e-Marketing alebo Predaj cez internet
Ako efektívne osloviť a zaujať zákazníkov prostredníctvom internetu a predať im svoje výrobky a služby
V 21. "digitálnom" storočí sa stáva ovládnutie e-Marketingu existenčnou nutnosťou pre väčšinu podnikateľských subjektov, e-Marketing je však dôležitý i pre mnohé neziskové organizácie či dokonca pre subjekty verejnej správy. Ak máte v úmysle prezentovať svoje produkty a služby internetovým kanálom formou presnej komunikácie s Vašou cieľovou skupinou, pozývame Vás na praktický seminár, kde Vás oboznámime s voľbou správnej e-Marketingovej stratégie.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Ciel' seminára:
Počet návštevníkov a analýza ich správania na webovej stránke, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to všetko preniká do slovníkov manažérov súkromných firiem i organizácií neziskového sektora. Pravdepodobne sledujete, ako sa na internete prezentujú Vaši konkurenti a ako komunikujú s Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Pokiaľ je vôbec možné predstaviť si komunikáciu so zákazníkmi bez týchto technológií dnes, už zajtra to bude doslova nemysliteľné!
Schopnosť nájsť, osloviť, zaujať a presvedčiť svojho zákazníka, či už ide o spotrebiteľa, firmu alebo občana, vyžaduje znalosť vhodných internetových nástrojov a nastavenie správnej e-Marketingovej stratégie. Na seminári Vás oboznámime s tým, ako takúto stratégiu ideovo navrhnúť a technicky pripraviť. Zdôrazníme nástroje, ako efektívne cieliť v prostredí internetu, získať zákazníkov pre kúpu, a následne ako merať výsledky použitých internetových nástrojov. V neposlednom rade Vás upozorníme na najnovšie trendy, ktoré už dnes začínajú ovplyvňovať svet internetu.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár e-Marketing alebo Obchodovanie na internete je určený súkromným spoločnostiam, ktoré chcú nachádzať nových zákazníkov na internete, ale aj organizáciám neziskovej sféry, pretože i tie potrebujú prezentovať služby, ktoré ponúkajú svojim konzumentom.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)
- Marketing v prostredí internetu
- On-page a off-page nástroje pre e-Marketing
- Tvorba e-Marketingovej stratégie
- Voľba cieľovej skupiny a vhodných nástrojov
- Čo a ako chceme prezentovať
- Koľko to bude stáť a čo chceme dosiahnuť
- Nástroje e-Marketingu v praxi (prípadové štúdie)
- Požiadavky na www. stránky
- Efektívne cielenie a správne zamierenie
- Meracie nástroje, ktoré môžete využiť, a interpretácia výsledkov (Google Analytics)
- Voľba a nastavenie cieľov
- Aktuálne trendy e-Marketingu
- Prípadová štúdia z radov účastníkov seminárov (vyberieme náhodného účastníka seminára a navrhneme na mieste e-Marketingovú stratégiu pre jeho firmu/organizáciu, t.j. predstavíme nástroje, ako osloviť cieľovú skupinu a presvedčiť ju, aby využívala naše výrobky či služby)