Vedenie ľudí v 21. storočí: IQ vs. EQ v práci – pre manažérov
Manažujte ľudí v náročných podmienkach dnešného komplikovaného sveta.
Termín: 10. 1. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Zažívate na dennom poriadku tlak od šéfa? Často cítite na pracovisku napätie alebo riešite „detinské“ konflikty medzi ľuďmi, zatiaľ, čo sa Vám na stole kopí práca? Manažéri a vedúci oddelení v 21. storočí čelia tlaku na výkon ako nikdy predtým a pracujú v náročných podmienkach stále komplikovanejšieho sveta. Naučte sa, ako to všetko zvládať pomocou rozvíjania emocionálnej inteligencie (EQ), ktorá je dnes rovnako dôležitá ako inteligencia (IQ) - ak nie viac!
Cieľ workshopu:
Cieľom workshopu je rozvíjať naše schopnosti EQ, ktoré máme v sebe a učiť sa ako tieto schopnosti uchopiť v každodennom živote aj v riadení ľudí.
Počas workshopu sa budeme učiť ako vnášať do firemnej kultúry, medziľudských vzťahov a riadenia prejavy ľudskosti a spolupatričnosti, ako prinášať medzi ľudí a kolegov väčšie pochopenie, čo eliminuje rôzne konflikty, stresové situácie a v dnešnej dobe aj medzigeneračne rozdiely.
Účastníci získajú vedomosti, zručnosti a uvedomenie, ako eliminovať napäté situácie medzi ľuďmi, kolegami, podriadenými, ako si spríjemniť svoj osobný aj pracovný život a dosahovať určitú formu „well-beingu, o ktorej sa dnes veľa hovorí.
Kliknite sem na detailný Program workshopu.
Komu je workshop určený:
Workshop „Vedenie ľudí v 21. storočí: IQ vs. EQ v práci – pre manažérov“ je určený manažérom, riaditeľom, vedúcim pracovníkom a vedúcim tímov.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO WORKSHOPU (9.00 – 15.30 hod.)
1. Poznaj sám seba - čo vidím, keď sa pozriem do zrkadla?
- Aký mám vzťah k svojmu životu?
- Aké vzorce riadia môj život?
- Aké hodnoty sú mojou silnou stránkou?
2. Emócie ako reakcia nášho tela na naše myšlienky
- Ako riadiť svoje emócie v rôznych situáciách
- Ako nepodľahnúť hnevu, strachu, obavám
- Ako sa stopnúť a uvedomiť si svoje reaktívne reakcie konať s uvedomením
3. Empatia ako cesta k človeku
- Ako umožniť druhému človeku vyjadriť svoje pocity a pochopiť jeho problémy
- Ako sa dokázať naozaj vypočuť iného bez posudzovania
- Ako venovať našu pozornosť a pochopenie inému – kolegovi, priateľovi, partnerovi
4. Empatia v pracovných vzťahoch
- Ako budovať Emocionálnu Inteligenciu v pracovnom prostredí
- Ako riešiť rôzne situácie medzi kolegami, vo vzťahu nadriadený a podriadený, respektíve s klientom
- Ako dosahovať ciele a eliminovať napäté situácie medzi ľuďmi, kolegami, podriadenými
- Ako dávať spätnú väzbu, ktorá má motivovať k zlepšeniu a pritom nezraniť človeka
Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (6. poschodie)
Seberíniho 1, Bratislava 821 03
Školiaca miestnosť sa nachádza v administratívnej budove na 6. poschodí v priestoroch vydavateľstva Eurostav.
MHD:
Z hlavnej stanice
trolejbus č. 201
zastávka Gagarinova, potom pešo alebo zastávka Hraničná a potom prestup na autobus č. 96, jedna zastávka na Nevädzová
Zastávka Nevädzová
autobusy: 66, 75, 96, 196
Zastávka Gagarinova
trolejbusy: 201, 202
Zastávka Tomášikova
električky: 8, 9
Autom:
GPS súradnice:
48° 9' 14.3661808" N
17° 9' 59.949646" E
Parkovanie
Bezplatné parkovanie je možné v priľahlých uliciach.