Seminár: Predajné zručnosti pre úspešných
Alebo ako obchodovať na úrovni?
Termín: 3. 5. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Dobrý obchodník musí byť tak trochu kúzelník, psychológ, prezentátor ako aj vyjednávač a manipulátor. Musí vedieť zákazníka zaujať, získať a následne si ho udržať. To, či obchod úspešne prebehne záleží najviac na tom, KTO “stojí” za ponúkaným produktom či službou. Ako byť dobrým obchodníkom a čo všetko treba na tejto pozícii zvládať, Vám ukážeme na našom školení.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je ukázať účastníkom, aké vlastnosti, schopnosti a zručnosti sú potrebné na efektívne fungovanie v pozícii predajcu/obchodníka a ako ich u seba zlepšiť.
Na našom seminári sa oboznámite s tipmi a trikmi, ako zvládať problémových zákazníkov, ako vystupovať na úrovni, či ako klienta zaujať a získať ho pre svoj produkt/službu.
Ďalej Vás upozorníme na účinné predajné triky, naučíme Vás efektívne vyjednávať a argumentovať, a používať tie správne metódy pri práci so zákazníkom.
V rámci seminára bude lektorka odpovedať aj na konkrétne dotazy z Vašej praxe.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár “Predajné zručnosti pre úspešných“ je určený predovšetkým obchodníkom, predajcom, sales manažérom, nákupcom, reprezentantom, ale aj všetkým, ktorí pracujú so zákazníkmi.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):
- Osobnosť obchodníka, strategické vlastnosti a zručnosti
- Sebapoznanie, slabé a silné stránky obchodníka
- Prvý dojem
- Komunikačné nástroje obchodníka
- Práca s hlasom a jej prínos pre obchodníka
- Reč tela a jej využitie
- Efektívny predajný rozhovor
- “Zázračné slovíčka”
- Pozitívne a negatívne náležitosti rozhovoru s klientom
- Aktívne počúvanie zákazníka je výhrou
- Víťazná argumentácia a katalóg argumentov
- Vyjednávajte efektívne
- Prezentačné zručnosti a ako ich zlepšiť
- Chyby pri práci s klientom a ako sa im vyhnúť
- Asertivita versus agresivita obchodníka
- Empatické cítenie ako nevyhnutná podmienka dobrých vzťahov so zákazníkom
- Dress code alebo ako byť profi obchodníkom na úrovni
- Netiketa
- Úspešný telefonický hovor
- Aktívna akvizícia
- Tipy a triky obchodovania
- Zvládanie problematických klientov
- Ako nepodľahnúť manipulácii
- Tvorivosť a kreativita obchodníka
- Sebarozvojový plán
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.