e-Marketing alebo "Predaj cez internet" (2)
Ako efektívne osloviť a zaujať zákazníkov prostredníctvom internetu a predať im svoje výrobky a služby
Termín: 7. 3. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
V súčasnom "digitálnom" storočí sa stáva ovládnutie e-Marketingu existenčnou nutnosťou pre väčšinu podnikateľských subjektov, e-Marketing je však dôležitý aj pre mnohé neziskové organizácie či dokonca pre subjekty verejnej správy. Ak máte v úmysle prezentovať svoje produkty a služby internetovým kanálom formou presnej komunikácie s Vašou cieľovou skupinou, pozývame Vás na praktický seminár, kde Vás oboznámime s voľbou správnej e-Marketingovej stratégie.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Ciel' seminára:
Počet návštevníkov a analýza ich správania na webovej stránke, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to všetko preniká do slovníkov manažérov súkromných firiem i organizácií neziskového sektora. Pravdepodobne sledujete, ako sa na internete prezentujú Vaši konkurenti a ako komunikujú s Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Pokiaľ je vôbec možné predstaviť si komunikáciu so zákazníkmi bez týchto technológií dnes, už zajtra to bude doslova nemysliteľné!
Schopnosť nájsť, osloviť, zaujať a presvedčiť svojho zákazníka, či už ide o spotrebiteľa, firmu alebo občana, vyžaduje znalosť vhodných internetových nástrojov a nastavenie správnej e-Marketingovej stratégie. Na seminári Vás oboznámime s tým, ako takúto stratégiu ideovo navrhnúť a technicky pripraviť. Zdôrazníme nástroje, ako efektívne cieliť v prostredí internetu, získať zákazníkov pre kúpu, a následne ako merať výsledky použitých internetových nástrojov. V neposlednom rade Vás upozorníme na najnovšie trendy, ktoré už dnes začínajú ovplyvňovať svet internetu.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár e-Marketing alebo Predaj cez internet je určený súkromným spoločnostiam, ktoré chcú nachádzať nových zákazníkov na internete, ale aj organizáciám neziskovej sféry, pretože aj tie potrebujú prezentovať služby, ktoré ponúkajú svojim konzumentom.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)
- Marketing v prostredí internetu
- On-page a off-page nástroje pre e-Marketing
- Tvorba e-Marketingovej stratégie
- Voľba cieľovej skupiny a vhodných nástrojov
- Čo a ako chceme prezentovať
- Koľko to bude stáť a čo chceme dosiahnuť
- Nástroje e-Marketingu v praxi (prípadové štúdie)
- Požiadavky na www. stránky
- Efektívne cielenie a správne zamierenie
- Meracie nástroje, ktoré môžete využiť, a interpretácia výsledkov (Google Analytics)
- Voľba a nastavenie cieľov
- Aktuálne trendy e-Marketingu
- Prípadová štúdia z radov účastníkov seminárov (vyberieme náhodného účastníka seminára a navrhneme na mieste e-Marketingovú stratégiu pre jeho firmu/organizáciu, t.j. predstavíme nástroje, ako osloviť cieľovú skupinu a presvedčiť ju, aby využívala naše výrobky či služby)
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)