Seminár: Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe

Seminár: Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania vo výrobnej prevádzke, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii

Termín: 21. 5. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

S klesajúcou nezamestnanosťou sa na trhu práce zvyšuje konkurenčný boj firiem o získanie nových  a udržanie želateľných zamestnancov. Pokiaľ máte spravodlivo nastavený systém odmeňovania, zaujímavé benefity, ale aj vhodné prostredie, vaši zamestnanci od Vás neodídu a budú k firme lojálni. Kým mzda sa vyvíja pomalšie, portfólio benefitov vedia zamestnávatelia meniť priebežne a reagovať tak na aktuálne potreby zamestnancov. Čo všetko sú benefity? Ako zvoliť správnu škálu zamestnaneckých výhod a skĺbiť ponuku a očakávania zamestnancov? Na tieto i iné otázky Vám odpovieme na seminári.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Lektorka Vás oboznámi s praktickými postupmi a radami, ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými  aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie a upozorní Vás tiež na najčastejšie chyby a úskalia v praxi Benefitov. 

 

Zákonník práce o benefitoch nehovorí. Explicitná definícia benefitu neexistuje, v zásade za zamestnanecký benefit môžeme považovať také plnenie zamestnávateľa, ktoré je nad rámec zákona. Čo zamestnanci považujú za štandard a čo za benefit?

 

Dozviete sa tiež, ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými  aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe“ jeurčený predovšetkým HR manažérom, tvorcom odmeňovania vo firme, HR špecialistom či personalistom. Osloví aj majiteľov firiem a konateľov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15.30 hod.)

 

      • Sú benefity mzda?
      • Akými formami je možné priznať benefit?
      • Štruktúra mzdy - jednotlivé mzdové zložky a ich účel
      • Benefity  a zamestnanecké výhody - čo robia firmy pre svojich ľudí, čo im ponúkajú
      • Peňažné vs. Nepeňažné benefity
      • Pracovné prostredie a benefity – ako môže firma spríjemniť a zatraktívniť prostredie pre výkon práce?
      • Čo hovoria prieskumy?
      • Benefity a zdroj financií
      • Motivácia a stabilizácia vo firme – vplyv na štruktúru benefitov
      • Benefity – pre všetkých alebo len pre niektorých zamestnancov? Princípy poskytovania zamestnaneckých výhod
      • Kafetéria  - áno alebo nie?
      • Pracovné a životné výročia – odmeny alebo benefity?
      • Benefity a zdravie; benefity a worklife balance...
      • Rola manažérov
      • Implementácia zmien a interná komunikácia
      • Najčastejšie úskalia a chyby v praxi
      • Diskusia – riešenie konkrétnych prípadov z praxe účastníkov seminára
Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Košice, Hotel Ambassador****

Košice, Hotel Ambassador****

Hlavná 101, Košice 04001

Hotel Ambassador****  Košice 

Rodinný Hotel Ambassador**** sa nachádza na území mestskej pamiatkovej rezervácie Košice. Pôvodná stará časť hotela je chránenou kultúrnou pamiatkou a jej vznik sa datuje do obdobia približne druhej polovice 13. storočia. Hotel je etablovaný v pešej zóne na Hlavnej ulici v blízkosti najstarších a najzaujímavejších kultúrnych pamiatok ako je katedrála Dóm sv. Alžbety, Štátne divadlo, Andrássyho palác a ďalšie.

Reštaurácia DIPLOMAT je vyhľadávanou business reštauráciou, kde jedlo nezaostáva za eleganciou interiéru. Je v nej možné ochutnať jedlá medzinárodnej a slovenskej kuchyne ako i kvalitné slovenské a zahraničné vína.                                           

 

Adresa:

Hlavná 101

040 01 Košice

T: +421 905 220 430

http://www.ambassador.sk/

 

Parkovanie:

Možnosť zaparkovať priamo v areáli hotela, príp. na verejnom parkovisku pri OD TESCO. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout