Mgr. Daniel Kurucár
Zamestnanec Štátneho archívu v Bratislave, pracuje na úseku predarchívnej starostlivosti. Ako lektor sa venuje legislatívnemu zabezpečeniu správy registratúry, správe registratúry (pojmom, úkonom a informačným systémom), hodnoteniu a vyraďovaniu spisov a činnostiam v registratúrnom stredisku, resp. v archíve. Zároveň prezentuje reálne okolnosti a praktické využitie správy registratúry s poukázaním na riešenia problémov, ktoré pri nej bežne vznikajú. Lektorsky pôsobí vo viacerých vzdelávacích inštitúciách a agentúrach. Absolvoval študijný odbor história na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.
PhDr. Petra Drozdová-de la Fére
Petra Drozdová-de la Fére je profesionálny certifikovaný biznis a osobný kouč s certifikátom asociácie ICF (Medzinárodná federácia koučov). Absolvovala medzinárodne uznávaný certifikovaný program koučovania TASC na Erickson College (Vancouver, Kanada). Vlastní medzinárodne uznávaný certifikát Licensed Practitioner z Neurolingvistického programovania /NLP/, akreditovaný Society of Neuro-Linguistic Programming.
Predtým, ako sa začala venovať koučovaniu, pracovala ako manažér a koordinátor podpory obchodnej služby v poisťovni ING, obchodný manažér a školiteľ v maklérskej firme Gradua a.s. a oblastný riaditeľ v poisťovni Uniqa.
Momentálne koučuje vyšší a stredný manažment vo finančných, obchodných, telekomunikačných a výrobných firmách /napr. Danone, Poisťovňa Dôvera, T-Com/.
Iva Kleinova, MPA
Vedúca oddelenia výskumu v spoločnosti HB Reavis. Študovala históriu na Princeton University a urbánnu politiku na Columbia University v USA. V minulosti pracovala v privátnom sektore (McKinsey & Company, Neulogy), sektore filantropie a medzinárodných inštitúcií (LEAF, UNDP), verejnom sektore (zástupkyňa splnomocnenca pre vedomostnú ekonomiku na Ministerstve financií SR, konzultantka pre požiarnicky zbor mesta New York) a akademickom sektore (riaditeľka programu aplikovanej ekonómie na pražskom CERGE-EI).
Príspevok: Prevalcuje virtuálne prostredie osobnú spoluprácu?
Bezprecedentná kríza, obrovská vlna automatizácie a zásadná zmena fungovania firiem so sebou prinesú aj nutnosť ešte rýchlejšie inovovať a ešte efektívnejšie riadiť stále sa meniace tímy ľudí s viac kreatívnou, analytickou alebo empatickou prácou. Výskum ukazuje, že takýmto tímom sa darí najlepšie, keď majú vysokú dávku dôvery a schopnosti zdieľania tzv. tacitných vedomostí. Vedia tieto prísady úspechu rovnako dobre vytvárať vo virtuálnom prostredí ako osobne? Ako sa zmení prostredie kancelárií v reakcii na tieto zmeny?
Ing. Arch. Barbora Čelková
Ako experience design specialist sa v spoločnosti HB Reavis venuje tvorbe zdravého, psychického aj fyzického prostredia so zameraním sa na témy ako kvalita vzduchu, svetlo a umenie. Je zodpovedná za implementáciu požiadaviek WELL certifikácie do kancelárskych budov. Zároveň sa venuje sekundárnemu výskumu a získavania najnovších poznatkov v oblasti zdravého vnútorného prostredia a ich možnú aplikáciu do praxi.
Mgr. Michael Válek
Michael Válek je advokát z Bratislavy. Po absolvovaní vysokoškolského štúdia pracoval na odbore legislatívy Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a následne pôsobil v advokácii. V súčasnosti je aj členom Komory Slovenského futbalového zväzu pre riešenie sporov. V oblasti práva sa zameriava najmä na oblasť občianskeho práva, obchodného práva, športového práva, správneho práva a trestného práva.
Ing. Vladimíra Neuschlová
Vladimíra Neuschlová pracuje od roku 2016 v konzultačnej spoločnosti ako biznis konzultant a líderšip kouč pre malých a stredných podnikateľov. Založeniu vlastnej spoločnosti predchádzalo viac ako 10 rokov medzinárodných skúseností na rôznych špecializovaných a manažérskych pozíciách z oblasti logistiky, nákupu, projektového manažmentu a účtovníctva. V rokoch 2007 - 2009 pracovala aktívne na logistických projektoch (prevažne transport) v Nemecku, Poľsku a Českej republike. V rokoch 2010 – 2015 sa venovala budovaniu rôznych supply chain a administratívnych tímov v bratislavskom biznis centre, kde zastávala viaceré lokálne aj medzinárodne pozície. Na konci svojej korporátnej kariéry viedla medzinárodný tím so 160-timi zamestnancami, ktorý bol zodpovedný za rôzne logistické medzinárodné aktivity.
Dnes pomáha firmám pri zavádzaní komplexných zmiena na projektoch často pracuje od ich zrodu až po úspešnú transformáciu. Líderšip je stále jej vášňou a rada aplikuje nové spôsoby myslenia pri práci na projektoch, transformácií procesov alebo v spolupráci na osobnom raste svojich klientov a ich zamestnancov.