Vernostné programy pre zákazníkov (1)
Ako udržiavať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi
Termín: 31. 5. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Zoznámte sa s možnosťami motivácie zákazníkov a s plánovaním dlhodobého rozvoja vzťahov so zákazníkmi. Zistite podľa akej stratégie máte voliť vernostné programy. Odporučíme Vám vhodný vernostný program podľa životného cyklu zákazníka.Dozviete sa, aký vplyv majú vernostné programy na spokojnosť zákazníkov. Naučíte sa merať lojalitu zákazníkov bez pomoci finančných ukazovateľov. Podelíme sa s Vami o veľa praktických skúseností z prostredia veľkej medzinárodnej spoločnosti.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
V súčasnej ekonomickej situácii je potrebné sa zameriavať nielen na získavanie nových zákazníkov, ale uvedomiť si, že je ľahšie a finančne menej náročnejšie udržať si stávajúceho zákazníka.
Ako ale docieliť to, aby zákazník uskutočnil opakovaný nákup a ako ho motivovať k nákupu ďalšieho tovaru a služieb? Ako z bežného zákazníka učiniť zákazníka lojálneho? Ako môžeme lojalitu zákazníkov merať? Je možné zrealizovať účinný vernostný program s vynaložením minimálnych finančných prostriedkov?
Akých chýb sa môžeme dopustiť pri realizácii vernostných programov? Riešite dilemu rovnakého prístupu ku všetkým zákazníkom bez ohľadu na ich hodnotu verzus diferenciáciu a individuálny prístup k zákazníkom? Aké riešenie je to správne?
Na všetky tieto, a celý rad ďalších otázok Vám pomôžeme nájsť odpovede.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Vernostné programy pre zákazníkov je určený pracovníkom veľkých a stredne veľkých spoločností, ktorí sa pohybujú v oblasti zákazníckeho servisu, predaja a marketingu, a ktorých úlohou sú retenčné a akvizičné aktivity. Seminár je výhradne zameraný na segment B2C!
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30)
1. Ako rozvíjať vzťahy so zákazníkmi a ako zákazníkov motivovať
2. Vernostné programy a ich uplatnenie v praxi
3. Najčastejšie chyby pri realizácii vernostných programov
4. Lojálny zákazník a jeho udržanie
5. Meranie lojality a meranie zákazníckej skúsenosti
6. Typické aktivity pre rôzne fáze životného cyklu zákazníka
7. Riadenie vzťahov so zákazníkmi v nadväznosti na hodnotu zákazníka
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)