Tibor Peták
Tibor Peták je SEO konzultantom od roku 2004. Spočiatku pracoval ako SEO konzultant na voľnej nohe, v roku 2013 založil SEO agentúru SEOchat, s.r.o., ktorá dnes pracuje pre najväčšie značky na Slovensku a v ČR. Počas svojho pôsobenia riadil SEO stratégie pre viac ako 200 webov, od menších, až po weby s miliónmi návštev mesačne.
Od roku 2009 vyškolil cez 500 SEO špecialistov, webových a marketingových špecialistov. Doménou Tibora Petáka je detailné porozumenie vzťahu SEO a príbuzných odvetví – prístupnosti a použiteľnosti. Tvrdí, že porozumením príbuzných oborov budete presne vedieť, kam sa vyhľadávač svojimi algoritmami pohne.
Ďalší autori
Mgr. Petra Gubišová
Petra Gubišová ukončila Univerzitu Konštantína Filozofa v Nitre. Svoj humanitný background si rozšírila štúdiom manažmentu na The Open University Business School. Má skúsenosti s manažérskymi pozíciami v oblasti HR a to v národných i nadnárodných spoločnostiach. Má za sebou stovky výberových konaní a desiatky auditov. Je certifikovanou konzultantkou psychodiagnostiky HOGAN. Venuje sa HR manažmentu, so zameraním na strategický rozvoj zamestnancov, personálne a organizačné audity, rozvoj soft skills, projektový manažment.
Ing. Tomáš Borec
Ing. Tomáš Borec je bývalý diplomat a vedúci pracovník Kancelárie prezidenta, konzultant pre spoločenskú a biznis etiketu, diplomatický protokol, interkultúrnu komunikáciu a modernú kultúru stolovania.
Je autorom knižných publikácií Moderná biznis etiketa pre manažérov (2007, 2010), Manažéri na cudzom parkete (2009), zverejnil rozsiahle seriály článkov v Hospodárskych novinách, publikuje v časopisoch, rozhlase a televízii. Vedie školenia nielen pre firemných klientov, stavovské organizácie, ale aj ústredné orgány štátnej správy a územnej samosprávy.
Mgr. Ľuboš Žinčík
Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Na marketing sa začal orientovať v roku 2007, kedy začal pracovať na pozícii promotion managera v Slovenskej televízii. Následne sa stal ako marketingový manager členom tímu, ktorý budoval brand vinárstva Elesko v spoločnosti Eastfield a.s. Po splnení ambície vybudovania silnej vínnej značky na Slovensku sa rozhodol sústrediť sa na online obchodovanie, a to ako marketingový špecialista v najväčšej distribučnej spoločnosti Slovenska zameranej na víno, čokoládu a čaje. Začiatkom roka 2012 sa stal členom kreatívneho tímu Kuulfabrik, kde zastával pozíciu vedúceho PR. Koncom roka 2012 sa stal riaditeľom marketingu spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, momentálne sa venuje marketingu a PR vo vlastnej agentúre.
Zuzana Múdra
Dlhoročne sa rôznymi formami venuje personálnej a mzdovej problematike, či už podporou pri tvorení mzdového softvéru, vedením mzdového účtovníctva a personalistiky pre organizácie, poskytovaním konzultácií v tejto oblasti alebo vedením odborných kurzov zameraných predovšetkým na oblasť mzdového účtovníctva a personalistiky, ako aj legislatívne školenia z oblasti sociálneho a zdravotného poistenia, dane z príjmov zo závislej činnosti a pracovnoprávnej oblasti.
PhDr. Alžbeta Štubňová
Autorka má dlhoročné manažérske a ekonomické skúsenosti získané praxou vo verejnej správe, a to najmä v oblasti manažmentu, finančného manažmentu, finančnej kontroly a interného auditu, ako aj z členstva vo Výbore pre audit. Má viacročné skúsenosti so vzdelávaním dospelých, ako aj s prípravou študentov vysokej školy na záverečné práce.