Lukáš Búri

Lukáš Búri je produktový manažér v spoločnosti ANASOFT. Jeho úlohou je rozvoj a starostlivosť o produkty digitálneho podpisovania. Má bohaté skúsenosti s implementáciou riešenia pre digitálnu transformáciu v bankovom odvetí, finančných inštitúciách, ako aj v logistike a výrobe.

Ďalší autori

JUDr. Nikoleta Molnárová

Nikoleta Molnárová ukončila štúdium na Právnickej fakulte Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, kde jej bol v roku 2012 udelený titul Mgr. Po úspešnom vykonaní rigoróznych skúšok a obhajobe rigoróznej práce z oblasti práva duševného vlastníctva jej bol v roku 2014 udelený titul JUDr. Popri štúdiu na vysokej škole pracovala ako právna asistentka v advokátskej kancelárii v Banskej Bystrici a neskôr v Bratislave. Po ukončení univerzity pracovala ako advokátska koncipientka v Bratislave. Počas svojej koncipientskej praxe nadobudla skúsenosti najmä z oblasti zmluvného práva, obchodného a občianskeho práva, práva duševného vlastníctva a energetického práva.

doc. Ing. Jana Kubicová, PhD., MBA

Jana Kubicová pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a špecializuje sa na problematiku ekonómie, financií a daní, najmä na daň z príjmov, medzinárodné zdaňovanie, transferové oceňovanie a daňové plánovanie.

Ing. Vladimír Jurík

Vladimir Jurík je odborník v problematike bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Podieľa sa na príprave právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, inšpekcie práce, nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania. Pracuje na odbore ochrany práce Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky.

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prešla obchodnými a manažérskymi pozíciami v nadnárodných aj českých spoločnostiach, dlhodobo viedla obchodné tímy s celorepublikovou pôsobnosťou – Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, bola generálnou riaditeľkou spoločnosti Albatros a.s. Ako skúsená lektorka sa špecializuje na tréning predajných zručností, manažment predajných tímov, komunikáciu a typológiu klienta aj predajcu. Vďaka skúsenostiam z reklamy sa venuje aj školiteľskej činnosti v oblasti marketingu.  

MIROSLAV ZLIECHOVEC

Vyštudoval Technickú univerzitu vo Zvolene, so zameraním na Stavby a výrobky pre stavebníctvo. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti produktového manažmentu a biznis developmentu na národnej a aj na medzinárodnej úrovni. Niekoľko rokov pôsobí v medzinárodných korporátnych spoločnostiach pôsobiacich v stavebnom biznise. Technické vedomosti a dlhodobé skúsenosti s rôznymi stakeholdermi v rámci stavebného trhu transformuje do produktových a obchodných stratégií. Venuje sa internému zavádzaniu nových prístupov a projektov, ktoré majú za cieľ prepájať trvalú udržateľnosť v stavebníctve a kvalitné prostredie pre užívateľov stavieb s obchodnými zámermi spoločnosti. Príspevok: Darwinova teória vývoja (ne)udržateľnosti Charles Darwin tvrdil, že prežije iba ten, kto sa vie najlepšie prispôsobiť novým podmienkam. Výzvy, ktoré pred nás kladie svet – pandémia, klimatické zmeny, hroziaca ekonomická kríza – nás všetkých nútia prispôsobovať sa novej situácii. Niektorí reagujú na zvyšujúce sa nároky hľadaním rôznych kľučiek a formálnym „papierovým“ plnením požiadaviek, iní sa pokúšajú hľadať skutočné riešenia ako zlepšiť budovy a stavebníctvo ako také. Je snaha o udržateľnosť iba slepá vývojová ulička? Ako sa vyhnúť degeneratívnym mutáciám pri chápaní udržateľnosti? V spoločnosti Saint-Gobain sme presvedčení, že udržateľnú výstavbu vieme dosiahnuť iba úzkou a úprimnou spoluprácou medzi stakeholdermi od prvotných štádií projektu až po užívanie stavby. V našom príspevku vám predstavíme naše smerovanie k udržateľnosti a spôsoby ako na tejto ceste chceme pomôcť partnerom v developmente, projekcii a realizácii stavieb. Prednáša spolu s Tomášom GUNIŠOM. 

Peter Bystrický

Zakladateľ online reklamnej agentúry Per4mance Group. Manažoval online reklamné kampane od komplexu o veľkosti 10 hotelov po zahraničné trhy pre významného dodávateľa elektrických súčiastok. Online stratégiu buduje od stredných po veľké spoločnosti so zameraním na ciel a efektivitu nákladov. Pomáha spoločnostiam ako je tá Vaša v rozšírení obzoru ohľadom digitálnych reklamných kanálov a sociálnych sietí.