Seminár: Ako na neprispôsobivých zamestnancov vo výrobe alebo Ako motivovať, ale nepremotivovať
Len so spokojnými a pracovitými zamestnancami môžete naplniť obchodné ciele firmy. Viete si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?
Termín: 8. 8. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Situácia na trhu sa zmenila. Nájsť nových schopných zamestnancov do výroby je nadľudský výkon a motivácia ľudí je čoraz náročnejšia úloha. Chce sa ľuďom vôbec pracovať? Počúvajú len na peniaze?
Úspešnosť práce majstra či teamleadra vo výrobe je daná kombináciou troch faktorov – poznať overené techniky vedenia ľudí, poznať svojich ľudí, ich motívy, potreby a potenciál a samozrejme používať sedliacky rozum. Ako efektívne spravovať zamestnancov, vytvoriť podnetnú klímu a zároveň zostať autoritou? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny. Zmeny, ktoré pomôžu riešiť súčasnú situáciu.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Má správanie zamestnanca vplyv na jeho výkon?
Ako nastaviť, riadiť a merať správanie?
Motivovať vs. Nepremotivovať
Motivovať vs. Nefrustrovať
Úkolová mzda alebo časová? Ako môžem riadiť nadčasy?
Každá firma má svoju firemnú kultúru, ktorá je postavená na hodnotách a požadovanom správaní. Ak vieme tieto hodnoty zadefinovať a komunikovať, ako sa majú v praxi prejavovať a zároveň motivovať ľudí k požadovanému správaniu a výkonu, obchodné ciele sa určite podarí naplniť.
Výkon zamestnanca úzko súvisí s jehosprávaním a prístupom(k úlohám, klientom, kolegom, k sebe,...).
Na výkon zamestnanca má správanie veľký vplyv, t.j. ako výsledky dosahuje. Správne meranie kompetencií, ich riadenie a rozvoj slúži k celkovému rozvoju zamestnanca, jeho rastu a spokojnosti.
Okrem správnych techník zameraných na vedenie ľudí si prejdeme aj soft stránku, a to zásady motivácie, hodnotenia a efektívnej komunikácie.
Cieľom seminára je poskytnúť odporúčania, ako pracovať v dnešnej dobe so zamestnancami. Prejdeme si najčastejšie využívané formy hodnotenia a odmeňovania vo výrobe. Dozviete sa tiež ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie. Upozorníme na najčastejšie chyby a úskalia v praxi Odmeňovania.
Účastníci seminára získajú inšpiráciu a návod, ako skvalitniť svoju prevádzku správne nastavenými personálnymi postupmi a procesmi ( požadovaný výkon a správanie zamestnancov, motivačné postupy, vzdelávanie a rozvoj a efektívne odmeňovanie zamestnancov).
Kliknite sem pre detailný Program Seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár "Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov robotníckych kolektívov" je určený majstrom a vedúcim pracovných tímov, ktorí pôsobia v prvej línii riadenia zamestnancov.
Ďalšie informácie:
Po absolvovaní e-Seminára Vám zašleme poštou CERTIFIKÁT, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30)
- Firma – hodnoty – požadované správanie zamestnancov
- Firemná kultúra - hodnoty, prostredie, manažéri – čo je "Dobrá firemná kultúra?"
- Náš biznis vs. Kompetencie – ako sa majú ľudia správať?
- Požadovaný štýl riadenia a rola manažéra
- Želateľný zamestnanec
- Vízia a hodnoty firmy - jednoducho a zrozumiteľne pre všetkých ľudí a ich transformácia do denno-denného pracovného života
- Riadiť podľa cieľov alebo kompetencií?
- Výkonnosť ľudí vs. Výkonnosť procesov
- Spätná väzba – ako merať a riadiť správanie
- Personálny staffing – cielená práca s ľuďmi
- Čo s neprispôsobivými zamestnancami – môžem ich zmeniť?
2. Frustrácia vs. motivácia
- Podniková kultúra vs. Motivácia ľudí
- Koho a ako motivovať
- Každý z nás na niečo počúva – rôzne generácie vyžadujú rôzny prístup
- Málo dobrých zamestnancov na trhu – držme si vlastných; Za každú cenu?
- Ako zmeniť vzdorujúcich na motivovaných? Chcú sa ľudia vôbec zmeniť?
- Ako môžem správne ovplyvňovať? Ako zväčšiť svoj vplyv?
3. Odmeňovanie – ako správne nastaviť systém
- Efektívne odmeňovanie vo výrobe
- Krátkodobé vs. dlhodobé odmeňovanie
- Peňažné vs. Nepeňažné odmeňovanie
- Rola manažérov pri „Odmeňovaní“
- Ako odmeňovať výkon ( jednotlivca / tímu?)
- Úkolová alebo časová mzda?
4. Ako komunikovať so zamestnancami
- Asertivita a jej využitie v praxi
- Ako komunikovať s neprispôsobivými, konfliktnými a nevýkonnými zamestnancami
- Spätná väzba ( pozitívna i negatívna) - ako ju povedať resp. prijať
- Ako komunikovať, keď ide o veľa – vedenie ťažkých a zásadných rozhovorov
- Prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
- Kto je zodpovedný...
Košice, Hotel Ambassador****
Hlavná 101, Košice 04001
Hotel Ambassador**** Košice
Rodinný Hotel Ambassador**** sa nachádza na území mestskej pamiatkovej rezervácie Košice. Pôvodná stará časť hotela je chránenou kultúrnou pamiatkou a jej vznik sa datuje do obdobia približne druhej polovice 13. storočia. Hotel je etablovaný v pešej zóne na Hlavnej ulici v blízkosti najstarších a najzaujímavejších kultúrnych pamiatok ako je katedrála Dóm sv. Alžbety, Štátne divadlo, Andrássyho palác a ďalšie.
Reštaurácia DIPLOMAT je vyhľadávanou business reštauráciou, kde jedlo nezaostáva za eleganciou interiéru. Je v nej možné ochutnať jedlá medzinárodnej a slovenskej kuchyne ako i kvalitné slovenské a zahraničné vína.
Adresa:
Hlavná 101
040 01 Košice
T: +421 905 220 430
Parkovanie:
Možnosť zaparkovať priamo v areáli hotela, príp. na verejnom parkovisku pri OD TESCO.