Verejné obstarávanie - problémy a riziká (3)
Ako obstarávať v súlade s novou legislatívou! Plus dôležité zmeny pre rok 2012.
Termín: 29. 11. 2011
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Ako zostaviť podmienky účasti, kritériá hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako ich vyhodnotiť? Ako postupovať v prípade revíznych postupov? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Ciel' seminára:
Aplikačná prax vo verejnom obstarávaní so sebou prináša mnohé otázniky vo vzťahu k nastaveniu podmienok účasti a kritérií hodnotenia, ktoré musia byť určené tak, aby boli transparentné, nediskriminačné a umožňovali čo najširšiu hospodársku súťaž prísne vo väzbe na predmet zákazky. Predmetom seminára bude aj výklad o tom, čo možno považovať za diskriminačnú podmienku účasti a čo nie, a ako opísať predmet zákazky, aby bol dostatočne jasný, presný a určitý.
Žiadosť o účasť/ponuka/návrh – aké sú základné rozdiely medzi nimi, na čo sa upriamiť a čoho sa vyvarovať pri ich tvorbe/hodnotení a ako reagovať na chyby v procese verejného obstarávania – či už z pohľadu verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby povinnej podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní ako aj z pohľadu záujemcu/uchádzača.
Novely zákona o verejnom obstarávaní prijaté v roku 2011 zaviedli mnoho zmien a nových inštitútov, ktoré majú prispieť k efektívnejšiemu využívaniu verejných financií, zvýšeniu transparentnosti, obmedzeniu priestoru pre korupciu a klientelizmus a zvýšeniu čistoty a zákonnosti procesu zadávania zákaziek. O aké opatrenia ide, aj o tom sa účastníci dozvedia z nášho seminára.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Verejné obstarávanie - problémy a riziká je určený tak osobám povinným verejne obstarávať podľa § 6, 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní (napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, zástupcom prirodzených monopolov, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. iných verejným zdrojov, ...), ako aj zástupcom súkromných spoločností, ktoré majú záujem dodávať tovar, poskytovať služby či zhotovovať diela pre verejný sektor.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00 - 15,30)
-
Zmeny v legislatíve pre oblasť verejného obstarávania v roku 2011
-
Princípy verejného obstarávania
- Základné inštitúty verejného obstarávania
- Finančné limity
- Podmienky účasti
- požadovanie a preukazovanie kvalifikácie
- Kritériá hodnotenia
- hodnotenie ponúk
- nastavenie hodnotiacich kritérií
- Súťažné podklady, opis predmetu zákazky
- Žiadosť o účasť/ponuka
- Etapy a postupy verejného obstarávania
- Proces verejného obstarávania
- Revízne postupy - žiadosť o nápravu
- Revízne postupy - námietka
- Plánované zmeny v oblasti verejného obstarávania pre rok 2012
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)