Seminár: Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe

Seminár: Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania vo výrobnej prevádzke, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii

Termín: 30. 5. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

S klesajúcou nezamestnanosťou sa na trhu práce zvyšuje konkurenčný boj firiem o získanie nových  a udržanie želateľných zamestnancov. Pokiaľ máte spravodlivo nastavený systém odmeňovania, zaujímavé benefity, ale aj vhodné prostredie, vaši zamestnanci od Vás neodídu a budú k firme lojálni. Kým mzda sa vyvíja pomalšie, portfólio benefitov vedia zamestnávatelia meniť priebežne a reagovať tak na aktuálne potreby zamestnancov. Čo všetko sú benefity? Ako zvoliť správnu škálu zamestnaneckých výhod a skĺbiť ponuku a očakávania zamestnancov? Na tieto i iné otázky Vám odpovieme na seminári.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Lektorka Vás oboznámi s praktickými postupmi a radami, ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými  aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie a upozorní Vás tiež na najčastejšie chyby a úskalia v praxi Benefitov. 

 

Zákonník práce o benefitoch nehovorí. Explicitná definícia benefitu neexistuje, v zásade za zamestnanecký benefit môžeme považovať také plnenie zamestnávateľa, ktoré je nad rámec zákona. Čo zamestnanci považujú za štandard a čo za benefit?

 

Dozviete sa tiež, ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými  aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe“ jeurčený predovšetkým HR manažérom, tvorcom odmeňovania vo firme, HR špecialistom či personalistom. Osloví aj majiteľov firiem a konateľov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15.30 hod.)

 

        • Sú benefity mzda?
        • Akými formami je možné priznať benefit?
        • Štruktúra mzdy - jednotlivé mzdové zložky a ich účel
        • Benefity  a zamestnanecké výhody - čo robia firmy pre svojich ľudí, čo im ponúkajú
        • Peňažné vs. Nepeňažné benefity
        • Pracovné prostredie a benefity – ako môže firma spríjemniť a zatraktívniť prostredie pre výkon práce?
        • Čo hovoria prieskumy?
        • Benefity a zdroj financií
        • Motivácia a stabilizácia vo firme – vplyv na štruktúru benefitov
        • Benefity – pre všetkých alebo len pre niektorých zamestnancov? Princípy poskytovania zamestnaneckých výhod
        • Kafetéria  - áno alebo nie?
        • Pracovné a životné výročia – odmeny alebo benefity?
        • Benefity a zdravie; benefity a worklife balance...
        • Rola manažérov
        • Implementácia zmien a interná komunikácia
        • Najčastejšie úskalia a chyby v praxi
        • Diskusia – riešenie konkrétnych prípadov z praxe účastníkov seminára

 

Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout