6. 2011
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Schopnosť presne identifikovať a popísať existujúcich aj potencionálnych zákazníkov firmy je rozhodujúca pre prípravu správnych obchodných a marketingových stratégií. Naučte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať, aby ste uspeli pri predajných a popredajných aktivitách, aj pri tvorbe vernostných programov.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s pravidlami a spôsobmi segmentácie zákazníkov. Na názorných, praxou overených ukážkach získate prehľad o segmentačných modeloch (sociodemografické segmenty, segmenty podľa životného štýlu, podľa značkových a nákupných preferencií, firemní verzus koncoví užívatelia, atď.), ktoré sú základným kameňom pre rozhodovanie v oblasti vývoja nových výrobkov a služieb, marketingových aktivít, predajných a popredajných aktivít a vernostných programov.
Naučíte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať.
Oboznámite sa a získate informácie o spôsobe monitorovania existujúcich zákazníckych skupín a riešiť odliv zákazníkov – „churn management“.
Seminár kladie dôraz na názorné ukážky praxe a interaktívny prístup účastníkov seminára.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Segmentácia zákazníkov je určený predovšetkým pracovníkom marketingových a PR oddelení, obchodných oddelení, oddelení vývoja produktov a služieb, oddeleniam starostlivosti o zákazníkov. Prínosom je aj pre manažérov všetkých úrovní riadenia a majiteľov firiem.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30)
- Skutočne viete, kto je váš zákazník – úvod do problematiky
- K čomu slúži zákaznícka segmentácia, prečo by sa ňou vaša firma mala zaoberať
- Základné segmentačné modely
- Aký segmentačný model zvoliť pre vašu firmu
- Aké dáta máte o zákazníkoch dnes k dispozícii a ako s nimi pracovať
- Akému segmentu zákazníkov je potrebné venovať najväčšiu pozornosť a prečo?
- Predaj rovnakého výrobku či služby rôznym segmentom – alebo každý počuje na niečo iné....
- Úloha CRM v práci so zákazníckymi segmentmi
- Počúvanie
- Naslúchanie zákazníkom – práca so spätnou väzbou
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)