Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii
Efektívny procurement ako zdroj významných úspor a spolutvorca ziskov
Termín: 9. 8. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Celý rad organizácii dnes hľadá možné úspory vo vyššej efektivite nákupných činností. Ich predstavy o cieľoch a aktivitách oddelení nákupu sa však veľmi rôznia. Naučte sa správne nastaviť zložitú procedúru firemného nákupu pomocou nášho seminára.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
V rámci seminára sa budeme zaoberať tromi skupinami tém. Začneme rozdelením nákupu podľa jeho funkcií na strategický nákup, operatívny nákup a zásobovanie. Ďalej si predstavíme moderné nástroje používané v nákupe a spôsoby ich využitia v praxi. Nemáme tým na mysli software, ale skutočné elektronické nástroje, akými sú firemné databáze či nákupné internetové aukcie. V tretej časti sa budeme venovať outsourcingu nákupných výberových konaní, ich prínosom a rizikám.
Oddelenie nákupu je žiaľ v organizáciách stále podceňované. Niekde dokonca vôbec neexistuje, a sú známe aj odstrašujúce prípady, kedy si vedenie mýli nákup so zásobovaním. Nákup je pritom jedným z najvýznamnejších tvorcov ziskov so všetkými nákladmi aj prínosmi. Jeho optimalizáciou je možné docieliť veľmi pozitívnych efektov. Na našom seminári sa dozviete, čo je možné urobiť lepšie, aby sa Vašej spoločnosti darilo. Podelíme sa s Vami o množstvo prínosných praktických skúseností.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii je určený predovšetkým manažérom s kompetenciou riadiť nákupné oddelenie, majiteľom firiem, ale aj zástupcom verejnej správy.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)
- Rozdelenie nákupu podľa funkcií
- Strategický nákup
- Operatívny nákup
- Zásobovanie
- Nákupný controlling
2. Moderné trendy nákupu
- Externé databáze dodávateľov
- Elektronické nákupné aukcie
3. Outsourcing nákupu
- Procesy
- Ľudia
- Kapacity
- Úspory
- Know-how
- Ukážky z praxe
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)