Ondrej Štrup

• Od roku 2008 garant rekvalifikačného vzdelávania facility manažérov v SR akreditovaného Ministerstvom školstva, mládeže a telovýchovy (do 2021 cca 500 držiteľov osvedčení).
• V roku 1999 organizoval založenie českej pobočky asociácie IFMA CZ, v ktorej bol v rokoch 1999 – 2002 a 2012 – 2015 prezidentom a v rokoch 1999 – 2021 bol stálym členom predstavenstva. V roku 2015 mu bol udelený doživotný titul Čestný predseda IFMA CZ.
• Od 2013 je držiteľom titulu IFMA Fellow, najprestížnejšieho celosvetového ocenenie asociácie IFMA (od roku 1992 ho získalo iba niečo málo cez stovku Facility manažérov na svete).
• V rokoch 2011 – 2013 pod predseda Eurofi – Európskej asociácie Facility managementu.
• V rokoch 2016 – 2018 bol členom užšieho predstavenstva FMCC (celosvetové odborné sekcie FM konzultantov IFMA), v roku 2017-18 vykonával funkciu viceprezidenta, teraz je riaditeľom pre strednú a východnú Európu.
• Inicializoval usporiadanie svetových kongresov IFMA v Prahe – World Workplace Europe 2003 (12. – 14. 5. 2003), a Eurofi / IFMA – EFMC 2013 (22. – 24. 5. 2013), kde sa podieľal aj na niektorých príspevkoch.
• Ako zástupca SR je poverený riadením príprav a prekladu európskej normy Facility managementu EN 15221 (CEN TC 348), svetovej normy ISO / TC 267 (ISO 41000 – Facility management) a svetovej ISO PC 251 (ISO 55000 – Asset management).
• Externé vyučujúci na ČVUT FSv, pripravoval výučbu facility managementu na VOŠ Chotěboř, občasný hosťujúci lektor na VŠE, MVS Olomouc, VŠB – TU Ostrava.
• Autor knihy „Základy Facility managementu“ – 2014, Professional Publishing, spoluautor rady ďalších odborných titulov z oblasti Facility managementu. Autor mnohých článkov v odborných popularizačných

Ďalší autori

Mgr. Branislav Hudec

Pôsobí na Úrade pre verejné obstarávanie ako generálny riaditeľ sekcie metodiky a vzdelávania. Disponuje  dlhoročnými skúsenosťami v oblasti verejného obstarávania, vrátane skúseností na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, kde pôsobil ako riaditeľ odboru verejného obstarávania. Pôsobil aj na Ministerstve financií SR (kontrola eurofondových zákaziek), a v súkromnom sektore (príprava ponúk a uplatňovanie revíznych postupov za uchádzača). Je autorom príručiek pre prijímateľov k procesu a kontrole verejného obstarávania financovaného z fondov EÚ. Študoval právo na Právnickej fakulte UK. Popri aplikačnej praxi sa venuje aj lektorskej činnosti a publikačnej činnosti.

JUDr. Antónia Ambrózyová

Antónia Ambrózyová pôsobila na viacerých významných pracovných pozíciách, napr. ako právnik špecialista na okresnom úrade, ako vedúca právneho oddelenia pobočky VšZP, ako riaditeľka zdravotníckeho zariadenia v zriaďovacej pôsobnosti samosprávneho kraja, aj ako právnička, následne poverená vedením sekcie na Úrade pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. Momentálne už niekoľko rokov úspešne vedie súkromnú firmu, ktorá sa venuje okrem iného informačnému právu (najmä komplexnej ochrane osobných údajov). Má za sebou bohatú lektorskú činnosť a množstvo skúseností priamo z praxe. Je členkou Asociácie lektorov a kariérnych poradcov.

Mgr. et Ing. Gabriela Culík Končitíková

Gabriela Culík Končitíková vyučuje predmet Systém riadenia Baťa v Ústave managementu a marketing na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne.

Ing. Lea Balogová

Lea Balogová vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Košiciach v odbore Financie, bankovníctvo investovanie Momentálne sa na pozícii Senior Transfer Pricing Specialist venuje nastavovaniu stratégie prevodových cien a riadi tím, ktorý sa zaoberá problematikou transferového oceňovania. V rámci svojej praxe vypracovala desiatky dokumentácií pre transferové oceňovanie pre slovenské, ale aj významné medzinárodné spoločnosti.

PaedDr. Marek Kmeť

Marek Kmeť absolvoval štúdium na UK v Bratislave a v roku 2001 získal titul doktor pedagogiky. Manažérske vzdelanie si doplnil štúdiom na The Open University Business School. Prešiel od pozícií pedagóga, account manažéra, projektového manažéra až po vedúce pozície v manažmente a to v súkromných i štátnych organizáciách. Jeho tréningy a školenia absolvovali stovky ľudí, ktorým pomohol s osobnostným rozvojom. Lektorskej činnosti sa venuje od roku 2009 a špecializuje sa na oblasti riadenia ľudských zdrojov, personálne a organizačné audity, strategický rozvoj ľudských zdrojov, riadenie zmien, projektový manažment, soft and hard skills.

Ing. Mgr. Jana Urdziková, PhD.

Jana Urdziková sa aktívne venuje problematike manažérstva kvality, systémov manažérstva kvality, štatistických nástrojov a metód riadenia kvality, monitoringu spokojnosti zákazníka, ochrany spotrebiteľa a manažérstva reklamácií. Je absolventkou Materiálovotechnologickej fakulty STU so sídlom v Trnave v odbore Inžinierstvo kvality produkcie. Jej doktorandská práca na tému zlepšenie úrovne manažérstva reklamácií v organizáciách na Slovensku bola ocenená Slovenskou spoločnosťou pre kvalitu „Cenou za najlepšiu študentskú prácu z oblasti manažérstva kvality v roku 2010" a zároveň Materiálovotechnologickou fakultou STU so sídlom v Trnave ako najlepšia dizertačná práca v odbore Inžinierstvo kvality produkcie za rok 2010. Je autorkou mnohých odborných a vedeckých článkov na Slovensku i v zahraničí. Pripravovala a riešila rôzne vedecko-výskumné a vzdelávacie projekty zamerané nielen na oblasť ochrany spotrebiteľa, manažérstvo reklamácií, marketing.