Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia (2)
Na každom slove záleží, pretože slovo predáva…
Termín: 13. 6. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Jeden obrázok vraj vydá za tisíc slov. Ale prevažná väčšina reklamných prostriedkov a firemná komunikácia potrebuje k vyjadrení svojho posolstva slovo – hovorené, spievané, písané, tlačené. Tlačovú správu, obchodný list, predajný oznam, alebo marketingový text nie je možné odfotiť mobilom a poslať ako MMS. A pokiaľ pre Vás nepracuje profesionálny textár, budete musieť sadnúť za klávesnicu..., viete ako na to?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Neživíte sa písaním reklamných textov, ale napriek tomu musíte občas nejaký napísať? V tom prípade je dobré poznať aspoň základné pravidlá pre ich tvorbu.
Získajte „základnú výbavu“ textára, osvojte si rôzne postupy a triky pri písaní presvedčivých textov a posuňte svoje kreatívne hranice. Dobre napísaný, čitateľný, pútavý a informačne obsiahly text má s istotou predpoklady prinášať úspech, a pre tieto účely je copywriting nevyhnutný. V obchodnom svete majú kvalitné texty väčšiu šancu presvedčiť zákazníka k nákupu tovaru či objednania služby.
Cieľom seminára je pomôcť textárom – neprofesionálom s písaním rôznych textov – od firemných materiálov, cez texty inzerátov, katalógov, textov na web, až po tweety, či tlačové správy. Okrem iného sa dozviete, akým chybám a omylom sa máte vyvarovať.
Seminár je vedený interaktívnou formou s množstvom príkladov z praxe.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia je určený všetkým, ktorí pri svojej práci tvoria firemné texty. Predovšetkým teda pracovníkom marketingu a PR, obchodných oddelení a oddelení ľudských zdrojov.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)
- Textár / Copywriter – kto to je a čo robí
- Základná výbava textára
- Kde čerpá inšpiráciu pre dobrý text?
- Kto sa môže stať textárom / copywriterom? A ako?
- Pravidlá písania reklamných textov
- Jazyk a štýl
- Rôzne médiá – rôzne pravidlá
- Ako začať?
- Pomenujte blázna bláznom
- Najčastejšie chyby pri písaní reklamných textov
- Menej je väčšinou viac
- Vtipy, rýmy a metafory
- Klišé
- SEO copywriting, web copywriting
5. To NAJ z textárskej práce
- Obrázok verzus text – kedy slovo vyhráva
- Ukážky vybraných textov a kampaní
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)