e-Seminár: Obchodná nemčina vo firemnej praxi
Vybavíme vás tým najužitočnejším pre okamžité použitie v praxi
Termín: 3. 6. 2016
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Dokážete úspešne prezentovať svoje produkty na najväčších nemeckých veľtrhoch a zdvorilo, ale dôrazne apelovať na obchodného partnera pri oneskorenej platbe faktúry? Použite názorné ukážky z praxe ako vzory k vlastnému vyjadreniu! Vybavíme vás slovnou zásobou, ktorá sa vám bude hodiť pri rôznych typoch obchodných stretnutí. Navyše prinášame praktické odporúčania, ako si počínať, aby ste boli v špecifickom jazykovom prostredí úspešní. Preštudujte si e-Seminár z pohodlia domova či kancelárie v čase, ktorý vám vyhovuje, a overte si svoje znalosti v interaktívnych testoch.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
CIEĽ e-Seminára:
Cieľom e-Seminára Obchodná nemčina vo firemnej praxi je poskytnúť účastníkom užitočné informácie pre jednoduchšiu komunikáciu s nemecky hovoriacimi obchodnými partnermi. Okrem zopakovania najdôležitejšej gramatiky, bez znalosti ktorej sa v obchodnom styku nezaobídeme, sa zameriame aj na špecifické frázy a obchodnú slovnú zásobu, ktorú si názorne demonštrujeme na príkladoch priamo z tejto oblasti.
Predstavíme si najčastejšie situácie, kedy je potrebné osloviť obchodného partnera či reagovať na podnet zákazníka. Všetko si názorne demonštrujeme na ukážkach z praxe, ktoré vám môžu poslúžiť ako vzory k vlastnému vyjadreniu. Nebude chýbať napríklad vybavovanie reklamácie, zdvorilé, ale dôrazné upomínanie obchodného partnera za nedodržanie podmienok platby, užitočné rady na získavanie kontaktov na veľtrhoch a ich následného využitiu či dôležité informácie pre personalistky k nadviazaniu spolupráce s nemecky hovoriacimi pracovníkmi.
Lekcie sú spracované v nemeckom jazyku!
Kliknite sem pre detailný Program e-Seminára.
Komu je e-Seminár určený:
e-Seminár Obchodná nemčina vo firemnej praxi je určený mierne pokročilým používateľom nemeckého jazyka (približne úroveň B1), ktorí sa dokážu dohovoriť v bežných konverzačných témach, či ovládajú nemecky jazyk pasívne, ale potrebujú si doplniť slovnú zásobu a dôležité frázy a zoznámiť sa s jazykovými zvyklosťami špecifickými pre obchodný styk. Užitočný bude pre manažérov exportných firiem, pracovníkov finančného, marketingového a personálneho oddelenia. Využiť ho môžu tiež obchodné školy a všetci, ktorí sa chcú v obchodnej nemčine zdokonaliť.
Ďalšie informácie:
Po absolvovaní e-Seminára Vám dostanete CERTIFIKÁT, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program:
Každý týždeň od nás dostanete jednu výukovú lekciu vo forme .pdf dokumentu, ako aj v obľúbenej aplikácii Flipping Book, ktorá umožňuje aktívne listovanie v dokumente. Záleží len na vás, kedy si danú lekciu preštudujete a ktorej forme dáte prednosť. Na záver každej lekcie sme pre vás pripravili test s ponukou odpovedí, v ktorom si overíte, či ste danej problematike porozumeli.
1. Lektion (3. 6. 2016)
Handelskorrespondenz
- Worauf muss man bei Geschäftsbriefen achten? (Äußere Form des Geschäftsbriefes; Grußformeln; Das Schema des Geschäftsbriefes; Allgemeine Abkürzungen im Geschäftsverkehr)
- Perfekte Geschäfts-E-Mails schreiben und beantworten (Der richtige Aufbau einer E-Mail; E-Mail-Signatur; Was sollte man in Geschäfts-E-Mails vermeiden)
- Von der Anfrage zum Angebot (Eine schriftliche Anfrage stellen; Ein perfektes Angebot erstellen; Einzelheiten des Angebotes; Wörter und Wendungen)
- Einen Auftrag oder eine Bestellung erteilen (Auftragsbestätigung)
- Deutsche Grammatik (Die Wortstellung im Hauptsatz; Die Wortstellung in Fragen; Die Wortstellung im Nebensatz; Deutsche Konjunktionen)
2. Lektion (10. 6. 2016)
Der Weg zum Kunden
- Gute Qualität hat ihren Preis (Zahlungsbedingungen; Preise, Rabatt, Skonto; Rechnung)
- Die Ware unterwegs (Versand, Versandanzeige; Lieferbedingungen – Incoterms; Entschuldigung für verspätete Lieferung)
- Mahnung (Erste Mahnung; Zweite Mahnung; Dritte Mahnung)
- Reklamationen (Einen Beschwerdebrief schreiben; Eine Reklamation beantworten)
- Deutsche Grammatik (Vorgangspassiv; Zustandpassiv; Passiv mit Modalverb)
3. Lektion (17. 6. 2016)
Das neue Produkt präsentieren
- Messen in Deutschland (Übersicht der Messestädte in Deutschland)
- Was macht eine erfolgreiche Messebeteiligung aus? (Checkliste – Messeplanung; Anmeldung zur Messe)
- Am Messestand (Exponate und Dienstleistungen präsentieren; Messegespräche führen; Gesprächnotizen machen)
- Nachmessekontakte aufnehmen (Messe – Nachfassbriefe; Telefonate nach der Messe)
- Deutsche Grammatik (Infinitiv ohne zu; Infinitivsätze; Dass- und Infinitivsätze mit zu)
4. Lektion (24. 6. 2016)
Personalmanagement
- Personalsuche (Stellenausschreibung; Anforderungsprofil; Personalauswahl)
- Mitarbeiter einstellen (Arbeitsvertrag, Sozialversicherung und Steuerpflicht; Personalkosten)
- Betriebliche Weiterbildung (Art der Schulungen; Mitarbeiter motivieren)
- Mitarbeiterbewertung (Mitarbeiterprofil; Mitarbeitergespräche)
- Deutsche Grammatik (Konjunktiv II; Konjunktiv II der Modalverben; Konjunktiv II Vergangenheit
e-Seminár
,