4-hodinový seminár: Čo prinesie nové nariadenie ePRIVACY a v čom sa líši od GDPR?

4-hodinový seminár: Čo prinesie nové nariadenie ePRIVACY a v čom sa líši od GDPR?

Ako bude navrhované nariadenie ePrivacy fungovať popri GDPR?

Termín: 25. 10. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Elektronická komunikácia sa stala neodmysliteľnou súčasťou nášho každodenného života. Súčasná úprava ochrany súkromia používateľov elektronických komunikačných služieb si aj z dôvodu zmien, ktoré prinieslo nariadenia GDPR vyžiadala zásadnú reformu, výsledkom ktorej je finálny návrh nariadenia o rešpektovaní súkromného života a ochrane osobných údajov v elektronických komunikáciách (nariadenie ePrivacy). Po schválení nariadenia ePrivacy budú na úrovni EÚ dve nariadenia upravujúce ochranu údajov.

 

Search templates (CTRL+Space)

Cieľ seminára:

 Cieľom seminára je vysvetliť, aké zmeny prinesie nové ePrivacy nariadenie a ako sa tieto zmeny dotknú nastavenia ochrany osobných údajov podľa GDPR.

Pretože nariadenie o ochrane súkromia a elektronických komunikácií, v skratke ako ePrivacy, nie je zďaleka také známe ako nariadenie GDPR.

Nové nariadenie ePrivacy je osobitným predpisom, ktorý slúži ako doplnok už známeho GDPR. Samotné nariadenie ePrivacy bližšie špecifikuje určité nakladanie s osobnými údajmi.

Zatiaľ čo GDPR hovorí najmä ochrane jednotlivcov, ePrivacy by sa malo zaoberať dôvernosťou elektronických komunikácií fyzických osôb a právnických osôb. Hlavným cieľom nového nariadenia ePrivacy je tak vytvorenie tzv. online listového tajomstva.

Nariadenia GDPR a ePrivacy kladú najväčší dôraz práve na poskytovanie súhlasov so spracovaním, ktorý považujú za základný nástroj a poistku ochrany osôb a ich súkromia. Je preto dôležité venovať pozornosť tomu kedy, v akej forme a pre aké aktivity budete musieť takýto súhlas od koncových užívateľov získať.

 

Kliknite sem na detailný Program seminára. 

 

Komu je seminár určený:

Seminár je určený širokej odbornej verejnosti, špecialistom, ktorí majú v organizáciách na starosti problematiku ochrany osobných údajov, najmä in-house právnikom, compliance expertom a zároveň IT a marketingovým manažérom, ktorých spoločnosti poskytujú elektronické komunikačné služby alebo ktorých činnosti s elektronickými komunikáciami.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM 4-HODINOVÉHO SEMINÁRA (9.00 12.30 hod.):

 

  • Návrh nariadenia ePrivacy 
  • čo bude nariadenie upravovať
  • na koho sa bude vzťahovať
  • na čo sa pripraviť

 

  • Vzťah medzi ePrivacy a GDPR
  • vzťah ePricavy a GDPR
  • spoločné fungovanie nariadení
  • úlohy a oprávnenia úradov
  • vynútiteľnosť nariadenia

 

  • Praktická časť + otázky
  • aké zmeny v porovnaní s GDPR treba očakávať 
  • na čo sa pripraviť
  • koľko času ostáva

Mgr. Bc. Róbert Gašparovič

Róbert Gašparovič je právnik špecializujúci sa na oblasť ochrany osobných údajov, priemyselných práv, autorských práv, práva informačných technológii a záväzkového práva.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout