Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajiteľom reklamnej agentúry, kde pôsobí ako konzultant a šéf klientskeho servisu. Jeho zameraním je tvorba komunikačných stratégii, budovanie značiek a práca s dátami a prieskumami trhu. Má skúsenosti s prácou v medzinárodných tímoch, aj s lokálnymi firmami a značkami. Je lektorom v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktiež prezentačných zručností a vyjednávaní aj v anglickom jazyku.

Ďalší autori

Ing. Paulína Magdolenová

Je absolventkou inžinierskeho štúdia na Stavebnej fakulte Žilinskej univerzity v Žiline v odbore nosné konštrukcie budov. V nadväznosti na iňzinierske štúdium sa rozhodla pre doktorandské štúdium na Fakulte bezpečnostného inžinierstva so zameraním na požiarnu odolnosť stavieb . Počas tohto štúdia sa venovala výskumu v oblasti počítačových simulácií požiarov a ich aplikácií do procesu určovania požiarnej odolnosti.

Peter Podmajerský

Má osvedčenie požiarneho technika a viacročnú prax v stavebníctve, so zameraním na protipožiarnu ochranu. Zaoberá sa riešeniami požiarnych uzáverov, požiarnych prestupov, požiarnych náterov. Má bohatú prax v realizáciách s riešením konkrétnych prípadov na stavbách, poskytuje aj odborné poradenstvo v tejto oblasti.

Mgr. Ing. Kamila Špesová

Kamila Špesová vyštudovala ekonómiu a masmediálnu komunikáciu. V oblasti event marketingu získala prvé skúsenosti ako account manager a neskôr ako event manager. Rok po založení vlastnej eventovej agentúry zastrešila prvý veľký event s účasťou 1000 návštevníkov. Svoje skúsenosti  získala napríklad z organizovania festivalov U FEST, z veľkých konferencií pozostávajúcich z viacerých pódií, z turné Precedens Tour speváka Ega. Riadi sa heslom: „Keby človek nikdy nespravil žiadnu chybu, nikdy by neskúsil nič nové.“

Petr Karkovský

Petr Karkovský je poradca a audítor logistiky (člen Komory logistických audítorov ČR) so zameraním na oblasti internej logistiky, riadenia zásob a plánovanie výroby. Má za sebou dlhodobé pôsobenie v potravinárskej oblasti, a to tak v strednom, ako aj vrcholovom manažmente. Pôsobením v nadnárodnej potravinárskej spoločnosti  získal i rad praktických skúseností z oblasti projektového riadenia a z oblasti Balance Scorecard. V súčasnosti sa zameriava i na oblasť interim managementu.

PhDr. Eleonóra Snopková

Eleonóra Snopková absolvovala Filozofickú fakultu na Katedre psychologických vied v Bratislave. Pôsobila v oblasti tvorby psychodiagnostických metód, ďalšieho rozvoja psychológov, pedagógov a personálnych pracovníkov. Viac ako 10 rokov pracovala ako poradenský psychológ v Centre poradensko-psychologických služieb pri MPSVaR. Od roku 1992 pôsobí ako profesionálny lektor a metodik v oblasti vzdelávania, s orientáciou na profesionalizáciu manažérov firiem. Vedie školenia zamerané na napr. rozvoj manažérskych zručností, riadenie seba v čase a znižovanie distresu a riešenie konfliktných a záťažových situácií.

Mgr. Ivan Puškáč

Ivan Puškáč pôsobil od roku 2005 a aj dnes pôsobí v prominentnej advokátskej kancelárii, od 2009 ako advokát. Počas svojej odbornej praxe sa o. i. zaoberá právom obchodných spoločností, problematikou nadobúdania nehnuteľností do vlastníctva, zastupuje klientov v obchodných aj občianskych sporoch vrátane vymáhania pohľadávok. Venuje sa aj green-field projektom a nájomným vzťahom v oblasti nehnuteľností. Počas svojej praxe získal mnohé skúsenosti pri zastupovaní klientov pred súdmi nielen v pracovnoprávnych sporoch.