Vzdelávací kurz: Eventový koordinátor vo firemnej praxi
Praktický návod event manažmentu pre interných zamestnancov
Termín: 13. 5. 2015 – 20. 6. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Ste, alebo budete zodpovedná/ý za organizáciu firemných podujatí, ich prípravu, rozpočet, logistiku, produkčné zabezpečenie, propagáciu a vyhodnotenie? Očakáva sa od Vás ich kreatívne stvárnenie? Prinášame Vám komplexný originálny vzdelávací program, ktorý Vám poskytne ucelený súbor informácií a praktických rád ako úspešne zvládnuť organizáciu jednoduchých i náročnejších eventov realizovaných Vašou firmou, pod Vašim vedením.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ kurzu:
Cieľom kurzu "Eventový koordinátor vo firemnej praxi" je poskytnúť účastníkom ucelený vzdelávací program, ktorý ich prevedie cez všetky aspekty event marketingu a povinnosti event manažmentu, od plánovania, vrátane kreatívnej idey eventu, prípravu, cez tvorbu rozpočtu, legislatívne povinnosti, samotnú realizáciu a propagáciu eventu, až po jeho vyhodnotenie. Kurz podporí kreatívne schopnosti, organizačné a produkčné zručnosti v oblasti firemného event manažmentu.
Kurz plný interakcie, praktických rád a cvičení, kde nadobudnuté vedomosti a zručnosti môžete aplikovať vo Vašej vlastnej praxi. Na kurze získate kvalitne spracované materiály, za aktuálnosť a správnosť ktorých zodpovedá skúsená odborníčka z praxe.
Vďaka unikátnej štruktúre a praktickému nastaveniu kurzu nebude ohrozená Vaša práca významnejšou absenciou v kancelárii, práve naopak, kurz Vám pomôže efektívne realizovať aktuálne, alebo plánované úlohy vo vzťahu k danej problematike.
Podrobný obsah a program vzdelávacieho kurzu "Eventový koordinátor vo firemnej praxi" nájdete pod týmto odkazom.
Komu je kurz určený:
Kurz „Eventový koordinátor vo firemnej praxi" je určený pre personalistov, manažérov, asistentov/ky zodpovedných za organizovanie firemných podujatí a prezentáciu firmy navonok.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu dostanete CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o odbornom vzdelávaní. V cene kurzu sú výučbové materiály k jednotlivým modulom, realizácia a vyhodnotenie záverečného testu. Na získanie osvedčenia je potrebné zodpovedať správne 70% otázok záverečného testu. Obchodné podmienky sú vám dispozícii tu.
Obsahová štruktúra kurzu:
Modul č. 1: Celodenný seminár (streda 13. 5. 2015, 9:00 - 17:00 hod.)
„Úvod do event manažmentu a jeho súvislosti s marketingovou stratégiou firmy “
1) Čo rozumieme pod pojmom event marketing a event manažment (vysvetlenie pojmov v nádväznosti na marketingovú stratégiu firmy, jej hodnoty, zameranie a ciele)
2) Event a jeho úloha v marketingovej komunikácii firmy (vysvetlenie pojmu komunikačný mix a jeho zložky: reklama, PR, podpora predaja, priamy marketing/ predaj)
3) Event marketing a jeho integrácia v rámci firmy (integrovaný event marketing - interakcia medzi event marketingom a jednotlivými nástrojmi komunikačního mixu, interakcia s firemnou komunikačnou stratégiou)
4) Vybraná typológia eventových aktivit (zameranie eventu podľa obsahu, cieľových skupín, konceptu, sprievodného zážitku, miesta realizácie, jako zvoliť správny typ pre Váš firemný event)
5) Spolupráca s eventovou agenturou (typy eventových agentúr, výber a komunikácia s eventovou agenturou, definovanie požiadaviek, kompetencií, zodpovednosti, garancie, a pod.)
6) Zadanie praktickej úlohy na domáce vypracovanie (úloha vyplývajúca z aktuálnej reálnej praxe účastníka vzdelávacieho kurzu, príp. modelová situácia, ktorú účastnik využije vo svojej praxi po absolvovaní kurzu - Case study)
Modul č. 2: Celodenný seminár (streda 27. 5. 2015, 9:00 - 17:00 hod)
"plánovanie a príprava eventu, tvorba rozpočtu"+ spätná väzba na praktickú úlohu zadanú v module č.1
1) Plánovací proces v event marketingu (jednotlivé etapy plánovania, stratégia event marketingu, zostavenie tímu, check-list)
2) Emócie v event marketingu a kreativita (úloha emócií v event marketingu, kreatívny "brainstorming", ano na to, podľa čoho vybrať ten nejlepší emocionálny koncept pre realizáciu firemného eventu)
3) Produkcia a logistika eventu (dizajnovanie eventu, výber miesta, tvorba programu, scénosledu, dramaturgia, technické zabezpečenie, catering, copywriting, komunikácia s dodávateľmi služieb, společenská etiketa, pozvánky na event, sprievodné služby, a pod.)
4) Legislatívne aspekty realizácie eventu (ochrana autorských práv, poplatky SOZA, zmluvy s účinkujúcimi, a pod.)
5) Tvorba rozpočtu eventu (proces tvorby efektívneho rozpočtu, kategorizácia položiek, alokácia finančných zdrojov pre event, interné/externé zdroje, a pod.)
6) Zadanie praktickej úlohy na domáce vypracovanie (úloha vyplývajúca z aktuálnej reálnej praxe účastníka vzdelávacieho kurzu, príp. modelová situácia, ktorú účastnik využije vo svojej praxi po absolvovaní kurzu - Case study)
Modul č. 3: Celodenný seminár (streda 10. 6. 2015, 9:00 - 17:00 hod)
propagácia, realizácia a vyhodnotenie eventu + spätná väzba na praktickú úlohu zadanú v module č.2
1) Propagácia eventu (plánovanie mediálnej kampane, PR, tlačové správy, využitie sociálnych sietí, intranet, firemné periodiká, newslettre, CRM, a pod.)
2) Realizácia eventu (ako zvládnuť "deň D", logistika, spolupráca na mieste konania eventu, kontrola, a pod.)
3) Vyhodnotenie eventu, spätná väzba (metódy event marketingovej kontroly, interpretácia výsledkov, ROI)
4) Zhrnutie obsahu jednotlivých modulov, príprava na test
Záverečný online test s výberom odpovedí (do 20. 6. 2015)
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.