Webinár: Elektronická faktúra a nové pravidlá fakturácie od 1. 1. 2013
…ďalšia novela zákona o DPH účinná od 2. 1. 2013. Ako aplikovať do praxe novinky, a tým šetriť náklady firmy…
Termín: 15. 2. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Od 1. 1. 2013 platia v praxi nové pravidlá fakturácie. Po nadobudnutí ich účinnosti, boli jednotlivé ustanovenia ešte raz novelizované, a to zákonom č. 440/ /2012 Z. z., teraz s účinnosťou od 2. 1. 2013. Čo priniesla táto novela? Kde došlo opäť k úprave? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ webinára:
Cieľom webinára je podrobne vysvetliť nové pravidlá fakturácie a ukázať na možnosti úspor nákladov firmy.
V priebehu webinára budú rozobraté nové znenia ustanovení § 71 až 76 zákona o DPH a ich následná novelizácia účinná od 2.1.2013 (ide o ustanovenia §72 ods.6, § 74 ods. 1 písm. b), § 74 ods.3 písm. b) a § 76 ods. 5 zákona o DPH).
Venovať sa budeme povinnosti (možnosti) vystavovať elektronickú faktúru, jej náležitostiam, lehotám, ako aj zabezpečeniu vierohodnosti, neporušiteľnosti (podpis) a čitateľnosti faktúry.
Neopomenieme ani zjednodušené faktúry a doklady, ktoré sa za faktúru považujú (cestovný lístok, doklad z tankovacieho automatu, doklad vyhotovený ERP).
Dozviete sa aj o možnostiach archivácie faktúr.
V rámci webinára bude lektorka odpovedať aj na konkrétne dotazy z Vašej praxe.
Kliknite sem pre detailný Program webinára. S obchodnými podmiernkami sa oboznámite tu.
Komu je webinár určený:
Webinár „Elektronická faktúra a nové pravidlá fakturácie od 1.1.2013“ je určený predovšetkým účtovníkom, ekonómom, interným DPH špecialistom, ako aj širokej odbornej verejnosti.
Program ONLINE webinára (10,00 – 11,30 hod.):
Webinár sa skladá z hodinovej prednášky a polhodinovej diskusie k Vašim otázkam. 1 deň pred konaním webinára od nás dostanete emailovou poštou internetový odkaz so všetkými inštrukciami pre prihlásenie sa do našej virtuálnej webinárovej miestnosti.
1. Právna úprava fakturácie od 1. a 2. januára 2013 (§ 71 až 76 zákona o DPH)
- Elektronická faktúra vz. faktúra
- Zabezpečenie vierohodnosti, neporušiteľnosti a čitateľnosti
- Elektronický podpis
- Kto je povinný vyhotoviť faktúru
- Kedy je potrebné vyhotoviť faktúru
- Aké sú lehoty na vyhotovenie faktúry
- Aké náležitosti musí mať faktúra
- Aký doklad sa považuje za faktúru a čo musí obsahovať
- Tankovacie karty, cestovné lístky..., aká je to zjednodušená faktúra, súhrnná faktúra
- Aké faktúry a dokedy je potrebné uchovávať
2. Praktické rady a odporúčania – najčastejšie chyby
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).