Stavba marketingového plánu (1)
Pripravte s novými podnetmi oveľa efektívnejší marketingový plán pre Vašu spoločnosť na rok 2011!
Príprava marketingového plánu je kľúčovou súčasťou celkového biznis plánu každej spoločnosti. Správny marketingový plán je univerzálnym nástrojom, ktorý sa skladá z pevne stanovených analytických a projektových elementov. Kto tieto elementy ovláda, je schopný pripraviť marketingový plán pre akokoľvek veľkú a akokoľvek zameranú spoločnosť. Pozývame Vás na seminár, kde sa s týmto veľmi účinným nástrojom naučíte pracovať.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Základom úspechu firmy je schopnosť definovať svoje konkurenčné výhody na trhu, odhaľovať a rýchlo využívať nové príležitosti, ktoré trh ponúka, a prispôsobovať svoju stratégiu a firemný potenciál tomu, aby sa neustále zvyšovala masa aj miera zisku. Na to slúži dobre zostavený marketingový plán!
Marketingový plán je nástroj, ktorého prvoradým cieľom je vylepšiť výsledky firmy, a to prostredníctvom realizácie efektívnych marketingových aktivít. Na seminári sa naučíte analyzovať súčasný stav Vašej činnosti, Vašu konkurenciu a ďalšie vonkajšie faktory. Naučíte sa správne stanovovať firemné ciele a stratégie na ich dosiahnutie, pripravovať a riadiť konkrétne marketingové aktivity a definovať pre ne potrebné finančné a iné zdroje. Porozumiete spôsobom vyhodnocovania úspešnosti marketingových aktivít. Pochopíte, že marketingový plán je súčasťou strategického plánu celej Vašej organizácie a že v ňom hrá kľúčovú rolu.
Kliknite tu pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Stavba marketingového plánu je určený marketingovým a obchodným manažérom, členom vrcholového vedenia firiem. Svojou univerzálnosťou je vhodný tak pre veľké spoločnosti, ako aj pre malých a stredných podnikateľov. Pozývame aj zástupcov verejného sektora, pretože marketingové aktivity sa v určitom rozsahu citeľne dotýkajú aj ich činnosti.
Ďalšie informácie
Seminár vedie významný pedagóg pražskej Vysokej školy ekonomickej a autor študijných programov MBA na tému marketing. Prednáška je v češtine.
Účastník kurzu nadobudne CERTIFIKÁT o absolvovaní kurzu. V cene seminára sú zahrnuté pracovné materiály, 2x občerstvenie a teplý obed. Obchodné podmienky sú k vašej dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00-15,30 hod)
Témy praktického celodenného seminára, ktorý bude obsahovať aj praktické cvičenia – napr. riešenie prípadovej štúdie, schému návrhu pre vlastný plán:
Situačná analýza:
- Vývoj trhu
- Potreby a požiadavky zákazníkov, identifikácia konkurentov, ich cieľov, stratégie a správania
SWOT analýza:
- Identifikácia vnútorných silných a slabých stránok spoločnosti, vonkajších príležitostí a hrozieb
- Zhodnotenie vlastnej konkurenčnej sily, definícia kritických problémov
Stanovenie cieľov:
- Hierarchia cieľov
- Merateľná forma, kompatibilita
- Realistické stanovenie a stimulujúce zameranie
Marketingová stratégia:
- Penetrácia a rozširovanie trhu
- Vývoj a diferenciácia produktu
- Diverzifikácia
Marketingový mix:
- Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, dizajn)
- Cena (cenotvorba, zľavy, platobné podmienky)
- Distribúcia (distribučné cesty, medzičlánky, fyzická distribúcia)
- Komunikácia (reklama, podpora predaja, PR, osobný predaj, direct marketing, mediálny plán)
Marketingový program:
- Úlohy
- Organizačné zaistenie
- Zodpovednosť za realizáciu
- Časový harmonogram aktivít
- Rozpočet nákladov na krytie jednotlivých akcií
Kontrola:
- Analýza predaja
- Analýza trhového podielu
- Analýza marketingových nákladov
- Kontrola marketingovej stratégie – marketingový audit