Seminár: Ako na neprispôsobivých zamestnancov vo výrobe alebo Ako motivovať, ale nepremotivovať

Seminár: Ako na neprispôsobivých zamestnancov vo výrobe alebo Ako motivovať, ale nepremotivovať

Len so spokojnými a pracovitými zamestnancami môžete naplniť obchodné ciele firmy. Viete si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?

Termín: 8. 8. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Situácia na trhu sa zmenila. Nájsť nových schopných zamestnancov do výroby je nadľudský výkon a motivácia ľudí je čoraz náročnejšia úloha. Chce sa ľuďom vôbec pracovať? Počúvajú len na peniaze?
Úspešnosť práce majstra či teamleadra vo výrobe je daná kombináciou troch faktorov – poznať overené  techniky vedenia ľudí, poznať svojich ľudí, ich motívy, potreby a potenciál a samozrejme používať sedliacky rozum. Ako efektívne spravovať zamestnancov, vytvoriť podnetnú klímu a zároveň zostať autoritou? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny.  Zmeny, ktoré pomôžu riešiť súčasnú situáciu.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Má správanie zamestnanca vplyv na jeho výkon?

Ako nastaviť, riadiť a merať správanie?

Motivovať vs. Nepremotivovať

Motivovať vs. Nefrustrovať

Úkolová mzda alebo časová? Ako môžem riadiť nadčasy?

 

Každá firma má svoju firemnú kultúru, ktorá je postavená na hodnotách a požadovanom správaní. Ak vieme tieto hodnoty zadefinovať a komunikovať, ako sa majú v praxi prejavovať a zároveň motivovať ľudí k požadovanému správaniu a výkonu, obchodné ciele sa určite podarí naplniť.

Výkon zamestnanca úzko súvisí s jehosprávaním a prístupom(k úlohám, klientom, kolegom, k sebe,...).

Na výkon zamestnanca má správanie veľký vplyv, t.j. ako výsledky dosahuje. Správne meranie kompetencií, ich riadenie a rozvoj slúži k celkovému rozvoju zamestnanca, jeho rastu a spokojnosti.

Okrem správnych techník zameraných na vedenie ľudí  si prejdeme aj soft stránku, a to zásady motivácie, hodnotenia  a  efektívnej komunikácie.

Cieľom seminára je poskytnúť odporúčania, ako pracovať v dnešnej dobe so zamestnancami. Prejdeme si  najčastejšie využívané formy hodnotenia a odmeňovania vo výrobe. Dozviete sa tiež ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými  aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie. Upozorníme na najčastejšie chyby a úskalia v praxi Odmeňovania.  

Účastníci seminára získajú inšpiráciu a návod, ako skvalitniť svoju prevádzku správne nastavenými personálnymi postupmi a procesmi ( požadovaný výkon a správanie zamestnancov, motivačné postupy, vzdelávanie a rozvoj a efektívne odmeňovanie zamestnancov).

 

Kliknite sem pre detailný Program Seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár "Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov robotníckych kolektívov" je určený majstrom a vedúcim pracovných tímov, ktorí pôsobia v prvej línii riadenia zamestnancov.

Ďalšie informácie:

Po absolvovaní e-Seminára Vám zašleme poštou CERTIFIKÁT, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9:00-15:30)

 

  1. Firma – hodnoty – požadované správanie zamestnancov
    • Firemná kultúra - hodnoty, prostredie, manažéri – čo je "Dobrá firemná kultúra?"
    • Náš biznis vs. Kompetencie – ako sa majú ľudia správať?
    • Požadovaný štýl riadenia a rola manažéra
    • Želateľný zamestnanec
    • Vízia a hodnoty firmy - jednoducho a zrozumiteľne pre všetkých ľudí a ich transformácia do denno-denného pracovného života
    • Riadiť podľa cieľov alebo kompetencií?
    • Výkonnosť ľudí vs. Výkonnosť procesov
    • Spätná väzba – ako merať a riadiť správanie
    • Personálny staffing – cielená práca s ľuďmi
    • Čo s neprispôsobivými zamestnancami – môžem ich zmeniť?

 

2.     Frustrácia vs. motivácia

    • Podniková kultúra vs. Motivácia ľudí
    • Koho a ako motivovať
    • Každý z nás na niečo počúva – rôzne generácie vyžadujú rôzny prístup
    • Málo dobrých zamestnancov na trhu – držme si vlastných; Za každú cenu?
    • Ako zmeniť vzdorujúcich na motivovaných? Chcú sa ľudia vôbec  zmeniť?
    • Ako môžem správne ovplyvňovať? Ako zväčšiť svoj vplyv?

 

3.    Odmeňovanie – ako správne nastaviť systém

    • Efektívne odmeňovanie vo výrobe
    • Krátkodobé vs. dlhodobé odmeňovanie
    • Peňažné vs. Nepeňažné odmeňovanie
    • Rola manažérov pri „Odmeňovaní“
    • Ako odmeňovať výkon ( jednotlivca / tímu?)
    • Úkolová alebo časová mzda?

 

4.    Ako komunikovať so zamestnancami

    • Asertivita a jej využitie v praxi
    • Ako komunikovať s neprispôsobivými, konfliktnými a nevýkonnými zamestnancami
    • Spätná väzba ( pozitívna i negatívna) - ako ju povedať resp. prijať
    • Ako komunikovať, keď ide o veľa – vedenie ťažkých a zásadných rozhovorov
    • Prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
    • Kto je zodpovedný...

 

Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Košice, Hotel Ambassador****

Košice, Hotel Ambassador****

Hlavná 101, Košice 04001

Hotel Ambassador****  Košice 

Rodinný Hotel Ambassador**** sa nachádza na území mestskej pamiatkovej rezervácie Košice. Pôvodná stará časť hotela je chránenou kultúrnou pamiatkou a jej vznik sa datuje do obdobia približne druhej polovice 13. storočia. Hotel je etablovaný v pešej zóne na Hlavnej ulici v blízkosti najstarších a najzaujímavejších kultúrnych pamiatok ako je katedrála Dóm sv. Alžbety, Štátne divadlo, Andrássyho palác a ďalšie.

Reštaurácia DIPLOMAT je vyhľadávanou business reštauráciou, kde jedlo nezaostáva za eleganciou interiéru. Je v nej možné ochutnať jedlá medzinárodnej a slovenskej kuchyne ako i kvalitné slovenské a zahraničné vína.                                           

 

Adresa:

Hlavná 101

040 01 Košice

T: +421 905 220 430

http://www.ambassador.sk/

 

Parkovanie:

Možnosť zaparkovať priamo v areáli hotela, príp. na verejnom parkovisku pri OD TESCO. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout