PhDr. Eleonóra Snopková

Eleonóra Snopková absolvovala Filozofickú fakultu na Katedre psychologických vied v Bratislave. Pôsobila v oblasti tvorby psychodiagnostických metód, ďalšieho rozvoja psychológov, pedagógov a personálnych pracovníkov. Viac ako 10 rokov pracovala ako poradenský psychológ v Centre poradensko-psychologických služieb pri MPSVaR. Od roku 1992 pôsobí ako profesionálny lektor a metodik v oblasti vzdelávania, s orientáciou na profesionalizáciu manažérov firiem. Vedie školenia zamerané na napr. rozvoj manažérskych zručností, riadenie seba v čase a znižovanie distresu a riešenie konfliktných a záťažových situácií.

Ďalší autori

Mgr. Miroslava Strakatá

Lektorka má dlhoročnú skúsenosť s riadením MŠ. Vyštudovala odbor management vzdelávania na pedagogickej fakulte na Karlovej Univerzite v Prahe. Je absolventkou Špecializačného štúdia environmentálneho vzdelávania pre učiteľky MŠ. Dlhodobo sa venuje publikačnej činnosti v oblasti vzdelávania, zameranom predovšetkým na predškolské vzdelávanie a školský management. Niekoľko rokov pôsobí ako lektorka seminárov pre pedagógov predškolského vzdelávania. Má bohaté skúsenosti s projektmi na národnej i medzinárodnej úrovni v oblasti predškolského vzdelávania.

Ing. Milan Luciak

Lektor je dlhoročný pracovník v problematike uplatňovania zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie (zákon EIA). Má nielen teoretické znalosti z danej legislatívy, ale i praktické skúsenosti s jeho uplatňovaním v praxi, vrátane práce s verejnosťou. Lektor má za sebou množstvo prednášok z danej oblasti pre všetky skupiny subjektov, ktoré sa zúčastňujú procesu posudzovania vplyvov, takže jednotlivé prednášky sú špecificky vytvorené pre daný okruh poslucháčov.

PaedDr. Viera Pobiecka

Lektorka svoje profesijné odborné základy postavila na dlhoročnej praxi a skúsenostiach v oblasti špeciálnej pedagogiky, práce s deťmi a žiakmi so ŠVVP v školách a zariadeniach rôzneho typu a druhu. V súčasnosti pracuje ako hlavný radca na odbore metodiky Regionálneho úradu školskej správy pre zariadenia poradenstva a prevencie a školy pre deti a žiakov so zdravotným znevýhodnením, podieľa sa na riadení a kontrole výchovno-vzdelávacieho procesu detí a žiakov so zdravotným znevýhodnených v školách rôzneho stupňa.Metodicky aj prakticky sa venuje odborným špecializovaným a konzultačným činnostiam pre zriaďovateľov, riaditeľov škôl a školských zariadení, i odborných a pedagogických zamestnancov, usmerňuje a radí pri inkluzívnom vzdelávaní žiakov, poskytovaní podporných opatrení, pri práci školského podporného tímu, prideľovaní pedagogických asistentov a pomáha pri zavádzaní nových legislatívnych zmien do praxe.

MIROSLAV ZLIECHOVEC

Vyštudoval Technickú univerzitu vo Zvolene, so zameraním na Stavby a výrobky pre stavebníctvo. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti produktového manažmentu a biznis developmentu na národnej a aj na medzinárodnej úrovni. Niekoľko rokov pôsobí v medzinárodných korporátnych spoločnostiach pôsobiacich v stavebnom biznise. Technické vedomosti a dlhodobé skúsenosti s rôznymi stakeholdermi v rámci stavebného trhu transformuje do produktových a obchodných stratégií. Venuje sa internému zavádzaniu nových prístupov a projektov, ktoré majú za cieľ prepájať trvalú udržateľnosť v stavebníctve a kvalitné prostredie pre užívateľov stavieb s obchodnými zámermi spoločnosti. Príspevok: Darwinova teória vývoja (ne)udržateľnosti Charles Darwin tvrdil, že prežije iba ten, kto sa vie najlepšie prispôsobiť novým podmienkam. Výzvy, ktoré pred nás kladie svet – pandémia, klimatické zmeny, hroziaca ekonomická kríza – nás všetkých nútia prispôsobovať sa novej situácii. Niektorí reagujú na zvyšujúce sa nároky hľadaním rôznych kľučiek a formálnym „papierovým“ plnením požiadaviek, iní sa pokúšajú hľadať skutočné riešenia ako zlepšiť budovy a stavebníctvo ako také. Je snaha o udržateľnosť iba slepá vývojová ulička? Ako sa vyhnúť degeneratívnym mutáciám pri chápaní udržateľnosti? V spoločnosti Saint-Gobain sme presvedčení, že udržateľnú výstavbu vieme dosiahnuť iba úzkou a úprimnou spoluprácou medzi stakeholdermi od prvotných štádií projektu až po užívanie stavby. V našom príspevku vám predstavíme naše smerovanie k udržateľnosti a spôsoby ako na tejto ceste chceme pomôcť partnerom v developmente, projekcii a realizácii stavieb. Prednáša spolu s Tomášom GUNIŠOM. 

Mgr. Alexandra Andrejkovičová

Alexandra Andrejkovičová je temperamentná a energická lektorka, ktorá školí zážitkovo a jej školenia strhnú pozornosť účastníkov. Vie rozpútať konštruktívne diskusie a podnietiť prínosný brainstorming. Svoje skúsenosti a vedomosti čerpá z dlhoročných pracovných skúseností z rôznych oblastí a odvetví, kde pôsobila na manažérskych pozíciách. Pracovala v oblasti predaja a práce s klientmi odkiaľ čerpá nadobudnuté skúsenosti pri práci so sales manažérmi, telemarketingovými predajcami a marketingovými manažérmi. Pracovala taktiež aj na pozícii personalistky a na projektoch súvisiacich s náborom a výberom nových zamestnancov. Tieto skúsenosti využíva na školeniach zameraných na Assessment centrá a headhunting. Momentálne sa venuje, okrem iného, aj pedagogickej oblasti a písaniu článkov o zlepšovaní zručností a kompetencií pedagógov. V minulosti pôsobila ako lektor v komplexe školení pre učiteľov základných, stredných a umeleckých škôl.

Ing. Martin Mihál

Vedúcim technického oddelenia je od roku 2014. Je zodpovedný za produktový management, prípravu inovačných projektov a komunikáciu v technickej oblasti v rámci koncernu Xella. Spoločnosť Xella zastupoval v Slovenskej rade pre zelené budovy v rokoch 2015 až 2019, kde bol i členom predstavenstva. V roku 2018 sa podieľal na založení Združenia výrobcov murovacích materiálov (ZVMM). Od založenia ZVMM pôsobí ako jeho výkonný predseda. Je činný v  technickou normalizácii a zastupuje spoločnosť Xella v technickej komisii 21 a technickej komisii 58.    Počas pôsobenia vo funkcii vedúceho oddelenia spoločnosti Xella bol pri zrode viacerých nových výrobkov a procesov. Najznámejší z týchto výrobkov je Ytong Lambda YQ. Pod jeho vedením sa sformovali technické služby Xella v Čechách a na Slovensku, z ktorých sa následne vytvorilo samostatné oddelenie pod názvom Kompetenčné centrum. Úzka spolupráca technického oddelenia s Kompetenčným centrom umožnila zavedenie inovácií, ktorým sa venuje príspevok Inovácia stavebných materiálov a technológií a digitalizácia procesov Xella blue.sprint   .