Ako riadiť zamestnancov na diaľku počas homeoffice?
Efektívna spolupráca, komunikácia, motivácia a kontrola ľudí počas homeoffice
Termín: 29. 10. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Práca na diaľku poskytuje mnoho výhod obom stranám pracovnoprávneho vzťahu. Na druhej strane prináša aj problémy, a otázky, s ktorými sa treba vysporiadať. Ako si pomôcť v tejto situácii, ako ju zvládnuť čo najlepšie? Povieme si, ako nastaviť efektívnu spoluprácu, ako udržať pozitívnu atmosféru a tím „pokope“. Ako motivovať, zapájať ľudí a pomáhať im fungovať v nových podmienkach. V neposlednom rade je táto zmena veľkou výzvou a zmenou aj pre manažérov. Ako nahradiť osobný kontakt a ako riadiť výkonnosť?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ online seminára:
Cieľom seminára je naučiť účastníkov, ako efektívne implementovať zmenu pracovného prostredia a podmienok do firemných procesov, rozvoja a podpory manažmentu i motivácie a spolupráce jednotlivých členov tímu.
Na online seminári sa dozviete ako špecifikujeme rolu manažéra i zamestnanca v novej situácii a pozrieme sa na výhody i riziká.
Online seminár Vám poskytne námety na nastavenie a riadenie komunikácie. Poradíme Vám, ako zapájať ľudí do tímových riešení a ako s nimi efektívne komunikovať. Zmenené podmienky majú vplyv aj na zadávanie a kontrolovanie úloh a tiež na motiváciu ľudí. Získate praktické tipy, ako motivovať nielen svoj tím, ale aj seba samého.
Kliknite sem na detailný Program online seminára.
Komu je online seminár určený:
Celodenný online seminár ,,Ako riadiť zamestnancov na diaľku počas homeoffice?" je určený HR manažérom a pracovníkom, personalistom, manažérom, teamlídrom, vedúcim pracovníkom, majiteľom firiem, personalistom a všetkým tým, ktorých daná téma zaujíma a potrebujú získať zručnosti pri vedení ľudí v stresujúcich podmienkach.
Ďalšie informácie:
Ako účastník online seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní.V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program online seminára (8,30 - 14,00 hod.)
Práca na diaľku
ako pracovnoprávny vzťah - domácka práca alebo home office? Čo ponúka legislatíva
ako sa menia pracovné podmienky – výhody, nevýhody, príležitosti a riziká z pohľadu zamestnávateľa, manažéra i zamestnanca
vplyv na jednotlivé personálne procesy a nástroje
práca na diaľku a pracovný čas – pozor, aby sme nepracovali 16 hodín denne- koordinácia času
práca na diaľku vyžaduje nové kompetencie nielen pre manažéra ale aj pre zamestnancov
Spolupráca na diaľku
dôvera ako základná hodnota efektívneho fungovania tímov
firemná identita na diaľku – aby sa ľudia cítili súčasťou firmy i tímu
riadenie a koordinácia úloh na diaľku
kontrola produktivity a plnenia úloh
nastavme si spoločne nové pravidlá spolupráce
Komunikácia v zmenených podmienkach
ako nahradiť chýbajúce osobné spojenie a neverbálnu komunikáciu
ako byť v efektívnom spojení
online komunikácia - ako eliminovať riziko nedorozumení
využívanie nových komunikačných nástrojov – ako sa rozhodnúť
Motivácia pri práci na diaľku
každý z nás na niečo počúva – 5 jazykov (lásky) ocenia v pracovných vzťahoch
maslovova pyramída potrieb – vplyv práce na diaľku na potreby ľudí
motivácia vs. sebamotivácia
Rola manažéra v nových podmienkach
nové pravidlá fungovania – nové požiadavky na manažérov
ako byť efektívny z domu – ako sa stať skvelým manažérom z domu
ako plánovať, nastavovať ciele, riadiť výkon a kontrolovať ľudí
práca z domu vs. Feedback – aj doma potrebujeme „počuť“ pochvalu – ako dávať negatívnu i pozitívnu spätnú vazbu
podporujte rozvoj, kariéru a ambície zamestnancov
Praktické rady a odporúčania od lektorky
Program je orientačný, môže sa meniť od konkrétnych potrieb účastníkov a ich záujmu.
Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).