Konferencia: Legislatívna búrka pre HR a personalistov 2025: inšpekcia práce, e-schránky, odmeňovanie

Konferencia: Legislatívna búrka pre HR a personalistov 2025: inšpekcia práce, e-schránky, odmeňovanie

Od 1. 11. zmeny v inšpekcii práce – novelizácia Zákonníku práce – e-Government od 1.10. INAK

Termín: 23. 10. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Táto jeseň bude nabitá legislatívnymi zmenami pre zamestnávateľov! Na čo všetko sa musíte pripraviť? Ako sa zmenia pravidlá od 1. 11. po Novele o inšpekcii práce? Viete, ako sa prekope vaša prax od 1. 10. podľa Novely zákona o e-Governmente? Aké zmeny sa chystajú v Zákonníku práce? Poznáte európsku Smernicu o rovnocennom odmeňovaní? Aké nariadenia zavádza? Nevedomosť neospravedlňuje! Zúčastnite sa konferencie a preškoľte sa o všetkých dôležitých zmenách a aktuálnych témach.

Vo dvojici to ide lepšie! Prihláste sa so svojím kolegom a získajte zľavu 15 %.

249 EUR
bez DPH

Výhody konferencie:

  • získate komplexný prehľad o súčasnom aj pripravovanom legislatívnom stave dôležitom pre zamestnanca i zamestnávateľa, 
  • dozviete sa o detailoch zmien, ktoré nastanú od 1. 11. 2024 v oblasti Inšpekcie práce 
  • získate aktuálne informácie o Novele Zákonníka práce od 1. 8. a jeho ďalších pripravovaných zmenách,  
  • dozviete sa o detailoch zmien, ktoré nastanú od 1. 10. 2024 pre elektronické schránky,
  • predstavíme vám smernicu EÚ, ktorá rieši nerovnomerné platové podmienky mužov a žien a ako ju zaviesť do praxe,
  • budeme sa venovať aj dôležitým témam, ako je NIS2 a jej dopady pre pracovno-právne vzťahy,
  • budete mať príležitosť zdieľať skúsenosti a viesť odborné diskusie s lektormi aj kolegami z odvetvia,
  • dostanete možnosť konzultácie problémov z praxe s najskúsenejšími lektormi,
  • online podujatie je interaktívne, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC – pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania a budete môcť klásť lektorom aj svoje otázky.

 

Pre koho je konferencia určená:

Konferencia Legislatívna búrka pre HR a personalistov 2025: inšpekcia práce, e-schránky, odmeňovanie je určená pre zamestnávateľov naprieč súkromným a verejným sektorom, personalistov, HR špecialistov, mzdových účtovníkov, firemných právnikov. Veľmi prínosná je predovšetkým pre riaditeľov, právnikov a personálne oddelenia, a to nielen z hľadiska jej odborného prínosu, ale aj vďaka možnosti nadviazania a budovania kontaktov, či možnosti riešenia svojich problémov s odborníkmi na problematiku. 

Ďalšie informácie:

Ako účastník konferencie získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály a záznamy všetkých prednášok. 

PROGRAM konferencie (09:00 - 15:00):

  1. Novela zákona o inšpekcii práce od 1. 11. 2024
  • Ako sa sprísnia kontroly na pracovisku?
  • Viete, ako sa menia lehoty pre poriadkové pokuty?
  • Aké zmeny Vás čakajú v súvislosti s nelegálnym zamestnávaním?

 

  1. Novinky v Zákonníku práce od 1. 1. 2025 + ďalšie zmeny 2024
  • Aké zmeny nastali pre vyplácanie mzdy v subdodávateľských vzťahoch?
  • Viete, aké ďalšie zmeny sa chystajú na jeseň?
  • Ako sa budú meniť dohody o študentskej práci či otváranie doby prevádzok?

 

  1. Novela zákona o e-Governmente od 1. 10. 2024
  • Aké sú nové pravidlá pre elektronickú schránku pri komunikácii s úradmi, zdravotnými poisťovňami, správou sociálneho zabezpečenia, ale i zamestnancami?
  • Viete, ako musíte centrálne evidovať záznamy po novom?
  • Aké údaje musí obsahovať záznam o vykonanej zaručenej konverzii a kto ju môže vykonávať?
  • Ktoré dokumenty musia obsahovať kvalifikovaný elektronický podpis?

 

  1. Smernice EÚ o rovnocennom odmeňovaní
  • Aké mechanizmy budú platiť pre zverejňovanie platov Vašich zamestnancov?
  • Budete musieť zverejňovať aj výšky odmien a bonusov?
  • Kedy bude mať zamestnanec právo na doplatenie mzdy?

 

  1. Dopady NIS2 pre zamestnávateľov
  • Viete, že musíte zaviesť tzv. bezpečnosť ľudských zdrojov i screening zamestnancov?
  • Ako často musia Vaši zamestnanci absolvovať povinné školenia?
  • Čo sa mení pre monitoring zamestnancov?

 

Zmena programu vyhradená organizátorom.

 

JUDr. Andrej Bebjak

Člen advokátskej kancelárie Havrilla & Co. Venuje sa najmä stavebnému právu, sporovej a korporátnej agende, k čomu momentálne pribudlo viacero oblastí z občianskeho, obchodného a rodinného práva ako aj príprava zmluvnej dokumentácie.

JUDr. Jakub Pavčík

JUDr. Jakub Pavčík

Problematike ochrany osobných údajov a kybernetickej bezpečnosti sa dlhodobo venuje aktívne. Je spoluzakladateľom spoločnosti osobnyudaj.sk, s.r.o., v rámci ktorej pôsobí ako vedúci právneho oddelenia. V súčasnosti pôsobí ako zodpovedná osoba pre viacerých prevádzkovateľov nielen z verejného, ale aj súkromného sektora a tiež zastáva funkciu viceprezidenta Národnej asociácie na ochranu osobných údajov. Rovnako, v rámci svojej práce, pomáha prevádzkovateľom dosahovať súlad s požiadavkami zákona o kybernetickej bezpečnosti.

JUDr. Zdeňka Dvoranová

JUDr. Zdeňka Dvoranová

Špecialista na pracovné právo s dlhoročnou praxou v tejto oblasti, lektorka. Vyštudovala Právnickú fakultu UK, Bratislava – právo. Absolvovala postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Karlova, Praha, ČR – pracovné právo, právo sociálneho zabezpečenia, personálna práca a postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Komenského Bratislava – pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Pracovala ako právnička, neskôr ako HR Manager a následne pracovala ako expert v oblasti pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia, niekoľko období bola vedená na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Bratislava a vykonávala činnosť sprostredkovateľa a rozhodcu na riešenie kolektívnych sporov podľa zákona o kolektívnom vyjednávaní.

Mgr. Kamil Košík

Je absolventom Právnickej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Od roku 2012 pôsobí na Národnom inšpektoráte práce na právnom odbore (2012 – 2015), odbore riadenia inšpekcie práce a odbore pracovnoprávnych vzťahov (2016 – 2024). Podieľa sa na koncepčných a metodických činnostiach, pričom odborne zastrešuje najmä agendu nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania, agendu administratívnej spolupráce v oblasti vysielania zamestnancov v členských štátoch Európskej únie a agendu pracovnoprávnych a štátnozamestnaneckých vzťahov. Podieľa sa tiež na medzinárodnej spolupráci v oblasti inšpekcie práce - zastupuje Slovenskú republiku v Európskej platforme na posilnenie spolupráce pri riešení problému nedeklarovanej práce ako stálej pracovnej skupine Európskeho orgánu práce (ELA).

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

249 EUR
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout