Moderné zásobovanie: Riadenie skladu prakticky
Ako na organizáciu skladu, riadenie teamu a skladové procesy
Termín: 16. 8. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Trápia vás vysoké zásoby, prestoje výrobných kapacít a nízka miera obslužnosti Vašich zákazníkov? Neviete zistiť príčiny neplnenia požiadaviek zákazníkov? Hľadáte odpoveď na dôvody nespoľahlivosti dodávateľov? Zásoby sú jedným (z dvoch) kľúčových znalostných objektov každého úspešného riadenia podniku. Aj v malom sklade je potrebné profesionálne vykonávanie práce, profesionálnymi skladníkmi, ktorí ovládajú potrebné procesy. Týmto seminárom Vám ponúkame významnú vzdelávaciu príležitosť a odbornú pomoc.
Objednaním sa automaticky zaradíte do letnej súťaže o tablet a ďalšie hodnotné ceny!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je, aby sa účastníci orientovali v skladových procesoch. Naučia sa pripravovať podklady, zvoliť vhodný spôsob práce, koordinovať svoju prácu, riešiť vzniknuté problémy, navrhnúť a zaistiť či poskytnúť doplnkové služby.
Vďaka semináru sa zdokonalíte v týchto oblastiach:
- získate detailní prehľad o všetkých dôležitých oblastiach skladovej logistiky,
- pochopíte princípy efektívneho skladovania a naučíte sa definovať priority,
- spoznáte účinné postupy pri vedení celého skladu alebo skladového teamu, vrátane merania produktivity,
- naučíte sa zvládať krízové situácie v logistike skladu a odstraňovať chybovosť,
- zistíte ako zefektívniť logistiku na princípe „just in time“,
- získate mnoho praktických odporučení a rád od skúseného profesionála s dvadsaťročnou praxou.
Spoločne si skúsime jednotlivé kroky pri výkone skladových procesov, taktiež budeme analyzovať problémy z praxe účastníkov a navrhneme ich riešenia.
Kliknite sem pre detailný program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Riadenie zásob I“ je určený zamestnancom odborných útvarov logistiky, najmä zásobovania, skladového alebo materiálového hospodárstva, plánovania a riadenia výroby, zákazkového riadenia a ich vedúcim. Vhodný je tiež pre nových zamestnancov lebo poskytne významnú orientáciu a priestor na zamyslenie o širokej a zložitej problematike ich pôsobnosti. O účasť na seminári sa môžu zaujímať výrobné aj obchodné spoločnosti rôznych priemyselných sektorov.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a videonahrávka z konania. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00 - 15,00h):
SEMINÁR JE VEDENÝ V ČESKOM JAZYKU
1) Sklad
- druhy skladov: vlastníéoutsourcing
- typy skladových zásob
- layout skladu
- technologické a technické vybavenie skladu, IT
2) Organizácia a doklady
- organizácia a riadenie skladu, organizačné schémy
- organizácia pracovníkov skladu, smennosť
- vytváranie a kolobeh dokladov
3) Príjem zásob
- kvalitatívna a kvantitatívna kontrola zásob
- naskladňovanie zásob
- evidencia
4) Expedícia
- príjem objednávok a ich spracovanie
- vyskladnenie, výstupná kontrola, expedícia
5) Inventúry a komunikácia
- inventúra cyklická/finálna
- inventúra dokladová/fyzická
- interná komunikácia nákup / sklad / zákaznícky servis / transport
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).