Stavba marketingového plánu (2)
Pripravte s novými podnetmi oveľa efektívnejší marketingový plán pre Vašu spoločnosť na rok 2012!
Termín: 28. 9. 2011
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Príprava marketingového plánu je kľúčovou súčasťou celkového biznis plánu každej spoločnosti. Správny marketingový plán je univerzálnym nástrojom, ktorý sa skladá z pevne stanovených analytických a projektových elementov. Kto tieto elementy ovláda, je schopný pripraviť marketingový plán pre akokoľvek veľkú a akokoľvek zameranú spoločnosť. Pozývame Vás na seminár, kde sa s týmto veľmi účinným nástrojom naučíte pracovať.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Základom úspechu firmy je schopnosť definovať svoje konkurenčné výhody na trhu, odhaľovať a rýchlo využívať nové príležitosti, ktoré trh ponúka, a prispôsobovať svoju stratégiu a firemný potenciál tomu, aby sa neustále zvyšovala masa aj miera zisku.
Na to slúži dobre zostavený marketingový plán!
Marketingový plán je nástroj, ktorého prvoradým cieľom je vylepšiť výsledky firmy, a to prostredníctvom realizácie efektívnych marketingových aktivít. Na seminári sa naučíte analyzovať súčasný stav Vašej činnosti, Vašu konkurenciu a ďalšie vonkajšie faktory. Naučíte sa správne stanovovať firemné ciele a stratégie na ich dosiahnutie, pripravovať a riadiť konkrétne marketingové aktivity a definovať pre ne potrebné finančné a iné zdroje. Porozumiete spôsobom vyhodnocovania úspešnosti marketingových aktivít. Pochopíte, že marketingový plán je súčasťou strategického plánu celej Vašej organizácie a že v ňom hrá kľúčovú rolu.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Stavba marketingového plánu je určený marketingovým a obchodným manažérom, členom vrcholového vedenia firiem. Svojou univerzálnosťou je vhodný tak pre veľké spoločnosti, ako aj pre malých a stredných podnikateľov.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00-15,30)
Témy praktického celodenného seminára, ktorý bude obsahovať aj praktické cvičenia – napr. riešenie prípadovej štúdie, schému návrhu pre vlastný plán.
Situačná analýza:
- Vývoj trhu, potreby a požiadavky zákazníkov, identifikácia konkurentov, ich cieľov, stratégie a správania.
SWOT analýza pre marketing:
- Identifikácia vnútorných silných a slabých stránok spoločnosti, vonkajších príležitostí a hrozieb. Zhodnotenie vlastnej konkurenčnej sily, definícia kritických problémov.
Stanovenie cieľov:
- Hierarchia cieľov, merateľná forma, kompatibilita, realistické stanovenie a stimulujúce zameranie.
Marketingová stratégia:
- Penetrácia a rozširovanie trhu, vývoj a diferenciácia produktu, diverzifikácia.
Marketingový mix:
- Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, dizajn), cena (cenotvorba, zľavy, platobné podmienky), distribúcia (distribučné cesty, medzičlánky, fyzická distribúcia), komunikácia (reklama, podpora predaja, PR, osobný predaj, direct marketing, mediálny plán)
Marketingový program:
- Úlohy, organizačné zaistenie, zodpovednosť za realizáciu, časový harmonogram aktivít, rozpočet nákladov na krytie jednotlivých akcií.
Kontrola:
- Analýza predaja, analýza trhového podielu, analýza marketingových nákladov, kontrola marketingovej stratégie – marketingový audit.
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)