2-dňový workshop: Event manažment: Ako organizovať firemné a spoločenské podujatia
„Za málo peňazí, veľa muziky“ alebo Efektívne financovanie, inšpiratívne programy, originálne marketingové materiály a využitie sociálnych sietí.
Termín: 5. 10. 2017 – 6. 10. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Zorganizovať skvelý event je zmesou ekonomiky, psychológie a štipky divadelného umenia a nie je to častokrát žiadna hračka. Kvalitný event zanecháva v účastníkoch emócie a nezabudnuteľné zážitky, prináša nových klientov či slušné zisky. Investovať do toho najcennejšieho, čo máte - a to do svojich zamestnancov, klientov či partnerov sa skrátka vždy oplatí!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ 2-dňového workshopu:
Cieľom 2-dňového workshopu je ukázať účastníkom, ako zorganizovať kvalitný a nezabudnuteľný event ušitý na mieru za čo najmenej peňazí, v čo najkratšom čase a s čo najmenšou námahou.
Na našom workshope sa oboznámite s tipmi a trikmi, ako si správne zvoliť typ eventu, ako si vytvoriť rozpočet, ako si naplánovať event od A po Z. Dozviete sa, na čo si máte dať pozor, na čo nesmiete zabudnúť, či aké nástrahy vás čakajú. Poskytneme vám informácie o hlavných princípoch a krokoch prípravy a realizácie úspešnej event marketingovej aktivity.
Ďalej Vás upozorníme na spôsoby využívania sociálnych sietí, naučíme vás vytvárať príťažlivé programy a originálne pozvánky a marketingové materiály. Zistíte, ako viete ušetriť a čo všetko si viete urobiť sami.
V rámci workshopu bude lektorka odpovedať aj na konkrétne dotazy z Vašej praxe.
Kliknite sem pre detailný Program workshopu.
Komu je workshop určený:
2-dňový workshop “Event manažment: Ako organizovať firemné a spoločenské podujatia“ je určený predovšetkým event manažérom (či už čerstvým alebo ostrieľanejším), marketingovým manažérom, eventovým agentúram a zamestnancom v nich. Ďalej je určený i asistentkám, ktoré organizujú eventy a teambuildingy, a všetkým ďalším osobám, ktoré sa chcú naučiť viac o event manažmente.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM 2-DŇOVÉHO WORKSHOPU (2x 9,00 - 15,30 hod.):
- Kroky úspešného eventu (1.tím; 2.rozpočet; 3.cieľ; 4.účastníci; 5.harmonogram)
- Prečo? Kto? Čo? Kedy? Kde?
- Tvorivosť a kreativita event manažéra
- Event brief
- Druhy eventov a zaujímavosti o nich
- Projektový tím, jeho zostavenie a úlohy
- Prieskum a potrebné analýzy pre plánovaním
- Profil účastníka
- Plán eventu alebo 200 vecí, na ktoré nesmiete zabudnúť
- Rozpočet a jeho redizajn
- Správne miesto pre event a ako ho nájsť
- To do listy a check listy alebo tajomstvo distribúcie
- Návrh a tvorba programu alebo “Zlatý brainstorming”
- Časový harmonogram eventu
- Pozvánky kreatívne, presne a na mieru
- Marketingové materiály od A po Z
- All inclusive a last minute
- Eventové agentúry a spolupráca s nimi
- Písomné dohody
- Čaro catteringu
- Tipy a triky, ako získať “za málo peňazí veľa muziky”
- Sociálne siete a ich moc
- PR web
- Teambuilding - samostatná kategória alebo spokojný zamestnanec nadovšetko
- Deň “D”
- Vypracovanie návrhu originálnej pozvánky
- Nácvik zorganizovania fiktívneho eventu podľa zadania
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.